Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Asa cum spune si titlul a venit randul buburuzei din semnatura sa faca figuri;primele semnalmente au fost ca si cum debitmetrul a iesit din parametri.Am scos mufa si pt o zi a mers foarte bine si la un moment dat nu a mai vrut sa porneasca.
Dupa verificare presiune benzina in rampa ,am scos bobina de inductie,am pus alte bujii,am facut legaturi la masa pt bujii si bobina(e) ,am dat la demaror si nu da scanteie.
Am apelat la un service si pt 50 lei s-au deplasat unde era parcata masina pt o diagnoza.
S-a folosit INTERFATA OPEL OP-COM /usb si printre altele s-a gasit:
-tensiune mare MAF senzor
-tensiune mare TB
-senzor turatie inexistent
-temperatura motor= -39 gr celsius (senzor temp.motor)
-temperatura MAF senzor = -39 gr celsius
S-a incercat stergerea erorilor si eroarea pt senzor turatie nu s-a sters (mi s-a spus ca este posibil sa fie cablul intrerupt.Am achitat suma ,omul a plecat si eu am ramas cu harbul.Dupa ce am consultat autodata am inceput sa masor cu multimetrul tensiunile pe MAF,rezistenta termorezistentei(sau ce o fi)din MAF si rezistenta senzor temperatura.rezistenta senzor turatie,cat si firele de legatura.In primul rand am observat lipsa masei pe pinul 3 la MAF.Dupa masurarea circuitului am ajuns la concluzia ca este intrerupt si am dat masa direct de la baterie.Culmea,cu aceasta improvizatie,motorul a pornit la sfert ,usor turat pt 1 min,,dupa care mergea chiar foarte frumos.
Am apelat din nou la acelasi soft de diagnoza(alta persoana-pe gratis de data asta )si am constatat cu uimire ca nu mai sunt erori stocate,iar temperaturile si tensiunile erau normale.Tot cautand in autodata scheme si alti parametrii am observat ca intreruperea circuitelor la senzorul de temperatura motor si la MAF a fost sesizat si de OPEL si chiar recomanda inlocuirea cablurilor atat la MAF cat si la senzorul de temperatura.

  • bodi11

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2011

  • Mesaj Privat
mai ai cumva autodata?
  • cristichd

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2010

  • Mesaj Privat
sall

Rog sa ma lamuriti si pe mine cu o problema
_OPEL CORSA B_1995 motor 1,2 benz_
Am incercat sa fac o diagnoza cu OP_COM.v1.39_dar nici in ruptul capului nu am reusit conectarea cu calculatorul..nici pe automat detect masina si nici cand am introdus manual datele masini ptr identificare,mentionez ca interfata opcom rueaza fara probleme pe Astra G 2001 benz. Crying or Very sad
  • bodi11

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2011

  • Mesaj Privat
buna seara.azi mi-a aprins becul la bord de doua ori, cel cu motorul pe el.am apasat pe butoanele de la tid si mi-a dat doua erori una e :f12 si una f 95. va rog i-mi puteti spune ce inseamna?becul s-a aprins foarte putin maxim 1 minut dupa care s-a stins.va multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR