Retro
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut.
Am incercat sa demontez timoneria.Motor c14nz.Cutie F10.
Boltul 16 este gripat.In prima faza s-a rupt siguranta din tabla otelita din capul boltului.Am incercat parghie cu surubelnita in sanfrenul obtinut.Nimic.Am adincit cu panza de bomfaier sanfrenul pe o latura.Parghie.Nimic.M-am rugat de patent, pana s-a "mancat" capul boltului.Ca ultima solutie am incercat sa-i aplic ceva ciocane in speranta ca poa'l scot invers(chiar daca la juma' de cursa ar fi lovit in carcasa CV).Pauza.Intrebare-boltul este aceeasi cota pe toata lungimea ,ori la capat se retrage obtinand un guler care se aseaza pe "ceva"?
Logica spune clar:ciocane de jos in sus(sic!).Insa pozitia ....! Din prea putinele mele cunostinte tehnice:cric sub cutie,deschise cele doua suruburi care leaga suportul de cutie..cam atat pot sa vizualizez...mai departe va rog pe voi ,ceva solutii
Cu stima.
l.e.
am mai rascolit putin
Deci...daca sprijin cutia pe cric,desfac cele doua suruburi "verzi" ,imi permite elasticitatea tamponului (fara a desface cele doua suruburi "rosii") sa misc lateral suportul atat cat sa obtin spatiu de lucru pe dedesubt?
Sper sa ma fi facut inteles.
Am incercat sa demontez timoneria.Motor c14nz.Cutie F10.
Boltul 16 este gripat.In prima faza s-a rupt siguranta din tabla otelita din capul boltului.Am incercat parghie cu surubelnita in sanfrenul obtinut.Nimic.Am adincit cu panza de bomfaier sanfrenul pe o latura.Parghie.Nimic.M-am rugat de patent, pana s-a "mancat" capul boltului.Ca ultima solutie am incercat sa-i aplic ceva ciocane in speranta ca poa'l scot invers(chiar daca la juma' de cursa ar fi lovit in carcasa CV).Pauza.Intrebare-boltul este aceeasi cota pe toata lungimea ,ori la capat se retrage obtinand un guler care se aseaza pe "ceva"?
Logica spune clar:ciocane de jos in sus(sic!).Insa pozitia ....! Din prea putinele mele cunostinte tehnice:cric sub cutie,deschise cele doua suruburi care leaga suportul de cutie..cam atat pot sa vizualizez...mai departe va rog pe voi ,ceva solutii
Cu stima.
l.e.
am mai rascolit putin
Deci...daca sprijin cutia pe cric,desfac cele doua suruburi "verzi" ,imi permite elasticitatea tamponului (fara a desface cele doua suruburi "rosii") sa misc lateral suportul atat cat sa obtin spatiu de lucru pe dedesubt?
Sper sa ma fi facut inteles.
Retro
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
vali.stop
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
Retro
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat