- Thanatos
- OP
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
Ultima modificare făcută de Thanatos la Joi 06 Jan, 2005 2:18 pm, modificat de 2 ori în total
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- OP
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
dar nu consumul AC variaza in functie de viteza, ci cat la suta din consumul masinii este atribuit AC.
eu am 0.3-0.4 l/h consum AC la relanti. deci teoretic daca merg constant cu 100kmh, imi rezulta un consum 0.4% . asta inseamna ca atunci cand masina consuma cel mai putin, consumul AC se simte cel mai bine. nu?
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Deci in mers este un procent mai mic dintr-o valoare mai mare si pe total cam tot aia iese, cam tot 0.2-0.3 litri la 100 km parcusi la un motor diesel, si cam 0.5 - 0.7% la unul pe benzina, asta la mers inafara cu viteze rezonabile.
- Thanatos
- OP
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- OP
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
pune frana de motor la 20km/h si ai sa vezi ca indica ceva > 0
La turatie scazuta e normal... cu cat te apropii de relanti cu atat incepe si injectia sa "injecteze" ca doar nu lasa la consum 0 pana la 900 rpm si deodata brusc baga... Se face cu regim tranzitoriu de acomodare.
Daca lasi in frana de motor de la 4000 rpm pana pe la 1500 nu ar trebui sa consume nimic... dup-aia pana la relanti ar trebui sa consume din ce in ce mai mult pana la 1.4 l cat e la relanti consumul...
- Thanatos
- OP
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
informatiile de acolo sunt pt "doamne" si sunt superficiale. iti aduc aminte ca in aceeasi sectiune se recomanda incalzirea motorului in mers, pt ca incalzirea motorului la relanti polueaza.
frana de motor se recomanda in special la turbodiesel, pt ca reduce turatia motorului lent, in felul acesta nu ramane trubina la turtarie mare fara presiune de ulei.
eu nu contest ce indica BC, si la mine indica consum 0.0; spun doar ca e imposibil ca un motor sa continue sa mearga nealimentat.
Imi pare rau daca dezamagesc pe cineva, dar consumul 0.0 este fals. nu este nici o eroare, este intentia de a masca consumul in frana de motor, pt a servi ca argument de vanzare ( se pare ca le merge)
BC caluleaza consumul interpretand semnalul de la ECU (fuel consumption) care indica timpul de deschidere a injectoarelor. BC mai primeste si RPM care se foloseste pentru a detecta exact situatia asta, cand consumul este mai mic ( de relanti sa zicem) dar turatia este mare. Atunci BC afiseaza 0.0 dar imdeaidat cum valorile devin reale, BC afiseaza in loc de 0.0 consumul real, in cauzul meu 4.5 l% la cca. 32km (in frana de motor)
si am sa demonstrez asta, am sa citesc ce valori vin pe "fuel consumption" in diferite situatii.
Ultima modificare făcută de Thanatos la Joi 06 Jan, 2005 2:20 pm
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- OP
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
corect, dar nu asta este si situatia in cazul acesta. un motor in relanti fortat se opune prin compresia sa si il simti cum reduce viteza masinii. este cazul cand ramai fara aprindere sau fara presiune pe pompa si in cativa metrii te opresti daca nu il pui pe liber. been there, done that
aici e cu totul alta treaba, BC indica 0.0 imediat cum eliberezi acceleratia, iar motorul nu se opune deloc. masina continua sa ruleze in acelasi regim cu motorul cuplat sau pe liber, plus ca se aude ca motorul funtioneaza normal. ala sigur nu este un motor care imi consuma 0.0 la suta, oricate definitii laudative apar.
cum se face putin mai cald, desfac MIDul si citesc valorile independent.
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- OP
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
eu m'am jucat mult cu alarme si sisteme de imobilizare, si cand decuplezi pompa (la benzinare cel putin) nu mai faci 10m daca nu il pui pe liber. atunci este consum 0.0
Ultima modificare făcută de Thanatos la Joi 06 Jan, 2005 2:58 pm, modificat de 3 ori în total
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Da, cum iau (chiar nu de tot) piciorul de pe acceleratie de la mers constant incepe sa franeze motorul si se aude un zgomot mai gros dinspre motor. Asa face cand e in frana de motor. Cu cat iau mai mult piciorul de pe acceleratie cu atat franeaza mai tare ceea ce ma duce cu gandul ca se poate sa ai dreptate pentru ca frana de motor difera cu pozitia acceleratiei deci la pozitia 0 tot se mai poate sa injecteze putin...
Dar in acelasi timp daca ar injecta putin, aerul tot intra prin aspiratie si amestecul este foarte sarac ceea ce nu e bine...