- EmilCrucioiu
- OP
- 2 mesaje
- din 03 Apr 2011
- Astra 2000
- Bacau
EmilCrucioiu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salut pe toata lumea,am o inexplicabila problema cu Astra ce o conduc,an 2000.1,4XE,benzina.Motorul tinde sa piarda ulei pe la orice garnitura dar numai dupa ce depaseste 3000 rot/min.Nu exista fum negru sau alb (esapament curat),compresia in cilindri e destul de mare si nu scapa in carter,nu exista zgomote ,motorul porneste si ruleaza normal.Vreo idee ceva?.....
- cronny
- ***
- 528 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
- EmilCrucioiu
- OP
- 2 mesaje
- din 03 Apr 2011
- Astra 2000
- Bacau
EmilCrucioiu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2011
- Mesaj Privat
nicu_opel- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2011
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Presiune prea mare in carter ...segmenti,compresie ridicata nu inseamna obligatoriu si segmenti in regula ,calamina depusa in camera de ardere si pe capul pistonului reface in mod fals compresia,segmentii isi pierd din calitati si anume nu mai preseaza suficient pe camasa pistonului si la turatii mari dupa ce au fos incinsi mult timp ori repetat .Pentru a diagnostica starea segmentior fara a demonta motorul se masoara compresia se adauga cateva picaturi de ulei in cilindru si se reface masuratoarea daca valoarea compresiei creste mult e mare uzura lor si trebuie schimbati.Varianta cu epuratorul ori furtun ceva infundat care se ocupa cu recircularea gazelor din carter cred ca e verificata deja....
nicu_opel- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2011
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Astazi am disecat un BMW care si-a aratat muschii in cerculete si alte circarii....rezultatul dupa aceea gaze de carter ,scurgeri de ulei pe la toate simeringurile si garniturile care pana atunci erau curate,dupa demontare concluzie ....segmenti decaliti unii ramasi stransi in canale ei nefiind blocati de zgura doar nu mai preseaza pe camasa,pistoane fisurate intre canalele segmentilor de compresie si radere/raclori, la chiulasa supape evacuare incarcate simeringuri supape uzate.