Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • FREE BOY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Olt
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Sad salut!am segmentat acum o saptamana motorul si scotea fum rau,si ulterior am observat ca imi uda bujia la pistonul 4,am facut o prostie cat mine de mare am desfacut axa cu came de la admisie am scos tacheti hidraulici i-am montat ,am dat la automat mentionez distributia era pusa bine nu avea bujiile puse a dat 2 3 ture motorul si sa blocat,ce ar putea cauza blocarea?e tigra din 95 1.6 16v

Salutare,
bine ati venit pe www.clubopel.com.

Este de apreciat ca ati postat totusi la o sectiune dedicata problemelor tehnice, dar dorim sa subliniem un lucru important, pentru a evita neplacerile pe viitor ,sa incercati sa cititi regulamentul acestui forum,multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.
Am sa va expun cateva exemple,sa intelegeti despre ce este vorba:
Regulament pentru '' Probleme tehnice ''
Ce poate face functia 'CAUTA'
Postare inadecvata
Cauta si vei gasi! Cauta si vei gasi
Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ?
edit by StefanTolos

30.03.2011 02:10:02
Skip ads

  • FREE BOY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Olt
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
dupa segmentare consuma ulei exagerat de mult cam un litru la vreo 200km.distantza intre semnele de la joje si mai era o problema dar asta urma sa o rezolv dupa ,pompa de benzina era de logan si la accelerati mai bruste imi dadea in nas se parca se ineca!daca ma puteti ajuta cu sfaturi
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Sa intelegem ca ai invartit motorul cu o axa cu came demontata si una pe motor?
Daca este asa este posibil sa fi indoit ceva supape pe partea cu axa montata,caci sigur aceasta a stat pe loc.

Cine a facut segmentarea?A verificat segmentii direct pe cilindru sa vada cat de mare este fanta,daca calca bine;segmentare nu inseamna numai schimbat ci si cum se schimba.Am patit acelasi lucru cu un motor si dupa demontare am facut operatiile pe care trebuia sa le fac inainte si am observat ca segmentii cand erau introdusi in cilindru si aliniati cu ajutorul unui piston nu [calcau] bine decatpe ` 1/2 din suprafata(lungime).
Ps vezi ca exista buton <modifica>;nu trebuie alt post.


Ultima modificare făcută de gcom61 la Mar 29 Mar, 2011 6:06 pm
  • FREE BOY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Olt
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
o montasem logic am pus distributzia si am dat putin la automat fara ca motorul sa porneasca!e posibil ca tacheti sa se fi incarcat mai mult decat trebuie si sa dea supapele in piston a facut un zgomot de bataie si sa blocat!multumesc ptr informatie sunt incepator in club!sau sa spart vreun piston si sa umflat pe camase cine stie maine il desfac sa vad ce s-a blocat in el .motorul torcea dupa segmentare numai ca papa ulei problema a aparut astazi dupa ce am desfacut axa cu came de la admisie credeam ca nu functioneaza un tachete!am verificat si segmenti calcau bine am facut supapele cu pasta abraziva cu ulei am schimbat simeringuri supape,e posibil sa pape ulei de la cuzineti?cuzineti nu sunt schimbati sunt cei vechi
  • FREE BOY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Olt
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am desfacut motorul,supapele pe evacuare rupte un piston spart si chiuloasa la pistonul 4 e praf!imi convine sa cumpar un motor sh!voi ce ziceti?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
daca si chiulasa este afectata cred ca mai ieftin iesi cu un motor SH.
  • FREE BOY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Olt
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am gasit motor in craiova 300 euro cu montaj inclus dar o sa-i las motorul cel vechiadica ce a mai ramas din el.ce ziceti merita afacerea?
  • nicu_opel

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2011

  • Mesaj Privat
cred ca e cam scump 300e si motorul rau la schimb, desi din cate zici e cam distrus al tau.
important e ca motorul care il ei e in stare buna
presupun ca iti da motorul fara accesorii,
mai poti suna pe la alte dezmembrari sa iti faci o idee cam care e pretul la motorul asta pe piata
  • FREE BOY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Olt
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
accesoriile le iau de la motorul meu practic cumpar bloc pistoane chiuloasa placa presiune distributie fara partea electrica in res totul.am cautat 300 400 euro. el cerea 250 euro fara manopera dar ii las motorul meu si ramane asa eu cred ca e oksa mai bag bani iar in asta nu imi convine e prea distrus!am discutat cu el si imi face reducere ptr motorul cel rau!sper sa fie bine maine fac rocada motoarelor!
  • FREE BOY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Olt
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am gasit motor de vectra b din 2001 adusa din anglia era ne umlat in motor e impecabil am dat 250e si motorul meu care era praf!l-au montat deja baietii!
  • nicu_opel

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2011

  • Mesaj Privat
s-a potrivit sa montezi motorul z16xe in locul lui x16xel?
ai pastrat accesoriile de pe motorul tau si practic ai inlocuit doar blocul motor cu chiulasa?
z16xe stiu ca e euro4; are acceleratia electronica difera ecu si instalatie alectrica fata de la x16xel? cum au reusit sa il monteze - poti detalia putin?
Cum merge acum?
  • FREE BOY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Olt
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am pastrat admisia toata !se potriveste la plecarea din chiuloasa am pastrat si capacul de la axele cu came (compensatori) singura modificare a fost ca ,capacul cel original avea printerea pe marcine si cel vechi pe cuzineti axelor cu came,am taiat niste suruburi si le-am infiletat pe chiuloasa ca asa imi pierdea ulei, motorul merge perfect nu papa ulei deloc.e adevarat avea aprinderea direct pe chiuloasa (direct deasupra bujiilor)dar nu se potrivea la mufe trebuia sa schimb toata instalatia si ecu asa am pastrat motorul chiuloasasi cativa senzori care s-au potrivit la mufe .motorul cel vechi dupa segmentare consuma un schimb de ulei la 300 km fulia de la arborele cotit era distrusa pinionul de la distributie nu mai avea pana buna !avea suportii de motor diferiti dar i-am pastrat pe cei vechi care s-au potrivit pe blocul motor si a mai avut si distributia schimbata vizibil parea noua si confirmau si documentele!ce sa zic motorul nu fusese desfacut deloc avea o pasta rosie pe suruburi se vede ca a fost motor intretinut nu avea gram de ulei chiuloasa era ca noua se vedea daca era curatat sau ceva de genul.acum sunt super multumit nici nu se aude motorul,decat esapamentul care este sport si toba de mijloc care este putin sparta!
  • nicu_opel

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2011

  • Mesaj Privat
deci prinderea admisiei pe chiulasa e identica?
dar prinderea in cutie si ambreiajul s-au potrivit? de asemena suportul de pompa servo si compresor ac?, evacuarea e iarasi identica? cureaua de accesorii si-a venit?
intreb caci daca voi mai avea provleme cu motorul ma gandesc sa il schimb cu totul decat sa mai bag bani in el si normal daca se potriveste z16xe-ul cu accesoriile si cutia de pe motorul meu atunci cumpar unul caci e mai nou
merci de raspuns
  • FREE BOY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Olt
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
tipul acesta de motor are prevazute prinderile accesoriilor de la motoarele mai vechi, sau potrivit toate !daca vezi un motor de vectra din 2001 si un motor de tigra din 1995 zici ca nu se vor potrivi in veci!dar de unde .....ca daca demontezi totul de pe ambele raman identice difera mult admisia!ex la vectra 2001 ajungi la valva egr imediat pe cand la tigra e bagata nasol rau!in fine sunt multumit ca functioneaza super bine!se potriveste la cutie dar trebuie schimbata volanta care e mult mai lata si nu va debraia,in rest discul placa de presiune sunt identice si accesoriile, ac-ul ,alternatorul si servo vin perfect decat suportul motor pe partea cu distributia trebuie pastrat cel vechi!in rest totul e ok!si la 10 mil cu montaji nu cred ca este asa mult!cand m-am dus cu masina aveam jumatate de motor in portbagaj ca il facusem praf pe care l-am lasat acolo evidnt contra unei mici reduceri oricum nu aveam ce sa fac cu el!daca vrei nr de tel de la ei de acolo iti dau sunt de treaba si lucreaza ieftin ,parca au lucrat la opel stiau fiecare surubel unde vine ,sunt cam dezordonati dar se pricep,ei dezmembreaza numai marca opel.
  • nicu_opel

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2011

  • Mesaj Privat
merci de raspuns
momentan nu vreau sa investesc bani in motor, cel putin nu atat timp cat motorul actual inca merge si chiar binisor, insa in caz ca ar avea vreo problema numai am de gand sa ma investesc in el prea mult si deci l-as inlocui
ti-am dat un mesaj privat
  • JJX

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2011

  • Mesaj Privat
parca as schimba si eu motorul am x16xel din germania cand a intrat in tara l-am bagat in service si le-am spus sa o verifice de la a la z si asa au facut cel putin la pret s-a cunoscut m-au dezcalecat de toti banii (26 mil), iar acum dupa juma'de an surpriza: probleme imi da in nas, cand accelerez nu are putere din prima, intra greu in treptele 1 si 2, troncane pe spate, suge ulei.
Nu imi vine sa mai dau iar bani pt o revizie gen prima, ar fi o varianta buna sa schimb motorul?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR