Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • dango

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am un Opel Astra Classic 1.7 CDTI 80 CP - Z17DTL - 2007 - 53.100 km. Kit distributie schimbat 52.200 Km si curea accesorii schimbata. Am sesizat un suierat usor metalic ( chiar inainte de a schimba kit-ul ) la apasarea acceleratiei brusc incepand cu 1500 pana 1800 rtm. Ce se intampla?

Salutare,
bine ati venit pe www.clubopel.com.

Este de apreciat ca ati postat totusi la o sectiune dedicata problemelor tehnice, dar dorim sa subliniem un lucru important, pentru a evita neplacerile pe viitor ,sa incercati sa cititi regulamentul acestui forum,multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.
Am sa va expun cateva exemple,sa intelegeti despre ce este vorba:
Regulament pentru '' Probleme tehnice ''
Ce poate face functia 'CAUTA'
Postare inadecvata
Cauta si vei gasi! Cauta si vei gasi
Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ?
edit by StefanTolos

26.02.2011 12:58:51
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa fie turbina pe gata...ferific-o vezi daca are joc la ax..sau curgeri de ulei
  • Decebalus

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
La mine dupa schimb distributie suiera curea de la accesorii la rece timp de 5-10 minute.
Si eu am crezut ca este turbina Smile .... insa am avut noroc.
  • dango

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Duminica am observat un lucru ! Dupa ce am parcurs 60 Km acelasi sunet s-a diminuat consierabil mai ales cand acelerez din a 2-a in a 3-a. Am mers aproape cu 3000 rtm ca sa pun turbina sa munceasca cum trebuie. Ce spuneti ? Posibil sa am depuneri de calamina pe palele turbinei ?
  • koko69

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine se aude mai ales cu motorul rece,dupa ce s-a ridicat temperatura putin nu se mai aude.Eu zic sa o lasi in pace ca nu are nimic .Cam greu sa strici turbina la Z17DTL si nu ai decat 53.000km .
Eu la 150.000km ce sa zic ?
Apropo, sa nu fie vreo rola de la cureaua accesorii ?
  • dango

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Rola de la kit-ul de accesorii nu este, pt ca avea acelasi suierat si inainte. Merci, m-am linistit.
  • Andruke

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Si la opelu meu se aude un suierat cand apas puternic acceleratia pana in 2000 de ture si dupa se aude mai incet pana inceteaza la 2500,la mai multe service-uri mi-au zis ca e de la motorina proasta din Romania,oare asa o fi?
  • rpp

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am exact aceeasi masina si motor luata de noua si am acelasi suierat pana in ~2000rpm, nu f. evident cand masina e rece. Dupa ce se mai incalzeste motorul dispare sau devine insesizabil.
Am mai intrebat si eu pe altii si mi-au spus ca turbina face asa, si la mai multe service-uri mi-au zis ca nu e iesit din comun si nu neaparat inseamna ca turbina are vreo problema.

Masina are 35.000 km si am schimbat la ea doar ulei si filtre, suieratul l-am sesizat chiar de la inceput dupa primele 2-3 mii de km.
  • stanila sorin

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Din cate am inteles intreband diversi mecanici, turbinele mai noi, cu geometrie variabila, sunt mai sensibile si nu se impaca prea bine cu mersul subturat. Orice fasait sau fluierat e semn de oboseala. Daca tineti la masinile voastre sub nicio forma nu apasati puternic acceleratia sub 2000 rpm.
  • marius.h

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
stanila sorin a scris:Din cate am inteles intreband diversi mecanici, turbinele mai noi, cu geometrie variabila, sunt mai sensibile si nu se impaca prea bine cu mersul subturat. Orice fasait sau fluierat e semn de oboseala. Daca tineti la masinile voastre sub nicio forma nu apasati puternic acceleratia sub 2000 rpm.


Pai a merge subturat sau sa nu apesi acceleratia e acelasi lucru, te contrazici in ceea ce spui Very Happy, oricum trebuie sa treci de 2000 sa schimbi treptele Razz
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
marius.h a scris:
stanila sorin a scris:Din cate am inteles intreband diversi mecanici, turbinele mai noi, cu geometrie variabila, sunt mai sensibile si nu se impaca prea bine cu mersul subturat. Orice fasait sau fluierat e semn de oboseala. Daca tineti la masinile voastre sub nicio forma nu apasati puternic acceleratia sub 2000 rpm.


Pai a merge subturat sau sa nu apesi acceleratia e acelasi lucru, te contrazici in ceea ce spui Very Happy, oricum trebuie sa treci de 2000 sa schimbi treptele Razz


Si in plus Z17dtl de care se vorbeste in topic are turbina cu geometrie fixa. Palele de la turbina sunt fixe. z17dth are turbina cu geometrie variabila. Oricum de la turbina nu e. Cine are rabdare sa caute si daca va gasi o turbina de de z17dtl stricata sa imi spuna si mie.
  • stanila sorin

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Una e sa mergi constant subturat, alta e sa accelerezi foarte tare cand schimbi viteza, pornind de la turatii mici(lucru nerecomandat). Stiu ca despre o turbina cu geometrie fixa e vorba, dar si acceasta trebuie tratata cu respect.
  • Decebalus

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
marius.h a scris:
stanila sorin a scris:Din cate am inteles intreband diversi mecanici, turbinele mai noi, cu geometrie variabila, sunt mai sensibile si nu se impaca prea bine cu mersul subturat. Orice fasait sau fluierat e semn de oboseala. Daca tineti la masinile voastre sub nicio forma nu apasati puternic acceleratia sub 2000 rpm.


Pai a merge subturat sau sa nu apesi acceleratia e acelasi lucru, te contrazici in ceea ce spui Very Happy, oricum trebuie sa treci de 2000 sa schimbi treptele Razz


De acord cu Sorin. Recomand pana creste temperatura apei sa se accelereze progresiv... nu puternic.. talpa cum i se spune.Tocmai i-a picat turbina unui coleg cu Z17DTH de pe o Astra H.Masina avea 155k si un suierat foarte placut.... oricum tipu nu prea avea grija de masina... 3500 rpm din prima pe frig.. ajuns la destinatie si inchis cheia fara sa astepte 1 min macar... 1000 de lei l-a costat .. garantie 1 an...

nici dupa ce s-a incalzit motorul nu recomad talpa sub 1800-2000 rpm. Eu de obiecei incerc sa stau undeva la 2000 rpm indiferent de treapta tocmai ca sa am posibilitatea sa accelerez cat vreau si cand vreau :d
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Da, si la mine suiera la rece in intervalul de turatii aratat mai sus. Aud suieratul doar cand ies din parcare, dupa aceea liniste.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ca sã reînvii acest topic: acum la mine șuierã pânã se încãlzește un pic, vreo 3-4 km. Cred cã e turbina. Oare se poate face ceva preventiv?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai ulei gros si turbina cu ceva uzura.
Schimba uleiul cu 0W40 maxim 5W40.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR