georgs
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2011
- Mesaj Privat
Buna baieti,am o corsa disel 1.3 si porneste din ce in ce mai greu la cald.Am dus-o la un service de cartier pentru o diagnoza si sa constatat pierderea presiunii din rampa comuna.S-au verificat injectoarele si au spus ca sunt ok dupa care s-a demontat regulatorul de presiune din capatul rampei.Mecanicul de acolo mi-a spus ca a gasit pilitura de alama in regulator si totusi nu mi-a dat un raspuns concret.A spus ca poate fi ori regulatorul ori pompa de inalta presiune.Poate cineva sa i-mi dea cineva un raspuns concret avand in vedere ca a le lua prin eliminare asa cum mi-a propus mecanicul e foarte costisitor.
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
mg77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salutare! Am aceeasi problema, porneste greu la cald, la rece porneste la sfert de cheie. Cred ca este o "boala" la corsa 1.3 cdti, cele fabricate in 2004-2006. Din ce a cautat pe forum se presupune ca ar fi de la injectoare, pornirea greoaie la cald, dar la mine sunt ok.
Am trecut pe la mai multe service-uri, nimeni nu i-a dat de cap. Am facut teste peste teste, nicio sansa.
Poate nu am nimerit un service foarte bun.
Din cand in cand imi mai da doar erori la IMMO, o data la doua, trei luni, semnal slab sau lipsa, ceva de genul acesta, dar pun testerul la masina, imi sterg erorile si nu mai apar pentru cateva luni.
Am trecut pe la mai multe service-uri, nimeni nu i-a dat de cap. Am facut teste peste teste, nicio sansa.
Poate nu am nimerit un service foarte bun.
Din cand in cand imi mai da doar erori la IMMO, o data la doua, trei luni, semnal slab sau lipsa, ceva de genul acesta, dar pun testerul la masina, imi sterg erorile si nu mai apar pentru cateva luni.
joules88
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2011
- Mesaj Privat
Cu aceeasi problema ma confrunt si eu. Am mers la tata mecanicilor de la rucom acasa si mi-a sters erorile din calculator dupa care a testat injectoarele cu acele eprubete gradate infipte in injectoare, a dat la automat pana cand a observat ca la un singur injector eprubeta mai avea putin si dadea cu motorina afara (al 2 lea de la pompa de injectie), pe cand celelalte constante la 2 aceste eprubete fiind gradate pana la 8. A ramas ca zilele astea sa schimb respectivul injector, care s-ar putea curati,dar am preferat sa cumpar unul second dupa o Corsa de Italia(au motorina si toate produsele pentru intretinerea motoarelor mai bune decat in Romania) si dupa ce a fost montat nu am mai avut problema cu pornitul greu. Sa precizez ca inainte de a merge la problema cu injectorul am curatat galeria si cu EGR-ul acesta fiind blocat si pline de calamina (foarte mult de munca spatiu mic sa dai egr jos). Concluzia incercati injectoarele la cei care cunosc chestia cu eprubetele, singura modalitate sa vezi care este de vina pt pornirea greoaie la cald).
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
24.05.2011 16:51:08
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
24.05.2011 16:51:08
- Khrysty@n
- **
- 106 mesaje
- din 16 Jan 2010
- Corsa 2003 Z14XE
- Arad
Khrysty@n
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2003 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2010
- Mesaj Privat
- stefan_10
- **
- 251 mesaje
- din 04 Aug 2007
- Corsa 2001 Z10XE
- Dolj
stefan_10
- Mesaje scrise: 251
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2007
- Mesaj Privat
Curatarea injectoarelor common-rail nu ajuta absolut cu nimic. Cazurile in care un injector common-rail nu mai functioneaza pentru ca este infundat/blocat de depuneri sunt extrem de rare, daca nu chiar zero. Daca ati sti cum functioneaza un astfel de injector si care sunt de fapt defectele care apar, nu ati mai da banii pe toate prostiile de curatat injectoare. Credeti-ma si nu mai dati banii la toti priceputii sa va curete injectoarele. Daca excludem efectul placebo, nu veti castiga nimic.
ELF_micut
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Postez pe acest forum deoarece am obosit sa sper ca voi reusi sa repar aceasta masina. Este vorba despre un opel Corsa C, cdti din 2006 pe care l-am cumparat de la un samsar anul trecut, de atunci si pana acum am bagat in ea pt inceput 2000 ron pentru reparatii injectoare la service bosh, apoi 9000 ron in doua ture odata aprox 8000 apoi 750 (egr, distributie, bujii, tacheti, chiuloasa, ceva reparatii la electromotor, radiator racire, ...nu imi amintesc totul), apoi aprox 4000(volanta si kit ambreiaj). sPECIFIC CA TOT CE AM PUS PE EA AU FOST PIESE NOI.
Problemele pe care le are inca masina sunt urmatoarele : un carait la pornire (as vrea sa postez si filmuletul insa ar trebui sa il pun inainte you tube),adica trebuie sa insist ca sa porneasca ca si cand s-ar "chinui ", indiferent daca este rece sau cald motorul, indiferent daca este cald sau frig afara, nu mai trage de ceva vreme, are o variatie de turatie la relanti (se simte dar se vede si pe turometru), pierde ulei (pe langa chiuloasa sunt urme dar ramane pata si pe asfalt) o vibratie accentuata (unii spun ca este de diesel sau or lipsi suruburi de cand a fost prins bordul pentru ca se pare ca masina a fost facuta din bucati), bataie in pedala de ambreiaj (in conditiile in care am schibat de curand volanta si kit-ul de ambreiaj), consumul destul de ridicat 8.3 in oras.
Ma poate ajuta cineva cu un sfat, s-a confruntat cineva cu asemenea probleme. Se pare ca nimeni nu ii da de cap. De asemenea rog daca are cineva de vanzare o carcasa pentru filtrul de olen (merg fara el de cand am luat-o) pentru ca nu gasesc si o carcasa pemntru filtrul de aer pentru ca este spart.
Multumesc din suflet,
Postez pe acest forum deoarece am obosit sa sper ca voi reusi sa repar aceasta masina. Este vorba despre un opel Corsa C, cdti din 2006 pe care l-am cumparat de la un samsar anul trecut, de atunci si pana acum am bagat in ea pt inceput 2000 ron pentru reparatii injectoare la service bosh, apoi 9000 ron in doua ture odata aprox 8000 apoi 750 (egr, distributie, bujii, tacheti, chiuloasa, ceva reparatii la electromotor, radiator racire, ...nu imi amintesc totul), apoi aprox 4000(volanta si kit ambreiaj). sPECIFIC CA TOT CE AM PUS PE EA AU FOST PIESE NOI.
Problemele pe care le are inca masina sunt urmatoarele : un carait la pornire (as vrea sa postez si filmuletul insa ar trebui sa il pun inainte you tube),adica trebuie sa insist ca sa porneasca ca si cand s-ar "chinui ", indiferent daca este rece sau cald motorul, indiferent daca este cald sau frig afara, nu mai trage de ceva vreme, are o variatie de turatie la relanti (se simte dar se vede si pe turometru), pierde ulei (pe langa chiuloasa sunt urme dar ramane pata si pe asfalt) o vibratie accentuata (unii spun ca este de diesel sau or lipsi suruburi de cand a fost prins bordul pentru ca se pare ca masina a fost facuta din bucati), bataie in pedala de ambreiaj (in conditiile in care am schibat de curand volanta si kit-ul de ambreiaj), consumul destul de ridicat 8.3 in oras.
Ma poate ajuta cineva cu un sfat, s-a confruntat cineva cu asemenea probleme. Se pare ca nimeni nu ii da de cap. De asemenea rog daca are cineva de vanzare o carcasa pentru filtrul de olen (merg fara el de cand am luat-o) pentru ca nu gasesc si o carcasa pemntru filtrul de aer pentru ca este spart.
Multumesc din suflet,
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Carcase de filtre vezi daca are cocosai la publicitate sau altii.
Bataia in pedala ambreiaj poate fi de la volanta simpla, de asta pun ei printre altele volanta cu masa dubla. De asemenea poate fi de la suporti motor, un injector, etc.
Variatii de ralanti pot fi din multe surse cel mai des regulator presiune rampa, injector, pompa, debitmetru chiar si ambreiaj electromotor ...
Eu zic sa mergi la maiandrei sa o vada si sa spuna deschis (asa face) daca merita sa mai bagi bani in ea. Parerea mea e sa o vinzi si sa cumperi o benzinara, va papa 10% in Bucuresti dar nu bagi atatia bani in ea. Benzinarii ca sa-i numim asa curata doar EGR si throttle care e usor chiar si pentru o fata, nu stiu de injectoare, de pompa de inalta, de volanta, de fulie cu ambreiaj la alternator, regulator presiune rampa, distributie scumpa la manopera, bujii care nu ies si tot asa.
Bataia in pedala ambreiaj poate fi de la volanta simpla, de asta pun ei printre altele volanta cu masa dubla. De asemenea poate fi de la suporti motor, un injector, etc.
Variatii de ralanti pot fi din multe surse cel mai des regulator presiune rampa, injector, pompa, debitmetru chiar si ambreiaj electromotor ...
Eu zic sa mergi la maiandrei sa o vada si sa spuna deschis (asa face) daca merita sa mai bagi bani in ea. Parerea mea e sa o vinzi si sa cumperi o benzinara, va papa 10% in Bucuresti dar nu bagi atatia bani in ea. Benzinarii ca sa-i numim asa curata doar EGR si throttle care e usor chiar si pentru o fata, nu stiu de injectoare, de pompa de inalta, de volanta, de fulie cu ambreiaj la alternator, regulator presiune rampa, distributie scumpa la manopera, bujii care nu ies si tot asa.
ELF_micut
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua,
va multumesc pentru raspuns. Specific ca volanta de pe masina este este cu masa dubla si este nou nouta montata acum 1 luna impreuna cu kit-ul de ambreiaj(si el nou). Injectoarele au fost reparate la bosh in luna noiembrie anul trecut.
Iti multumesc pentru sugestii, am sa il contactez pe maiandrei care poate ma ajuta sa rezolv cu problemele care au ramas. Sincer nu ma gandesc sa o vand pentru ca sumele investite in reparatia ei au fost mai mult decat considerabile si piesele au fost noi. Trebuie sa o fac sa mearga astfel incat sa ma pot folosi de ea pana imi amortizeze investitia. nu cred ca trebuie sa specific ca am facut o refinantare la un credit pentru a dispune de sumele mari care au fost necesare sa o repar. intradevar daca stiam la ce suma finala am sa ajung nu as mai fi pornit pe drumul acesta insa e cam tarziu....
Oricum pe viitoar am sa imi iau o masina pe benzina. Asa am avut si pana acum.
Multumesc inca o data.
va multumesc pentru raspuns. Specific ca volanta de pe masina este este cu masa dubla si este nou nouta montata acum 1 luna impreuna cu kit-ul de ambreiaj(si el nou). Injectoarele au fost reparate la bosh in luna noiembrie anul trecut.
Iti multumesc pentru sugestii, am sa il contactez pe maiandrei care poate ma ajuta sa rezolv cu problemele care au ramas. Sincer nu ma gandesc sa o vand pentru ca sumele investite in reparatia ei au fost mai mult decat considerabile si piesele au fost noi. Trebuie sa o fac sa mearga astfel incat sa ma pot folosi de ea pana imi amortizeze investitia. nu cred ca trebuie sa specific ca am facut o refinantare la un credit pentru a dispune de sumele mari care au fost necesare sa o repar. intradevar daca stiam la ce suma finala am sa ajung nu as mai fi pornit pe drumul acesta insa e cam tarziu....
Oricum pe viitoar am sa imi iau o masina pe benzina. Asa am avut si pana acum.
Multumesc inca o data.
Luccck
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua
si la mine pleaca greu indiferent ca e frig sau cald,am fost la tester si ia gasit doi senzori defecti (unul de presiune 7mil si unul la turbina 8mil) mi se pare exagerat pretul....la drum lung ma limiteaza in 3000 turatii si nu are putere ,,,,corsa 2005 z13dt
la fel ca elf_micut am bagat ceva bani pana acum (racitor ulei,chiuloasa,pompa de apa,)
Multumesc
si la mine pleaca greu indiferent ca e frig sau cald,am fost la tester si ia gasit doi senzori defecti (unul de presiune 7mil si unul la turbina 8mil) mi se pare exagerat pretul....la drum lung ma limiteaza in 3000 turatii si nu are putere ,,,,corsa 2005 z13dt
la fel ca elf_micut am bagat ceva bani pana acum (racitor ulei,chiuloasa,pompa de apa,)
Multumesc
- corsablue
- ****
- 2,797 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,797
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Luccck a scris:Buna ziua
si la mine pleaca greu indiferent ca e frig sau cald,am fost la tester si ia gasit doi senzori defecti (unul de presiune 7mil si unul la turbina 8mil) mi se pare exagerat pretul....la drum lung ma limiteaza in 3000 turatii si nu are putere ,,,,corsa 2005 z13dt...
Multumesc
si la mine pleaca greu indiferent ca e frig sau cald,am fost la tester si ia gasit doi senzori defecti (unul de presiune 7mil si unul la turbina 8mil) mi se pare exagerat pretul....la drum lung ma limiteaza in 3000 turatii si nu are putere ,,,,corsa 2005 z13dt...
Multumesc
Stii cumva ce face senzorul de pe turbina? Ca si eu am ceva probleme si nu stiu ce sa mai fac.
- cs04cfg_speed_addict
- *
- 26 mesaje
- din 12 Jun 2008
- Vectra 2005 Y22DTR
- Caras-Severin
cs04cfg_speed_addict
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2005 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2008
- Mesaj Privat
- cs04cfg_speed_addict
- *
- 26 mesaje
- din 12 Jun 2008
- Vectra 2005 Y22DTR
- Caras-Severin
cs04cfg_speed_addict
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2005 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2008
- Mesaj Privat
Luccck
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
cobraro22
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
geo222
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Am observat ca discutia a fost tinuta pana de curand in acest topic si am decis sa postez si problema mea.
Este vorba tot de un Corsa 1.3 CDTI din 2004 (Z13DT).
Initial pornea putin mai greu si cu un tremurat, dar la prima cheie. Dupa pornire masinea mergea ok (tragea bine, nu dadea rateuri).
Ultima data pe la 3000-4000 de ture cand voiam sa schimb "m-a dat in cap" putin, dar apoi a mers ok. Am mai mers asa pana la destinatie, dar cand am vrut sa plec de acolo n-a mai pornit. Bateria era buna pentru ca invartea bine, am pus testerul. Rezultatul: la pornire desi invartea pana la turatia normala de pornire nu facea decat 4 atmosfere in loc de 25-30, dar dupa pornire (pornita trasa un metru) toti parametrii erau normali (fara erori) si facea presiune normala si la relanti unde turatia este mai mica decat la pornire. Injectoarele dadeau pe retur in limitele normale.
Unii zic ca este de vina pompa de inalta, dar ma gandesc ca nu este pentru ca dupa pornire face presiunea normala, la relati sau accelerata.
Ar mai fi regulatorul de presiune, senzorul de presiune din rampa comuna, iar cineva pe forum care a avut o problema asemanatoare spunea ca a avut injectoarele decalibrate. Am mai citit undeva ca poate sa fie chiar de la butucul de contact.
Ce parere aveti?
Am observat ca discutia a fost tinuta pana de curand in acest topic si am decis sa postez si problema mea.
Este vorba tot de un Corsa 1.3 CDTI din 2004 (Z13DT).
Initial pornea putin mai greu si cu un tremurat, dar la prima cheie. Dupa pornire masinea mergea ok (tragea bine, nu dadea rateuri).
Ultima data pe la 3000-4000 de ture cand voiam sa schimb "m-a dat in cap" putin, dar apoi a mers ok. Am mai mers asa pana la destinatie, dar cand am vrut sa plec de acolo n-a mai pornit. Bateria era buna pentru ca invartea bine, am pus testerul. Rezultatul: la pornire desi invartea pana la turatia normala de pornire nu facea decat 4 atmosfere in loc de 25-30, dar dupa pornire (pornita trasa un metru) toti parametrii erau normali (fara erori) si facea presiune normala si la relanti unde turatia este mai mica decat la pornire. Injectoarele dadeau pe retur in limitele normale.
Unii zic ca este de vina pompa de inalta, dar ma gandesc ca nu este pentru ca dupa pornire face presiunea normala, la relati sau accelerata.
Ar mai fi regulatorul de presiune, senzorul de presiune din rampa comuna, iar cineva pe forum care a avut o problema asemanatoare spunea ca a avut injectoarele decalibrate. Am mai citit undeva ca poate sa fie chiar de la butucul de contact.
Ce parere aveti?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- bogdansbg
- **
- 100 mesaje
- din 09 Aug 2006
- Vectra 2001 Z22
- Bucuresti
bogdansbg
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
Uneori o curatare a rezervorului si verificare a fiselor de la bujii ajuta mai mult decat o curatare de injectoare. E bine sa ai CASCO si daca reparatiile se anticipeaza ca vor depasi 2-4.000 RON mai bine dai cu ea de un copac si ti-o faci pe casco integral.
Cand masinile ajung din occident in tari bananiere precum Romania, se schimba tot, inclusiv combustibilul, care genereaza in proportie de 80% toate problemele motoarelor.
Cand masinile ajung din occident in tari bananiere precum Romania, se schimba tot, inclusiv combustibilul, care genereaza in proportie de 80% toate problemele motoarelor.
- Viktor Stoianovici
- **
- 84 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Astra 2011 1.4 turbo
- Sibiu
Viktor Stoianovici
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 1.4 turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
salut baieti.
sambata 29.09.2012 am reusit impreuna cu Mickyboy sa desfacem galeria de admisie si supapa Egr la cosra 1.3cdti...din spusele mecanicilor de la reprezentanta Huber din sibiu era supapa Egr blocata....am dat jos tot ce tine de admisie am curatat (nu va mai zic ce mizerie am gasit ca nu ma crede nimeni dar 50% din circumferinta orificilor era astupata de calamina)...am pus totul sus ca la carte si ce sa vezi...minune masina porneste la fel...in schimb am castigat ceva cuplu, trage multtt mai bine si turbina se aude altfel...totul curat dar in zadar...
daca se gasesti cumva solutia la aceasta anomalie dau o bere...sau o lada cu bere
sambata 29.09.2012 am reusit impreuna cu Mickyboy sa desfacem galeria de admisie si supapa Egr la cosra 1.3cdti...din spusele mecanicilor de la reprezentanta Huber din sibiu era supapa Egr blocata....am dat jos tot ce tine de admisie am curatat (nu va mai zic ce mizerie am gasit ca nu ma crede nimeni dar 50% din circumferinta orificilor era astupata de calamina)...am pus totul sus ca la carte si ce sa vezi...minune masina porneste la fel...in schimb am castigat ceva cuplu, trage multtt mai bine si turbina se aude altfel...totul curat dar in zadar...
daca se gasesti cumva solutia la aceasta anomalie dau o bere...sau o lada cu bere