dango
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am un Opel Astra Classic 1.7 CDTI 80 CP - Z17DTL - 2007 - 53.100 km. Kit distributie schimbat 52.200 Km si curea accesorii schimbata. Am sesizat un suierat usor metalic ( chiar inainte de a schimba kit-ul ) la apasarea acceleratiei brusc incepand cu 1500 pana 1800 rtm. Ce se intampla?
Salutare,
bine ati venit pe www.clubopel.com.
Este de apreciat ca ati postat totusi la o sectiune dedicata problemelor tehnice, dar dorim sa subliniem un lucru important, pentru a evita neplacerile pe viitor ,sa incercati sa cititi regulamentul acestui forum,multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.
Am sa va expun cateva exemple,sa intelegeti despre ce este vorba:
Regulament pentru '' Probleme tehnice ''
Ce poate face functia 'CAUTA'
Postare inadecvata
Cauta si vei gasi
Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ?
edit by StefanTolos
26.02.2011 12:58:51
Am un Opel Astra Classic 1.7 CDTI 80 CP - Z17DTL - 2007 - 53.100 km. Kit distributie schimbat 52.200 Km si curea accesorii schimbata. Am sesizat un suierat usor metalic ( chiar inainte de a schimba kit-ul ) la apasarea acceleratiei brusc incepand cu 1500 pana 1800 rtm. Ce se intampla?
Salutare,
bine ati venit pe www.clubopel.com.
Este de apreciat ca ati postat totusi la o sectiune dedicata problemelor tehnice, dar dorim sa subliniem un lucru important, pentru a evita neplacerile pe viitor ,sa incercati sa cititi regulamentul acestui forum,multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.
Am sa va expun cateva exemple,sa intelegeti despre ce este vorba:
Regulament pentru '' Probleme tehnice ''
Ce poate face functia 'CAUTA'
Postare inadecvata
Cauta si vei gasi
Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ?
edit by StefanTolos
26.02.2011 12:58:51
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Decebalus
- **
- 399 mesaje
- din 11 Nov 2008
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
Decebalus
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2008
- Mesaj Privat
dango
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
- koko69
- **
- 176 mesaje
- din 14 Jul 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
koko69
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
dango
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
Andruke
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
rpp
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2011
- Mesaj Privat
Am exact aceeasi masina si motor luata de noua si am acelasi suierat pana in ~2000rpm, nu f. evident cand masina e rece. Dupa ce se mai incalzeste motorul dispare sau devine insesizabil.
Am mai intrebat si eu pe altii si mi-au spus ca turbina face asa, si la mai multe service-uri mi-au zis ca nu e iesit din comun si nu neaparat inseamna ca turbina are vreo problema.
Masina are 35.000 km si am schimbat la ea doar ulei si filtre, suieratul l-am sesizat chiar de la inceput dupa primele 2-3 mii de km.
Am mai intrebat si eu pe altii si mi-au spus ca turbina face asa, si la mai multe service-uri mi-au zis ca nu e iesit din comun si nu neaparat inseamna ca turbina are vreo problema.
Masina are 35.000 km si am schimbat la ea doar ulei si filtre, suieratul l-am sesizat chiar de la inceput dupa primele 2-3 mii de km.
- stanila sorin
- *
- 36 mesaje
- din 02 Apr 2011
- Astra 2005 z17dtl
- Vrancea
stanila sorin
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2005 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2011
- Mesaj Privat
marius.h
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2010
- Mesaj Privat
stanila sorin a scris:Din cate am inteles intreband diversi mecanici, turbinele mai noi, cu geometrie variabila, sunt mai sensibile si nu se impaca prea bine cu mersul subturat. Orice fasait sau fluierat e semn de oboseala. Daca tineti la masinile voastre sub nicio forma nu apasati puternic acceleratia sub 2000 rpm.
Pai a merge subturat sau sa nu apesi acceleratia e acelasi lucru, te contrazici in ceea ce spui , oricum trebuie sa treci de 2000 sa schimbi treptele
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
marius.h a scris:
Pai a merge subturat sau sa nu apesi acceleratia e acelasi lucru, te contrazici in ceea ce spui , oricum trebuie sa treci de 2000 sa schimbi treptele
stanila sorin a scris:Din cate am inteles intreband diversi mecanici, turbinele mai noi, cu geometrie variabila, sunt mai sensibile si nu se impaca prea bine cu mersul subturat. Orice fasait sau fluierat e semn de oboseala. Daca tineti la masinile voastre sub nicio forma nu apasati puternic acceleratia sub 2000 rpm.
Pai a merge subturat sau sa nu apesi acceleratia e acelasi lucru, te contrazici in ceea ce spui , oricum trebuie sa treci de 2000 sa schimbi treptele
Si in plus Z17dtl de care se vorbeste in topic are turbina cu geometrie fixa. Palele de la turbina sunt fixe. z17dth are turbina cu geometrie variabila. Oricum de la turbina nu e. Cine are rabdare sa caute si daca va gasi o turbina de de z17dtl stricata sa imi spuna si mie.
- stanila sorin
- *
- 36 mesaje
- din 02 Apr 2011
- Astra 2005 z17dtl
- Vrancea
stanila sorin
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2005 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2011
- Mesaj Privat
- Decebalus
- **
- 399 mesaje
- din 11 Nov 2008
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
Decebalus
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2008
- Mesaj Privat
marius.h a scris:
Pai a merge subturat sau sa nu apesi acceleratia e acelasi lucru, te contrazici in ceea ce spui , oricum trebuie sa treci de 2000 sa schimbi treptele
stanila sorin a scris:Din cate am inteles intreband diversi mecanici, turbinele mai noi, cu geometrie variabila, sunt mai sensibile si nu se impaca prea bine cu mersul subturat. Orice fasait sau fluierat e semn de oboseala. Daca tineti la masinile voastre sub nicio forma nu apasati puternic acceleratia sub 2000 rpm.
Pai a merge subturat sau sa nu apesi acceleratia e acelasi lucru, te contrazici in ceea ce spui , oricum trebuie sa treci de 2000 sa schimbi treptele
De acord cu Sorin. Recomand pana creste temperatura apei sa se accelereze progresiv... nu puternic.. talpa cum i se spune.Tocmai i-a picat turbina unui coleg cu Z17DTH de pe o Astra H.Masina avea 155k si un suierat foarte placut.... oricum tipu nu prea avea grija de masina... 3500 rpm din prima pe frig.. ajuns la destinatie si inchis cheia fara sa astepte 1 min macar... 1000 de lei l-a costat .. garantie 1 an...
nici dupa ce s-a incalzit motorul nu recomad talpa sub 1800-2000 rpm. Eu de obiecei incerc sa stau undeva la 2000 rpm indiferent de treapta tocmai ca sa am posibilitatea sa accelerez cat vreau si cand vreau :d
- AdyBossu
- **
- 308 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 308 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat