Am incercat sa demontez timoneria.Motor c14nz.Cutie F10.
Boltul 16 este gripat.In prima faza s-a rupt siguranta din tabla otelita din capul boltului.Am incercat parghie cu surubelnita in sanfrenul obtinut.Nimic.Am adincit cu panza de bomfaier sanfrenul pe o latura.Parghie.Nimic.M-am rugat de patent, pana s-a "mancat" capul boltului.Ca ultima solutie am incercat sa-i aplic ceva ciocane in speranta ca poa'l scot invers(chiar daca la juma' de cursa ar fi lovit in carcasa CV).Pauza.Intrebare-boltul este aceeasi cota pe toata lungimea ,ori la capat se retrage obtinand un guler care se aseaza pe "ceva"?
Logica spune clar:ciocane de jos in sus(sic!).Insa pozitia ....! Din prea putinele mele cunostinte tehnice:cric sub cutie,deschise cele doua suruburi care leaga suportul de cutie..cam atat pot sa vizualizez...mai departe va rog pe voi ,ceva solutii
Cu stima.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
l.e.
am mai rascolit putin
Deci...daca sprijin cutia pe cric,desfac cele doua suruburi "verzi" ,imi permite elasticitatea tamponului (fara a desface cele doua suruburi "rosii") sa misc lateral suportul atat cat sa obtin spatiu de lucru pe dedesubt?
Sper sa ma fi facut inteles.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)