DANY Alex
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Va salut pe toti! Am un Astra clasic II din 2006, 1.6, 102 000km, si as vrea sa va intreb la cate ore rezista masina la un mers neintrerupt, ... ma rog motorul, altele....De exemplu am fost o cursa Bucuresti Innsbruk, 1550km si nu am oprit motorul decat sa a duc la wc, masina s-a comportat perfect , dar as fi curios sa aflu alte detalii.11 Multuesc!
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- cronny
- ***
- 528 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
DANY Alex
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- synapse
- **
- 398 mesaje
- din 21 Jan 2010
- Astra 1993 X16SZ
- Bucuresti
synapse
- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu stiu de unde ai auzit ca Hyundai nu tine, e drept ca americanii o privesc ca pe ultimul jaf si au bancuri la greu pe tema asta.
O masina/motor prefera drumurile lungi si asta de pe vremea cand parintii nostri se urcau in Trabi, Renault (intra si primele facute in RO 1100, 1300) sau Skoditza 100 si plecau prin Europa.
Motorul este chinuit la drumuri scurte, el nici nu apuca sa intre in regim ca tu il opresti. Alta chinuiala pentru masina sunt drumurile patriei unde daca nu ai Corega iti pleaca proteza de nu te vezi. Alta chinuiala e transmisia prin orase, 1-2-3-2-1 si dai cu melesteul prin cutie de te doare sufletul, daca ai cutie automata apai sa vezi cat te costa o reparatie ! Partea de directie, frane iar e incantata ca nu trage servo de nebun sa se topeasca. Mai e si chestia cu aerul, motorul trage aer curat nu plin de praf ca in oras. Mai sunt multe dar eu zic ca ajung.
Idea de baza cand pleci la dum lung e sa te asiguri ca masina/motorul este ok si faci schimb de consumabile, in functie de model inlocuiesti preventiv aia si aia ca sa te simti linistit si/sau iei cu tine o piesa de schimb, evident si cateva scule pe minim ca nu esti service ambulant.
O masina/motor prefera drumurile lungi si asta de pe vremea cand parintii nostri se urcau in Trabi, Renault (intra si primele facute in RO 1100, 1300) sau Skoditza 100 si plecau prin Europa.
Motorul este chinuit la drumuri scurte, el nici nu apuca sa intre in regim ca tu il opresti. Alta chinuiala pentru masina sunt drumurile patriei unde daca nu ai Corega iti pleaca proteza de nu te vezi. Alta chinuiala e transmisia prin orase, 1-2-3-2-1 si dai cu melesteul prin cutie de te doare sufletul, daca ai cutie automata apai sa vezi cat te costa o reparatie ! Partea de directie, frane iar e incantata ca nu trage servo de nebun sa se topeasca. Mai e si chestia cu aerul, motorul trage aer curat nu plin de praf ca in oras. Mai sunt multe dar eu zic ca ajung.
Idea de baza cand pleci la dum lung e sa te asiguri ca masina/motorul este ok si faci schimb de consumabile, in functie de model inlocuiesti preventiv aia si aia ca sa te simti linistit si/sau iei cu tine o piesa de schimb, evident si cateva scule pe minim ca nu esti service ambulant.
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
DANY Alex a scris:Si eu ma gandeam atata timp cat are racire buna totul e in regula, dar am auzit la altemarci de masina, la testul de anduranta de 32 de ore nu se comporta chiar bine, bine este vorba de Hyundai......
Eu iti dau doar un exemplu, garantia oferita de producator.
Hyundai- 5 ani fara limita de km.
Opel - 2 ani fara limita de km, vrei mai mult, platesti in plus
Ford - 2 ani fara limita de km, vrei mai mult, platesti in plus
Vw - 2 ani fara limita km.
Fiat- 2 ani internationala fara limita, pt Romania inca 1 an.
Cred ca nici un producator nu ar da o asemenea garantie atat timp daca motoarele nu ar fi asa fiabile cum zici tu.
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Unele motoare de generator sunt in 2 timpi si au benzina de amestec(cu ulei). Rezista suficient de mult cele chinezesti, daramite cele cu nume rezonante. Vorbim de zile intregi de functionare fara oprire. Va dati seama cat ar tine un motor cu ungere si baie de ulei, racire, si mai ales fara turbina.
Eu unu nu vad nimic periculos in afara de sofer la un test de anduranta chiar si cu trabi.
Mai exact un motor, te va tine pana se vor strica segmentii, lagarele, etc, asta din pricina uleiului neschimbat. Teoretic ar trebui sa tina fara intrerupere 10.000-30.000 km pana la schimbul de ulei. Totusi, de drag si placerea de a observa as opri la o benzinarie cand alimentez sa studiez uleiul, nivelul de ulei, apa, presiunea in roti etc.
Desi nu mai suntem on topic, spunea cineva de garantie. Stiti ca Dacia ofera chiar 4 ani de garantie? De ce? Pentru ca majoritatea loganistilor nu reusesc sa depaseasca mai mult de 10.000 km/an. Restul care depasesc sunt amortizati cu varf si indesat din partea mojoritatii. Loganurile colegilor de munca au media de KM undeva la 15.000 km in 5 ani de utilizare. Am un coleg ce tocmai a depasit 5.000 de km la un Logan din 2006, unde evident este cea mai buna masina, nici macar cauciucurile nu le-a schimbat, singura problema fiind sonda ce aprinde becul de mers inapoi si o planetara, rezolvate pe garantie.
Eu unu nu vad nimic periculos in afara de sofer la un test de anduranta chiar si cu trabi.
Mai exact un motor, te va tine pana se vor strica segmentii, lagarele, etc, asta din pricina uleiului neschimbat. Teoretic ar trebui sa tina fara intrerupere 10.000-30.000 km pana la schimbul de ulei. Totusi, de drag si placerea de a observa as opri la o benzinarie cand alimentez sa studiez uleiul, nivelul de ulei, apa, presiunea in roti etc.
Desi nu mai suntem on topic, spunea cineva de garantie. Stiti ca Dacia ofera chiar 4 ani de garantie? De ce? Pentru ca majoritatea loganistilor nu reusesc sa depaseasca mai mult de 10.000 km/an. Restul care depasesc sunt amortizati cu varf si indesat din partea mojoritatii. Loganurile colegilor de munca au media de KM undeva la 15.000 km in 5 ani de utilizare. Am un coleg ce tocmai a depasit 5.000 de km la un Logan din 2006, unde evident este cea mai buna masina, nici macar cauciucurile nu le-a schimbat, singura problema fiind sonda ce aprinde becul de mers inapoi si o planetara, rezolvate pe garantie.
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris: Am un coleg ce tocmai a depasit 5.000 de km la un Logan din 2006, unde evident este cea mai buna masina, nici macar cauciucurile nu le-a schimbat, singura problema fiind sonda ce aprinde becul de mers inapoi si o planetara, rezolvate pe garantie.
Daca la 5000 km a avut deja probleme, e clar cat de buna poate fi masina aia
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
Vorbiti in necunstinta de cauza. Un Logan MCV 1.5 dci 70 cp al unei firme de lactate din Brasov are 300.000 de km la bord. Masina merge aproape non -stop cu soferi diferiti. N-au schimbat decat consumabilele si ceva rulmenti la puntea spate. Si inca una. O cunostinta face taximetrie cu masina personala, Logan 1.5 dci, are bine peste suta de mii. A schimbat capete de bara si celelalte consumabile. Probleme la motor? Niciuna! Dar asa ne place unora, sa consideram ca doar Opelul din curte e masina buna!
- body_18_is
- **
- 219 mesaje
- din 14 Sep 2008
- Astra 2001 z16xe
- Iasi
body_18_is
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Sa citez eu un coleg : "In Romania nu se mai fac de multa vreme lucruri de calitate"..
Asa ca nu stiu si nici nu am vazut ca loganul sa fie o exceptie. Un prieten, mecanic auto experimentat, si-a luat un golan din asta smecher DCI, ca deh, e masina noua la bani putini. Nu ii mai trebuie sa auda de el. La 60.000 km a schimbat un rand de injectoare, si nu sunt deloc ieftine. Si nu e singura mea cunostinta care s-a plans de logan. Mai am un vecin cu un MPI...
Si stai linistit ca nu povestesc eu baloane. Mai degraba povestesti tu din auzite cand spui " logan al unei firme.."
Asa ca nu stiu si nici nu am vazut ca loganul sa fie o exceptie. Un prieten, mecanic auto experimentat, si-a luat un golan din asta smecher DCI, ca deh, e masina noua la bani putini. Nu ii mai trebuie sa auda de el. La 60.000 km a schimbat un rand de injectoare, si nu sunt deloc ieftine. Si nu e singura mea cunostinta care s-a plans de logan. Mai am un vecin cu un MPI...
Si stai linistit ca nu povestesc eu baloane. Mai degraba povestesti tu din auzite cand spui " logan al unei firme.."
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Voi ati mers vreodata cu taxiul prin Bucuresti?
Am mers cu MPI cu 280.000 de km pe gaz si DCI de 300.000 de km .
Stiu ca la DCI s-a schimbat motorul dar la MPI nu era nimic notabil in afara de consumabile ( anvelope, distributii, ulei filtr placute, ambreiaj ... )dar nimic in motor.
Asa ca pana la proba contrarie la MPI tine mai mult motorul decat poate duce tabla masinii ... si cu siguranta un MPI va necesita mult mai putini bani decat un 1.9 CDTI unde anexele te omoara( injectoare, volanta, alternator, EGR, clapeta acceleratie) etc
Am mers cu MPI cu 280.000 de km pe gaz si DCI de 300.000 de km .
Stiu ca la DCI s-a schimbat motorul dar la MPI nu era nimic notabil in afara de consumabile ( anvelope, distributii, ulei filtr placute, ambreiaj ... )dar nimic in motor.
Asa ca pana la proba contrarie la MPI tine mai mult motorul decat poate duce tabla masinii ... si cu siguranta un MPI va necesita mult mai putini bani decat un 1.9 CDTI unde anexele te omoara( injectoare, volanta, alternator, EGR, clapeta acceleratie) etc
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
hora a scris:Vorbiti in necunstinta de cauza. Un Logan MCV 1.5 dci 70 cp al unei firme de lactate din Brasov are 300.000 de km la bord. Masina merge aproape non -stop cu soferi diferiti. N-au schimbat decat consumabilele si ceva rulmenti la puntea spate. Si inca una. O cunostinta face taximetrie cu masina personala, Logan 1.5 dci, are bine peste suta de mii. A schimbat capete de bara si celelalte consumabile. Probleme la motor? Niciuna! Dar asa ne place unora, sa consideram ca doar Opelul din curte e masina buna!
Sa nu facem confuzie, motorul este doar o componenta.
Logan-ul de 1,5 dci are motor bun ? poate... Dar in nici un caz asta nu o face masina.
O masina presupune un tot, multe alte aspecte pe langa motor.
La Logan e tabla ca pe casa. Cand te sui in Logan si mergi cu ea, zici ca e de jucarie pe langa Opel.
La fel si cu Clio, tot motor de 1,5 dci ( are sotia de la munca) peste 200.000 km, motorul ok, dar saracul Clio zici ca e dupa razboi.
Legat de garantie, cum a zis si DB77AAA, marci precum Dacia, Hyundai etc, trebuie sa-si asigure ziua de maine, trebuie sa atraga prin altceva clientii si mizeaza pe partea asta cu garantia, care la noi la romani e asimilata nemuririi.
Bineinteles sa apoi,automat, vrei nu vrei tre sa tii masina cat e garantia (ca n-ai bani de alta noua mai repede ca cei din Occident), tre sa te duci, vrei nu vrei la reprezentanta si tot asa.