Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pentru cei cu acest motor imi puteti spune , daca ati facut o diagnoza , cat este valoarea la boost pressure command?
La mine nu se egaleaza boost pressure command cu boost pressure:
Boost Pressure Command 1.8 bar
Boost Pressure 1.0 bar
-astea sunt valori la relanti , mi se pare ca bpc este prea mare
Boost Pressure Command 1.9 bar
Boost Pressure 1.6 bar
-pe la 2500 , bpc creste la 1.9 bar si ramane acolo oricat asi accelera , iar bp mai urca pe la 1.7 dar foarte greu ...
Si am si fum negru destul de mult , ma gandesc ca de aici e problema.

Poate s-a mai intalnit cineva de aceasta problema. Orice ideie e binevenita
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Uite ce zice TIS 2000:
Tester Display Boost Pressure Command
Engine running at idle speed, operating temperature
All consumers turned off
Accelerator pedal not actuated - nominal value - 1 ... 2 bar

Tester Display Boost Pressure
Engine running at idle speed, operating temperature - nominal value - 0.9 ... 1.1 bar
Accelerator pedal briefly actuated to full load stop - greater than 1.5 bar
Increase engine speed to 3000 rpm - 1.3 ... 1.5 bar
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
M-am uitat si eu in tis, dar la ce am mai vazut la alte masini boost pressure command nu depaseste 1.1 la relanti.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai dreptate, a mea sta la 1,1 la relanti. Cu toate astea motorul tau lucreaza in plaja normala.
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da , dar daca ai sa te uiti in mers ca se egaleaza aceste valori , merg cam in paralel , la mine cere 1.8 si boost pressure se chinuie sa ajunga la 18 - 1.9 si nu prea reuseste si de aici cred ca imi apare si fumul negru , nu stiu unde si ce sa mai verific.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ai putea sa cureti galeria de admisie si senzorul de boost pressure pt ca el masoara presiunea in admisie.
Daca nu se egaleaza nici atunci, cred ca pur si simplu turbina nu face presiune suficienta, verifica filtu de aer(poate eplin de praf), jocul axului de la turbina.
Daca ii dai de cap cumva da-mi um semn ceva
Eu am schimbat pana acum 2 turbine( nu stiu cat de bune au fost) doar ca nu faceau presiune suficienta in admisie .
Am curatat admisia, egr-ul, senzorul boost presure, intercoolerul, nu am pierderi de vacuum sau de presiune pe undeva. Pur si simplu turbina nu poate sa bage mai mult de 2.36
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Galeria este curata , senzorul l-am verificat si cu unul nou , filtru de aer schimbat nou , joc la ax nu am. La tine cat indica la boost pressure command?
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
vacum ai? Lucreaza tija aceea de la turbina?
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am cautat si eu un log mai vechi si am gasit urmatoarele date:
idle:
Boost Pressure Command 1.2 bar
Boost Pressure 1.1 bar

La 3040rpm:
Boost Pressure Command 1.6 bar
Boost Pressure 1.4 bar


Pe unele loguri mai vechi am gasit si 2.2 bagati de turbina pe la 3200rpm.
Galerie de admisie curata, in schimb intercoolerul nu l-am verificat si mai mult ca sigur e impacsit.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
logul este facut dupa remapare ?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
dorin-b a scris:vacum ai? Lucreaza tija aceea de la turbina?


Pai cand pornesc imi trage tija la maxim , vacum-ul zic ca e ok ca daca tija e trasa la maxim , egr-ul lucreza
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:logul este facut dupa remapare ?

da e facut dupa remapare, din pacate nu am nici un log inainte de remapare. dar din cate am observat pe log de la 1850 rpm incepe sa creasca boot pressure.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:...Am curatat admisia, egr-ul, senzorul boost presure, intercoolerul, ....

Ai curatat intercoolerul fara mine ? Rusine Dinu Patriciu. Very Happy
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca la toti este 1.1 si doar eu am 1.8 Sad
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Salutari

raku21 - la A.G. Y20DTH din 2000, BPC este in plop. Nu-l lua in seama.

emilperijoc - pentru o citire relevanta, trebuie sa urmaresti evolutia valorilor. Turbina este mereu in urma cererii.
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Salutari

raku21 - la A.G. Y20DTH din 2000, BPC este in plop. Nu-l lua in seama.


Ok o fi in plop dar este in regula ? normal nu trebuie sa se egaleze aceste valori si sa functioneze in paralel (bpc cu bp). Exista cumva un update de soft mai nou pentru acest motor sa schimbe acesta comanda? Ca stau si ma gandesc ca se chinuie sa ajunga la valoarea comandata si de asta sa am fum negru.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu se chinuie. Doar valoarea afisata ca fiind BPC e in plop.
Poti incerca un update de soft, dar nu cred ca va rezolva ceva.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
intercoolerul l-am curatat intr-una din zilele de primavara undeva pe la "tara"
daca eram in bucuresti te anuntam.
Am reusit cu ceva improvitatii sa pun turbina sa bage aer direct in admisie(adica sa nu mai treaca intai aerul prin intercooler si dupa aceea in admisie) exact cum este la motorul x20dtl si spre surprinderea mea motorul isi revenise, aveam putere, raspundea frumos la acceleratie, se facea beton furtunu de aer care intra in admisie, ce sa mai ....avea nerv masina .
Dupa ce am curatat si montat intecooleru , masina devenise iar o broasca testoasa !
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@krashy22
O fi spart intercoolerul ?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
intercoolerul l-am verificat asa la ochi de urme de ulei pe el sau ceva care sa-mi dea de banuit ca ar fi spart.
L-am tinut plin cu motorina vre-o 2 zile in speranta ca pierde pe undeva motorina aia
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR