Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am ajuns la 225.000 km si nu stiu dak a fost schimbat uleiul in cutie si in grupul spate
ce uleiuri imi recomandati Idea si cum trebuie procedat cei care au mai facut aceasta operatiune Idea
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
in vivid workshop data spune ca la cutie se pune 1.2 l de orice SAE 80 sau Opel nr 19 40 704, nu precizeaza nr de km la care s.ar face schimbul in caz ca se face si important sa nu se amestece uleiurile ! La diferential se completeaza cu orice SAE90 sau Opel nr 19 42 387... off topic: noi avem diferential cu alunecare limitata ?
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
habar n-am
am fost la un magazin de piese si mi-a citit dintr-un catalog ca uleiuri :
1. ptr cutie 80w90 gl 4
2. grup 80w90 gl 5
nu stiu care este diferentza dintre gl4 si gl5 numai pretul 5 fiind mai scump
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nashu_lucian a scris:habar n-am
am fost la un magazin de piese si mi-a citit dintr-un catalog ca uleiuri :
1. ptr cutie 80w90 gl 4
2. grup 80w90 gl 5
nu stiu care este diferenta dintre gl4 si gl5 numai pretul 5 fiind mai scump
API Category GL-4 designates the type of service characteristic of spiral-bevel and hypoid gears in automotive axles operated under moderate speeds and loads. These oils may be used in selected manual transmission and transaxle applications , API Category GL-5 designates the type of service characteristic of gears, particularly hypoids in automotive axles under high-speed and/or low-speed, high-torque conditions. deci GL-5 este mai bun decat GL-4 deoarece e recomandat pt cutii unde sunt solicitari mari de viteza si tractiune asta inseamna ca este si aditivat mai mult,din ce am citit pe net are cantitate dubla de sulf( aditiv) si ca ar face rau la sincroane si garnituri de cauciuc( coroziune chimica) insa aceasta coroziune chimica are loc si cand masina sta in garaj...
pt diferential pune 90Wxx si pt cutie 80Wxx ce vrei tu.de mentionat ca pe un site unde introduci modelul masinii spune pt diferential Universal 75W90 ( 1 Litru) si pt cutie (1.2 Litri) tot 75W90 numai ca se numeste Syntrans Multivehicle si mai pune un (b) la sfarsit... o fi mai multe variante de 75W90, insa tot pe un site de piese auto ( romanesc) gasesc comun pt cutii manuale specificatia 80W90 GL4-GL5 iar pt diferential numai specificatia 90Wxx tot asa cu GL4 si GL5, prin urmare reeiese ca orice 80W pt cutie si 90W pt dif. cu specificatia GL5... acum ma intreb daca nu cumva GL5 dauneaza unei cutii care este proiectata pt un ulei cu GL4... ? sau unui diferential cu alunecare limitata ? o sa ma mai documentez... caci trebuie sa umblu si eu cat de curand...
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
mama mia ce documentat esti...
abia astept vesti
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nevoia te invata... Embarassed
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ceva noutati in legatura cu gl4 sau gl5 deoarece maine vreau sa le cumpar...
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am decis sa bag 80W90 GL4... intre timp ( stiu ca o sa fiu pus la zid de unii dintre voi...) mi.am aduc aminte ce ulei bagam la cutiile de viteza ale strungurilor pe cand lucram la uzina... ulei hidraulic ! si azi am bagat deoarece momentan nu pot sa cumpar GL4, cel putin pana nu gasesc un pret convenabil, gasisem 28 ron litrul castrol 80W90 GL4( a nu se considera reclama) insa tot azi la o benzinarie din berceni am gasit GL5 la 18 lei litrul... si tot azi, intreband la un magazin de piese auto am primit confirmarea ca GL5 are cantitate mai mare de aditivi decat GL4. intre timp merge bine cu hidraulic insa nu o sa.l tin mult ca oricum nu merg cu masina dar sa nu stea cutia uscata.
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
deci in cutie numai gl4 sin grup gl5
merci
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nashu_lucian a scris:deci in cutie numai gl4 sin grup gl5
merci
da !
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Otomega25 a scris:
nashu_lucian a scris:habar n-am
am fost la un magazin de piese si mi-a citit dintr-un catalog ca uleiuri :
1. ptr cutie 80w90 gl 4
2. grup 80w90 gl 5
nu stiu care este diferenta dintre gl4 si gl5 numai pretul 5 fiind mai scump
API Category GL-4 designates the type of service characteristic of spiral-bevel and hypoid gears in automotive axles operated under moderate speeds and loads. These oils may be used in selected manual transmission and transaxle applications , API Category GL-5 designates the type of service characteristic of gears, particularly hypoids in automotive axles under high-speed and/or low-speed, high-torque conditions. deci GL-5 este mai bun decat GL-4 deoarece e recomandat pt cutii unde sunt solicitari mari de viteza si tractiune asta inseamna ca este si aditivat mai mult,din ce am citit pe net are cantitate dubla de sulf( aditiv) si ca ar face rau la sincroane si garnituri de cauciuc( coroziune chimica) insa aceasta coroziune chimica are loc si cand masina sta in garaj...
pt diferential pune 90Wxx si pt cutie 80Wxx ce vrei tu.de mentionat ca pe un site unde introduci modelul masinii spune pt diferential Universal 75W90 ( 1 Litru) si pt cutie (1.2 Litri) tot 75W90 numai ca se numeste Syntrans Multivehicle si mai pune un (b) la sfarsit... o fi mai multe variante de 75W90, insa tot pe un site de piese auto ( romanesc) gasesc comun pt cutii manuale specificatia 80W90 GL4-GL5 iar pt diferential numai specificatia 90Wxx tot asa cu GL4 si GL5, prin urmare reeiese ca orice 80W pt cutie si 90W pt dif. cu specificatia GL5... acum ma intreb daca nu cumva GL5 dauneaza unei cutii care este proiectata pt un ulei cu GL4... ? sau unui diferential cu alunecare limitata ? o sa ma mai documentez... caci trebuie sa umblu si eu cat de curand...
revin cu o rectificare... nu cauta ulei 90W... ca nu exista, probabil din cauza oboselii am vazut greseala tocmai acum... nu stiu ce mi.e ramas 90W... am sa ma mai uit si in tis... salut !
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu am luat de la opel 2l de cutie si 1l pt diferential... a fost vreo 100ron afacerea. tot aceleasi dubii le aveam si eu cu api, cu indicii si am zis sa pun ce a avut ea din fabrica. diferentialul cu lunecare limitata a fost extra pe 2,2dti si nu cred ca avem vreunu din noi Sad, numai ala avea nevoie de un aditiv special.
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am cumparat ptr cutie mobil 1 80w90 gl4 2 bidoane de 1 l dar folosesc doar 1,2 si pentru grup castrol gl5
mobil1 28 ron/l
castrol 30 ron/l
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
eu am vazut cu 29 lei castrol ep80W90 gl4 pt cutie si castrol epx 80w90 gl5 la 30 lei litru. inca nu am schimbat nimic si nici completat, dupa ce.mi voi reveni financiar si dupa ce voi reusi sa desfac busonul de la diferential.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am reusit sa.mi schimb uleiul de la cutie cu 80W90 GL4 , BP-21 ron litrul, imediat ce l.am schimbat s.a simtit o inbunatatire majora in schimbatul treptelor. la diferential... dupa ce reusesc sa desfac busonul...
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Otomega25 a scris:am reusit sa.mi schimb uleiul de la cutie cu 80W90 GL4 , BP-21 ron litrul, imediat ce l.am schimbat s.a simtit o inbunatatire majora in schimbatul treptelor. la diferential... dupa ce reusesc sa desfac busonul...
daca il mai gasesc... a inceput sa se auda la viteza mica acel vuiet de diferential... si nu gasesc busonul.. mi.e sa nu desfac altceva pe acolo... o poza era binevenita !
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Otomega25 a scris:
Otomega25 a scris:am reusit sa.mi schimb uleiul de la cutie cu 80W90 GL4 , BP-21 ron litrul, imediat ce l.am schimbat s.a simtit o inbunatatire majora in schimbatul treptelor. la diferential... dupa ce reusesc sa desfac busonul...
daca il mai gasesc... a inceput sa se auda la viteza mica acel vuiet de diferential... si nu gasesc busonul.. mi.e sa nu desfac altceva pe acolo... o poza era binevenita !
am rezolvat ! am completat conform cartii sale insa tot se aude un vuiet pe la 70-80 in treapta a 4-a si 80-90-100 km/h a 5-a mai ales la mers constant devine asurzitor apoi de pe la 110-120 mai scade din intensitate, voi deschide un topic deoarece nu am gasit nimic legat de cardanul lui Omega B.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
revin... stiu ca e vechi postul dar e al naibii de asurzitor zgomotul de la diferential, banuiesc eu... de pe la 70 km daca accelerez usor si constant devine asurzitor si tine pana pe la 110 km... idei sfaturi ?
  • ipais

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Frontera 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salut,
am tot citit si am tot citit si parca nu sunt 100% lamurit, deci:
frontera B 2001 diesel:
80w90 pe fata (adica langa cutie), dar nu inteleg ce cantitate
o sa iau valvoline GL-5 SAE 80W-90 LS, pentru spate, dar nu inteleg ce cantitate:))
am gasit ceva cantitati dar nu inteleg foarte bine cat pentru fontera a si cat pentru b, lumea spune dar putini intelegE Smile)

NOROC!
  • chis cristian

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
mai bine te duci la un service bun (cã doar nu o sã-l schimbi tu în spatele blocului) decât sã aștepți sã-și dea unul altul cu pãrerea.Succes!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR