mlupu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
salut,
Am dat search in forum, dar nu am gasit ceva care sa fie foarte asemanator problemei mele.
Am un opel astra 1.7 cdti din 2003-diesel. De ceva timp incoace imi face probleme la pornire si cand e rece si cand e cald motorul. Am ajuns sa o pornesc cu spray-ul ..cateva psss-uri in filtru de aer si a luat-o instant. Fara spray dau la automat si nu mai porneste deloc. Am crezut initial ca e bateria, m-am gandit ca nu invarte indeajuns de mult motorul ca acesta sa porneasca. Am fost cu ea la un nene care vinde baterii si are cateva aparate de masurat bateriile. Am masurat si bateria mai are cam 70% din viata (deci e buna). Apoi m-am gandit ca ar fi din bujiile, le-am masurat si pe acestea si mi-au dat asa: 0.09, 0.08, 0.09, 0.09 in ordine de la stanga la dreapta cum te uiti la motor. Am fost cu ea la un tester, nu apare absolut nici o problema din caculator. Eu ma gandesc ca e de la motorina, nu face indeajuns presiune pentru pornirea motorului.
Am schimbat filtrele, sunt noi.
Am desfacut furtunasele alea de deasuprea mororului, de la injectoare (acela care e sub capacul de la motor) si am obsevat ca scuipa umpic de motorina unul din injectoare pe retur atunci cand dau la automat. Deci asta ar putea fi o prima problema.
Cu ce sfat ma puteti ajuta? As vrea sa ma duc cu ea la un service unde sa gasesc un mecanic bun, sa se uite la presiunea de la pompa de injectie, la supape (sa nu cumva sa fie mizerie pe acolo), la injectoare.
Motorul este Ecotec Z17DTL, de 59 kw si are 120 de mii de km parcursi. distributia si rolele de distributie am schimbat-o la 110 mii. Plus ca la viteza de 70 de km/h se aude o bataie. Eu sper sa fie dintr-un rulment de la roata si nu de la motor.
As prefera un service, un mecanic bun din Bucuresti.
Ce am uitat sa mentionez este ca, dupa ce am pornit masina se comporta normal, are compresie, trage cum ar trebui nu e nici un fel de problema.
Va multumesc,
-mihai
Am dat search in forum, dar nu am gasit ceva care sa fie foarte asemanator problemei mele.
Am un opel astra 1.7 cdti din 2003-diesel. De ceva timp incoace imi face probleme la pornire si cand e rece si cand e cald motorul. Am ajuns sa o pornesc cu spray-ul ..cateva psss-uri in filtru de aer si a luat-o instant. Fara spray dau la automat si nu mai porneste deloc. Am crezut initial ca e bateria, m-am gandit ca nu invarte indeajuns de mult motorul ca acesta sa porneasca. Am fost cu ea la un nene care vinde baterii si are cateva aparate de masurat bateriile. Am masurat si bateria mai are cam 70% din viata (deci e buna). Apoi m-am gandit ca ar fi din bujiile, le-am masurat si pe acestea si mi-au dat asa: 0.09, 0.08, 0.09, 0.09 in ordine de la stanga la dreapta cum te uiti la motor. Am fost cu ea la un tester, nu apare absolut nici o problema din caculator. Eu ma gandesc ca e de la motorina, nu face indeajuns presiune pentru pornirea motorului.
Am schimbat filtrele, sunt noi.
Am desfacut furtunasele alea de deasuprea mororului, de la injectoare (acela care e sub capacul de la motor) si am obsevat ca scuipa umpic de motorina unul din injectoare pe retur atunci cand dau la automat. Deci asta ar putea fi o prima problema.
Cu ce sfat ma puteti ajuta? As vrea sa ma duc cu ea la un service unde sa gasesc un mecanic bun, sa se uite la presiunea de la pompa de injectie, la supape (sa nu cumva sa fie mizerie pe acolo), la injectoare.
Motorul este Ecotec Z17DTL, de 59 kw si are 120 de mii de km parcursi. distributia si rolele de distributie am schimbat-o la 110 mii. Plus ca la viteza de 70 de km/h se aude o bataie. Eu sper sa fie dintr-un rulment de la roata si nu de la motor.
As prefera un service, un mecanic bun din Bucuresti.
Ce am uitat sa mentionez este ca, dupa ce am pornit masina se comporta normal, are compresie, trage cum ar trebui nu e nici un fel de problema.
Va multumesc,
-mihai
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
mlupu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
Liviu_ro
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2010
- Mesaj Privat
Nu cred ca este de la injectoare. Am turnat apa rece pe pompa de injectie (in zona regulatorului de presiune) si a pornit. Mai probabil este regulatorul.. In fine, ideea e ca sunt si 2 injectoare care dau putin pe retur..la testul cu eprubeta.. Am z17dth, cdti asa ca e greu de gasit un mecanic bun care sa poata repara injectoarele astea... Dar n.ar strica o adresa din Pitesti, sau un nr de tel.. Ca tot e in drumul meu
- adrian67_sv
- *
- 17 mesaje
- din 12 Sep 2008
- Astra 2003
- Suceava
adrian67_sv
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2008
- Mesaj Privat
eu am un 1,7 cdti tot din 2003, aceeasi motorizare, am avut aceeasi problema de doua ori!
prima data mecanicii se uitau ca prostii la motor si la laptop (la diagnoza) si nu intelegeau de ce nu porneste motorul, ca nu apararea nici o defectiune (undeva in Sv la "marii" meseriasi Naharneac!). dar, un amarit de mecanic care fusese vreo 4 ani prin Spania la un service, mi-a facut testul cu eprubetele si mi-a dat verdict SIGUR: INJECTORUL 3!
l-am trimis la Constanta la rectificat, si apoi ... totul OK pt. aprox. 3 luni! iar nu a mai vrut sa porneasca! iar la amaritul de mecanic, care l-a descoperit pe injectorul 2 "bulit"! dar, de data asta le-am trimis pe toate 3 la Constanta, de unde au venit 2 curatate iar nr. 2 rectificat. acum ... nu mai sunt probleme!
dar, ... exista si un dar!
motorul e putin mai zgomotos fata de atunci cind am adus masina din Belgia, in 2008 cu doar 140.000km. si fara sa pun porcaria asta de mootrina din Romanica!
NU RECOMAND motorina de la LUK! pt. CDTI -uri!
asa ca ... fa un test simplu cu eprubetele si vezi daca nu e de la injectoare. BAFTA!
prima data mecanicii se uitau ca prostii la motor si la laptop (la diagnoza) si nu intelegeau de ce nu porneste motorul, ca nu apararea nici o defectiune (undeva in Sv la "marii" meseriasi Naharneac!). dar, un amarit de mecanic care fusese vreo 4 ani prin Spania la un service, mi-a facut testul cu eprubetele si mi-a dat verdict SIGUR: INJECTORUL 3!
l-am trimis la Constanta la rectificat, si apoi ... totul OK pt. aprox. 3 luni! iar nu a mai vrut sa porneasca! iar la amaritul de mecanic, care l-a descoperit pe injectorul 2 "bulit"! dar, de data asta le-am trimis pe toate 3 la Constanta, de unde au venit 2 curatate iar nr. 2 rectificat. acum ... nu mai sunt probleme!
dar, ... exista si un dar!
motorul e putin mai zgomotos fata de atunci cind am adus masina din Belgia, in 2008 cu doar 140.000km. si fara sa pun porcaria asta de mootrina din Romanica!
NU RECOMAND motorina de la LUK! pt. CDTI -uri!
asa ca ... fa un test simplu cu eprubetele si vezi daca nu e de la injectoare. BAFTA!
- sorinstefan1970
- *
- 2 mesaje
- din 09 Jan 2012
- Meriva 2004
- Bucuresti
sorinstefan1970
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2012
- Mesaj Privat
adrian67_sv a scris:eu am un 1,7 cdti tot din 2003, aceeasi motorizare, am avut aceeasi problema de doua ori!
prima data mecanicii se uitau ca prostii la motor si la laptop (la diagnoza) si nu intelegeau de ce nu porneste motorul, ca nu apararea nici o defectiune (undeva in Sv la "marii" meseriasi Naharneac!). dar, un amarit de mecanic care fusese vreo 4 ani prin Spania la un service, mi-a facut testul cu eprubetele si mi-a dat verdict SIGUR: INJECTORUL 3!
l-am trimis la Constanta la rectificat, si apoi ... totul OK pt. aprox. 3 luni! iar nu a mai vrut sa porneasca! iar la amaritul de mecanic, care l-a descoperit pe injectorul 2 "bulit"! dar, de data asta le-am trimis pe toate 3 la Constanta, de unde au venit 2 curatate iar nr. 2 rectificat. acum ... nu mai sunt probleme!
dar, ... exista si un dar!
motorul e putin mai zgomotos fata de atunci cind am adus masina din Belgia, in 2008 cu doar 140.000km. si fara sa pun porcaria asta de mootrina din Romanica!
NU RECOMAND motorina de la LUK! pt. CDTI -uri!
asa ca ... fa un test simplu cu eprubetele si vezi daca nu e de la injectoare. BAFTA!
prima data mecanicii se uitau ca prostii la motor si la laptop (la diagnoza) si nu intelegeau de ce nu porneste motorul, ca nu apararea nici o defectiune (undeva in Sv la "marii" meseriasi Naharneac!). dar, un amarit de mecanic care fusese vreo 4 ani prin Spania la un service, mi-a facut testul cu eprubetele si mi-a dat verdict SIGUR: INJECTORUL 3!
l-am trimis la Constanta la rectificat, si apoi ... totul OK pt. aprox. 3 luni! iar nu a mai vrut sa porneasca! iar la amaritul de mecanic, care l-a descoperit pe injectorul 2 "bulit"! dar, de data asta le-am trimis pe toate 3 la Constanta, de unde au venit 2 curatate iar nr. 2 rectificat. acum ... nu mai sunt probleme!
dar, ... exista si un dar!
motorul e putin mai zgomotos fata de atunci cind am adus masina din Belgia, in 2008 cu doar 140.000km. si fara sa pun porcaria asta de mootrina din Romanica!
NU RECOMAND motorina de la LUK! pt. CDTI -uri!
asa ca ... fa un test simplu cu eprubetele si vezi daca nu e de la injectoare. BAFTA!
salut mie cei de la opel miau spus ca sunt ok avand in vedere ca trebuia sa am 20 de atmosfere pe injector si aveam cel mai putin 16 pe unul tu ce presiune aveai? daca ai vrea sa-mi dai un apel 0745111432 eu am aceiasi problema de ceva timp mai precis de cand am schimbat kitul de ambreaj pornea bine la rece la cald nu vroia sa porneasca usor de loc ca si cum nu putea sa elimine gazele ceva de genul asta acum si la rece si la cald porneste greu
- mihai_gabriel
- *
- 31 mesaje
- din 24 Mar 2010
- Astra 2005
- Constanta
mihai_gabriel
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2010
- Mesaj Privat