- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
roadrunner79 a scris:1 - Am facut recalibrarea SAS - eroarea-i tot activa
2 - Din ce-mi dau seama de la diagnoza, la EHPS nu ajunge semnal de la SAS. Am atasat cateva capturi de ecran pentru mai multe detalii. Nu se schimba nimic nici la Vehicle Speed.
3 - Acelasi SAS da semnal catre ABS, deci cred ca excludem eventuale probleme la CIM.
2 - Din ce-mi dau seama de la diagnoza, la EHPS nu ajunge semnal de la SAS. Am atasat cateva capturi de ecran pentru mai multe detalii. Nu se schimba nimic nici la Vehicle Speed.
3 - Acelasi SAS da semnal catre ABS, deci cred ca excludem eventuale probleme la CIM.
M-am uitat la un coleg care are tot o vectra C din 2008 si la el variaza parametrii de la Steering Angle Velocity si Vehicle Speed din capturile alaturate. Deci problema mea asta este.
la detalii despre EHPS la el apare:
Identifier: 0x0104
Hardware number:24444336
System name: EHPS GEN3 TRW
Part Number:0
Software version number: V21_
System description: TRW 0300
Alpha code:
Code Index and version: 006 03
iar la mine:
Identifier: 0x0103
Hardware number:24444336
Part Number:0
Software version number: V12_
System name: EHPS GEN3 TRW
System description: TRW 0300
Alpha code:
Difera oare pompa de servo de pe diverse modele de Vectra C - ma refer la 2.0DTI, 1.9CDTI, 1.8, etc?
Ce sa mai verific la contacte?
Poate fi de la CIM daca la ABS ajunge semnal de la SAS?
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
Am reusit sa-mi repar pompa originala a masinii (cea care a luat apa) cu 10 lei si ceva timp investit in documentare. Avea un tranzistor de putere ars cod ON5297 55V 75A 258W, pe care l-am schimbat cu un IRF1405PBF 55V 168A 330W. Am conectat pompa la mufele de la masina si am reusit sa vad cum era programata si detaliile despre ea.
1 - Deci cea reconditionata originala a masinii are urmatoarele detalii:
Identifier: 0x0104
Hardware number:24444336
System name: EHPS GEN3 TRW
Part Number:0
Software version number: V21_
System description: TRW 0300
Alpha code:
Code Index and version: 006 03
2 - Iar cea cu care am schimbat-o pe care am cumparat-o SH:
Identifier: 0x0103
Hardware number:24444336
Part Number:0
Software version number: V12_
System name: EHPS GEN3 TRW
System description: TRW 0300
Alpha code:
Sunt identice d.p.d.v hardware la o prima privire, numai ca cea din urma care-mi da eroarea C1532-05 Steering Angle Sensor Signal Circuit Open or High Voltage provine de la o masina fara ESP deoarece la astea Steering Angle Sensor e pe caseta de directie si se conecteaza direct la pompa de servo prin conectorul XC40 - mufa cu 3 pini --- detalii in poza atasata.
Partea buna in toata povestea asta e ca am reusit sigur sa repar pompa originala (pe care inca nu am montat-o pe masina deoarece trebuie sa-i pun carcasa).
Partea proasta e ca cei de la o anumita reprezentanta Opel imi spuneau sa schimb CIM-ul ca e defect. Acum intrebarea retorica pe care mi-o pun este: oare chiar habar n-au ce fac, desi pierd timpul zi de zi cu nasul in masini, sau sunt tepari si vroiau sa ma stoarca de bani pentru un alt CIM? Oricare ar fi raspunsul tot nasol e pentru ei si pentru cei care merg la ei.
As mai avea ceva intrebari de olimpiada acum: cum fac pompa 2 sa nu mai astepte semnal de la SAS pe mufa XC40 si sa-l ia de pe HSCAN de la CIM? Trebuie doar o resoftare de la versiunea V12_ la V21_ sau nici macar atat? Cumva sunt diferente fizice intre cele doua pompe desi au acelasi Hardware Number 24444336?
1 - Deci cea reconditionata originala a masinii are urmatoarele detalii:
Identifier: 0x0104
Hardware number:24444336
System name: EHPS GEN3 TRW
Part Number:0
Software version number: V21_
System description: TRW 0300
Alpha code:
Code Index and version: 006 03
2 - Iar cea cu care am schimbat-o pe care am cumparat-o SH:
Identifier: 0x0103
Hardware number:24444336
Part Number:0
Software version number: V12_
System name: EHPS GEN3 TRW
System description: TRW 0300
Alpha code:
Sunt identice d.p.d.v hardware la o prima privire, numai ca cea din urma care-mi da eroarea C1532-05 Steering Angle Sensor Signal Circuit Open or High Voltage provine de la o masina fara ESP deoarece la astea Steering Angle Sensor e pe caseta de directie si se conecteaza direct la pompa de servo prin conectorul XC40 - mufa cu 3 pini --- detalii in poza atasata.
Partea buna in toata povestea asta e ca am reusit sigur sa repar pompa originala (pe care inca nu am montat-o pe masina deoarece trebuie sa-i pun carcasa).
Partea proasta e ca cei de la o anumita reprezentanta Opel imi spuneau sa schimb CIM-ul ca e defect. Acum intrebarea retorica pe care mi-o pun este: oare chiar habar n-au ce fac, desi pierd timpul zi de zi cu nasul in masini, sau sunt tepari si vroiau sa ma stoarca de bani pentru un alt CIM? Oricare ar fi raspunsul tot nasol e pentru ei si pentru cei care merg la ei.
As mai avea ceva intrebari de olimpiada acum: cum fac pompa 2 sa nu mai astepte semnal de la SAS pe mufa XC40 si sa-l ia de pe HSCAN de la CIM? Trebuie doar o resoftare de la versiunea V12_ la V21_ sau nici macar atat? Cumva sunt diferente fizice intre cele doua pompe desi au acelasi Hardware Number 24444336?
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- calutu_calutu
- *
- 6 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2004 z19dt
- Prahova
calutu_calutu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
mi-a aparut in bord martorul de la servo ( volanul si ! langa)
am pus masina pe tester si am avut in prima faza urmatoarea eroare:
u2011-00 can-bus no comunication with ehps
am demontat pompa de servo si am mers la un service care se ocupa cu asa ceva
mi-au spus ca pompa de servo e de vina si ca sa nu ajung sa cumpar una noua sau una SH, m-am dus cu ea in mana la un electronist care mi-a spus ca partea electrica functioneaza, ca probabil a facut un scurt si sa verific cablul care face legatura intre pompa si coputerul de bord.
ajuns la service, mi-au verificat cablul care era OK, s-au uitat sub masina si au gasit un cablu sectionat aproape total care alimenta pompa de servo direct de la baterie.
Rezolvand problema cu cablul intrerupt am pus pompa la loc si am constatat faptul ca apare aceeasi eroare.
Am facut rost de o alta pompa de servo pe care am si montat-o pe masina si spre totala mea dezamagire mi-au aparut pe tester urmatoarele erori :
c 0551-00
c 1523-03
c1532-05
c 1534-05
c 1550-36
Am nevoie de putin sau mai mult ajutor din partea unuia care se pricepe, sau a avut astfel de probleme....
Nu stiu ce sa ma mai fac cu ea! Sad((
[b]Am dat copy si paste la un topic deja deschis de mine, sper ca nu deranjez pe nimeni, sunt nou pe forum...
Dupa cum vezi problema mea e asemanatoare cu a ta, dar inca nu stiu ce model este nici prima, nici a doua pompa cumparata de mine....
Tu ce parere ai?
am pus masina pe tester si am avut in prima faza urmatoarea eroare:
u2011-00 can-bus no comunication with ehps
am demontat pompa de servo si am mers la un service care se ocupa cu asa ceva
mi-au spus ca pompa de servo e de vina si ca sa nu ajung sa cumpar una noua sau una SH, m-am dus cu ea in mana la un electronist care mi-a spus ca partea electrica functioneaza, ca probabil a facut un scurt si sa verific cablul care face legatura intre pompa si coputerul de bord.
ajuns la service, mi-au verificat cablul care era OK, s-au uitat sub masina si au gasit un cablu sectionat aproape total care alimenta pompa de servo direct de la baterie.
Rezolvand problema cu cablul intrerupt am pus pompa la loc si am constatat faptul ca apare aceeasi eroare.
Am facut rost de o alta pompa de servo pe care am si montat-o pe masina si spre totala mea dezamagire mi-au aparut pe tester urmatoarele erori :
c 0551-00
c 1523-03
c1532-05
c 1534-05
c 1550-36
Am nevoie de putin sau mai mult ajutor din partea unuia care se pricepe, sau a avut astfel de probleme....
Nu stiu ce sa ma mai fac cu ea! Sad((
[b]Am dat copy si paste la un topic deja deschis de mine, sper ca nu deranjez pe nimeni, sunt nou pe forum...
Dupa cum vezi problema mea e asemanatoare cu a ta, dar inca nu stiu ce model este nici prima, nici a doua pompa cumparata de mine....
Tu ce parere ai?
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- calutu_calutu
- *
- 6 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2004 z19dt
- Prahova
calutu_calutu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- calutu_calutu
- *
- 6 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2004 z19dt
- Prahova
calutu_calutu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
Vectra C 2004 1.9 CDTI (Z19DT)
C0551 vehicle identification number is not programmed hardware and software B-005
C1523 system voltage power too large C-105
C1550 control device to replace C-002
asta am gasit pana acum, celelalte 2 erori cred ca tot de asta sunt legate...
am observat fapotul ca fara pompa conectata nu porneste motorul.
electronistul a verificat rezistantele, tranzistorii, sau cel putin asa spunea el si mi-a spus ca ce ar fi putut el sa schimbe functioneaza
C0551 vehicle identification number is not programmed hardware and software B-005
C1523 system voltage power too large C-105
C1550 control device to replace C-002
asta am gasit pana acum, celelalte 2 erori cred ca tot de asta sunt legate...
am observat fapotul ca fara pompa conectata nu porneste motorul.
electronistul a verificat rezistantele, tranzistorii, sau cel putin asa spunea el si mi-a spus ca ce ar fi putut el sa schimbe functioneaza
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- calutu_calutu
- *
- 6 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2004 z19dt
- Prahova
calutu_calutu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat