- cioby
- OP
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Vazand colegi care discuta despre modelul lor de vectra c, m-am gandit ca si noi care avem motorul de 2,2 dti sa discutam orice problema aparuta la acest tip de motor. Eu personal sunt foarte multumit de el si mi se pare dintre motoarele diesel mai noi sau mai vechi la vectra c(cu sau fara facelift), cel mai reusit. Ce pareri aveti?
- MaxDDM
- ***
- 697 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 697
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- cioby
- OP
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dany_ionutz
- **
- 458 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Suceava
dany_ionutz
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
si eu am acelasi motor pe a mea si sunt foarte multumit de ea doar ca am problema aceasta https://www.clubopel.com/vie...81&highlight=
si nu reusesc sa-i dau de capat.Problema cu martorul cu masinuta aprinsa la pornire am rezolvato schimband bujiile dar a ramas cealalta cu datul in nas cateodata si am observat de curand ca face dupa ce se incalzeste motorul.Am pus-o pe tester si mi-a dat senzorul barometric defect.l-am schimbat dar problema a ramas.poate stiti voi vre-o solutie
si nu reusesc sa-i dau de capat.Problema cu martorul cu masinuta aprinsa la pornire am rezolvato schimband bujiile dar a ramas cealalta cu datul in nas cateodata si am observat de curand ca face dupa ce se incalzeste motorul.Am pus-o pe tester si mi-a dat senzorul barometric defect.l-am schimbat dar problema a ramas.poate stiti voi vre-o solutie
- MaxDDM
- ***
- 697 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 697
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
cioby a scris:ai verificat bateria, bujiile?
Bateria a fost schimbata anul trecut. Acum are o Varta de 80Ah si puterea de start de 750.
Bujiile urmeaza sa le verific deoarece nu mi se aprinde martorul in bord pt bujii.
Eroare pe tester nu-mi da.
Am sa montez si acel releu suplimentar pentru a scapa de pornirea geoaie.
- cioby
- OP
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
MaxDDM: iti recomand s-o verifici cu un tech 2 la Maiandrei in capitala. parea mea cand e vorba de ceva sensibil cum e partea electrica, motorul, etc eu as merge direct la un profesionist care are si ceea ce-i trebuie.
Dany: am citit topicul celalalt in care Maiandrei ti-a spus ca ar fi egr si bujii, cu bujiile s-a rezolvat, un egr este destul de mult cred ca peste 250 eur, nu stiu cum stai cu banii, dar cum a spus si Maiandrei fa-i un test sa fii sigur. Eu unul cand am avut o problema mai sensibila am mers la Iasi(deoarece la mine in BT toti aveau programe pe laptop dar eu vroiam s-o testez cu tech 2) la BTM GROUP si am fost foarte multumit, problema am rezolvat-o, acolo e dl. Miron Mircea fost angajat la Opel Iasi un om deosebit. Nu se lasa de problema pana nu ii da de capat. Nu te duce la opel in Suceava ca eu am fost cu cumnatul meu sa verific o Astra ca sa si-o cumpere, stiam ca masina avea arcul stanga-spate rupt o buc de spira iar cei de acolo nici nu si-au dat seama, is praf.
Multa bafta!
Dany: am citit topicul celalalt in care Maiandrei ti-a spus ca ar fi egr si bujii, cu bujiile s-a rezolvat, un egr este destul de mult cred ca peste 250 eur, nu stiu cum stai cu banii, dar cum a spus si Maiandrei fa-i un test sa fii sigur. Eu unul cand am avut o problema mai sensibila am mers la Iasi(deoarece la mine in BT toti aveau programe pe laptop dar eu vroiam s-o testez cu tech 2) la BTM GROUP si am fost foarte multumit, problema am rezolvat-o, acolo e dl. Miron Mircea fost angajat la Opel Iasi un om deosebit. Nu se lasa de problema pana nu ii da de capat. Nu te duce la opel in Suceava ca eu am fost cu cumnatul meu sa verific o Astra ca sa si-o cumpere, stiam ca masina avea arcul stanga-spate rupt o buc de spira iar cei de acolo nici nu si-au dat seama, is praf.
Multa bafta!
- dany_ionutz
- **
- 458 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Suceava
dany_ionutz
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- cioby
- OP
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 697 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 697
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 697 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 697
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Codul nu l-am aflat inca. O sa merg la tester sa vad.
Masina cu cheie nu-mi apare mereu.
Releul suplimentar isi face treaba numai ca eu s-ar putea sa nu mai am nici o bujie buna.
Am pornit-o ieri de dimineata de vreo 8 ori si tot a pornit greu. Nu poate fi vorba de dezamorsare in cazul asta. Trebuia sa porneasca bine la a 2-a cheie.
Trebuie sa-i schimb bujiile neaparat altfel o sa stric de tot electromotorul.
Masina cu cheie nu-mi apare mereu.
Releul suplimentar isi face treaba numai ca eu s-ar putea sa nu mai am nici o bujie buna.
Am pornit-o ieri de dimineata de vreo 8 ori si tot a pornit greu. Nu poate fi vorba de dezamorsare in cazul asta. Trebuia sa porneasca bine la a 2-a cheie.
Trebuie sa-i schimb bujiile neaparat altfel o sa stric de tot electromotorul.
- cioby
- OP
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
n-are cum sa nu fie nici o bujie buna, altfel n-ar fi pornit. maxim 3 daca ai arse porneste, greu, dar porneste. a avut un coleg de-al meu 3 arse la un y20dth si tot pornea. ia un fir sa-ti ajunga de la baterie la bujii, daca nu stii unde sunt, is in spatele capacului la motor si au fiecare o mufa pe ele, scoate mufa cu grija, are un capacel, ai grija sa nu-l rupi, nu-i problema dar de ce sa-l strici, scoti toata mufa si-ti ramane capatul de la bujie, pui un capat al firului pe minus si celalalt cand il atingi de bujie ar trebuie sa scoata o scanteie, doar atingi repede si retragi nu stai cu firul acolo sa nu arzi bujia. in functie de cat de mare e scanteia si bujia e mai buna sau nu, daca nu da deloc scanteie inseamna ca bujia e arsa. daca ai 3 bujii arse e bine sa le schimbi pe toate, nu te tigani la una. unii spun ca e bine indiferent sa le schimbi pe toate, acum fiecare dupa cum crede el. eu la o bujie arsa am schimbat-o numai pe aia. depinde si cat de bune sunt celelalte. bafta.
- cioby
- OP
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
bujiile incandescente intra doar daca sunt temperaturi mici si motorul e rece
altfel nu mai intra...
mie de exemplu azi dimineata fiind vreo 5 grade au intrat dar foarte putin
acum seara erau vreo 10 grade si nu a mai intrat deloc...
verificarea bujiilor se face cu aparatul de masura nu cu alte improvizatii de fire trase de pe baterie sau de pe unde mai aveti chef
daca nu esti atent risti sa dai plus la masa si sa faci alte prostii...
inainte de a verifica bujiile fugi la cineva cu un tester si vezi ce coduri de eroare ai
chiar daca nu iti mai apare masina cu cheita codul de eroare este stocat si il poti citi (cu un OP-COM sau TECH 2 sau ce alte tipuri de interfete mai exista...)
asta cu cat de mare e scanteia e o metoda la ghici, si trebuie neaparat comparata cu scanteia pe care o face o bujie buna, 100% functionala...
altfel nu mai intra...
mie de exemplu azi dimineata fiind vreo 5 grade au intrat dar foarte putin
acum seara erau vreo 10 grade si nu a mai intrat deloc...
verificarea bujiilor se face cu aparatul de masura nu cu alte improvizatii de fire trase de pe baterie sau de pe unde mai aveti chef
daca nu esti atent risti sa dai plus la masa si sa faci alte prostii...
inainte de a verifica bujiile fugi la cineva cu un tester si vezi ce coduri de eroare ai
chiar daca nu iti mai apare masina cu cheita codul de eroare este stocat si il poti citi (cu un OP-COM sau TECH 2 sau ce alte tipuri de interfete mai exista...)
asta cu cat de mare e scanteia e o metoda la ghici, si trebuie neaparat comparata cu scanteia pe care o face o bujie buna, 100% functionala...
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 697 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 697
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Multumesc baieti pt sfaturi. saptamana asta o sa ajung la tester (cel putin sper sa ajung- timpul ma omoara).
Ma enerveaza deja aceasta problema. Am crezut ca daca montez releul suplimentar de la Otomega25 am sa rezolv problema cu pornitul la rece dar nu a fost asa.
Eu cred ca am mai multe probleme: releul care comanda bujiile, bujii arse si cred ca este si sonda de temperatura care masoara lichidul de racire. Abia astept sa ajung la tester.
Ma enerveaza deja aceasta problema. Am crezut ca daca montez releul suplimentar de la Otomega25 am sa rezolv problema cu pornitul la rece dar nu a fost asa.
Eu cred ca am mai multe probleme: releul care comanda bujiile, bujii arse si cred ca este si sonda de temperatura care masoara lichidul de racire. Abia astept sa ajung la tester.
- MaxDDM
- ***
- 697 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 697
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Oameni buni am fost la test. Am plecat bou si m-am intors vaca.
La test mi-au aparut urmatoarile erori:
P 0115- temperatura lichidului de racire nu concorda cu cea a uleiului.
P0380- probleme la bujii.
Pe tester temperatura lichidului de racire imi arata 0 grade.
Am desfacut montajul facut de Otomega25 si am schimbat sonda de temperatura cu una de pe 2.0 DTI . e aceeasi numai ca are codul 169 in coada in loc de 170.
Dupa ce ma schimbat sonda de temperatura si am conectat-o asa cum a fost inaintea montajului releului suplimentar, temperatura lichidului de racire era cea corecta adica imi arata 57 de grade si nu mi-a mai aparut nici o eroare.
Acum il astept pe otomega25 sa vina sa-mi schimbe releul suplimentar pentru actionarea bujiilor.
Deocamdata problema nu e rezolvata.
Sunt tare suparat pe chestia asta cu pornirea greoaie.
La test mi-au aparut urmatoarile erori:
P 0115- temperatura lichidului de racire nu concorda cu cea a uleiului.
P0380- probleme la bujii.
Pe tester temperatura lichidului de racire imi arata 0 grade.
Am desfacut montajul facut de Otomega25 si am schimbat sonda de temperatura cu una de pe 2.0 DTI . e aceeasi numai ca are codul 169 in coada in loc de 170.
Dupa ce ma schimbat sonda de temperatura si am conectat-o asa cum a fost inaintea montajului releului suplimentar, temperatura lichidului de racire era cea corecta adica imi arata 57 de grade si nu mi-a mai aparut nici o eroare.
Acum il astept pe otomega25 sa vina sa-mi schimbe releul suplimentar pentru actionarea bujiilor.
Deocamdata problema nu e rezolvata.
Sunt tare suparat pe chestia asta cu pornirea greoaie.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat