- raku21
- OP
- 521 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
Pentru cei cu acest motor imi puteti spune , daca ati facut o diagnoza , cat este valoarea la boost pressure command?
La mine nu se egaleaza boost pressure command cu boost pressure:
Boost Pressure Command 1.8 bar
Boost Pressure 1.0 bar
-astea sunt valori la relanti , mi se pare ca bpc este prea mare
Boost Pressure Command 1.9 bar
Boost Pressure 1.6 bar
-pe la 2500 , bpc creste la 1.9 bar si ramane acolo oricat asi accelera , iar bp mai urca pe la 1.7 dar foarte greu ...
Si am si fum negru destul de mult , ma gandesc ca de aici e problema.
Poate s-a mai intalnit cineva de aceasta problema. Orice ideie e binevenita
La mine nu se egaleaza boost pressure command cu boost pressure:
Boost Pressure Command 1.8 bar
Boost Pressure 1.0 bar
-astea sunt valori la relanti , mi se pare ca bpc este prea mare
Boost Pressure Command 1.9 bar
Boost Pressure 1.6 bar
-pe la 2500 , bpc creste la 1.9 bar si ramane acolo oricat asi accelera , iar bp mai urca pe la 1.7 dar foarte greu ...
Si am si fum negru destul de mult , ma gandesc ca de aici e problema.
Poate s-a mai intalnit cineva de aceasta problema. Orice ideie e binevenita
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Uite ce zice TIS 2000:
Tester Display Boost Pressure Command
Engine running at idle speed, operating temperature
All consumers turned off
Accelerator pedal not actuated - nominal value - 1 ... 2 bar
Tester Display Boost Pressure
Engine running at idle speed, operating temperature - nominal value - 0.9 ... 1.1 bar
Accelerator pedal briefly actuated to full load stop - greater than 1.5 bar
Increase engine speed to 3000 rpm - 1.3 ... 1.5 bar
Tester Display Boost Pressure Command
Engine running at idle speed, operating temperature
All consumers turned off
Accelerator pedal not actuated - nominal value - 1 ... 2 bar
Tester Display Boost Pressure
Engine running at idle speed, operating temperature - nominal value - 0.9 ... 1.1 bar
Accelerator pedal briefly actuated to full load stop - greater than 1.5 bar
Increase engine speed to 3000 rpm - 1.3 ... 1.5 bar
- raku21
- OP
- 521 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- raku21
- OP
- 521 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
ai putea sa cureti galeria de admisie si senzorul de boost pressure pt ca el masoara presiunea in admisie.
Daca nu se egaleaza nici atunci, cred ca pur si simplu turbina nu face presiune suficienta, verifica filtu de aer(poate eplin de praf), jocul axului de la turbina.
Daca ii dai de cap cumva da-mi um semn ceva
Eu am schimbat pana acum 2 turbine( nu stiu cat de bune au fost) doar ca nu faceau presiune suficienta in admisie .
Am curatat admisia, egr-ul, senzorul boost presure, intercoolerul, nu am pierderi de vacuum sau de presiune pe undeva. Pur si simplu turbina nu poate sa bage mai mult de 2.36
Daca nu se egaleaza nici atunci, cred ca pur si simplu turbina nu face presiune suficienta, verifica filtu de aer(poate eplin de praf), jocul axului de la turbina.
Daca ii dai de cap cumva da-mi um semn ceva
Eu am schimbat pana acum 2 turbine( nu stiu cat de bune au fost) doar ca nu faceau presiune suficienta in admisie .
Am curatat admisia, egr-ul, senzorul boost presure, intercoolerul, nu am pierderi de vacuum sau de presiune pe undeva. Pur si simplu turbina nu poate sa bage mai mult de 2.36
- raku21
- OP
- 521 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- emilperijoc
- ***
- 577 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 577
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
Am cautat si eu un log mai vechi si am gasit urmatoarele date:
idle:
Boost Pressure Command 1.2 bar
Boost Pressure 1.1 bar
La 3040rpm:
Boost Pressure Command 1.6 bar
Boost Pressure 1.4 bar
Pe unele loguri mai vechi am gasit si 2.2 bagati de turbina pe la 3200rpm.
Galerie de admisie curata, in schimb intercoolerul nu l-am verificat si mai mult ca sigur e impacsit.
idle:
Boost Pressure Command 1.2 bar
Boost Pressure 1.1 bar
La 3040rpm:
Boost Pressure Command 1.6 bar
Boost Pressure 1.4 bar
Pe unele loguri mai vechi am gasit si 2.2 bagati de turbina pe la 3200rpm.
Galerie de admisie curata, in schimb intercoolerul nu l-am verificat si mai mult ca sigur e impacsit.
- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- raku21
- OP
- 521 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- emilperijoc
- ***
- 577 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 577
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- raku21
- OP
- 521 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- raku21
- OP
- 521 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:Salutari
raku21 - la A.G. Y20DTH din 2000, BPC este in plop. Nu-l lua in seama.
raku21 - la A.G. Y20DTH din 2000, BPC este in plop. Nu-l lua in seama.
Ok o fi in plop dar este in regula ? normal nu trebuie sa se egaleze aceste valori si sa functioneze in paralel (bpc cu bp). Exista cumva un update de soft mai nou pentru acest motor sa schimbe acesta comanda? Ca stau si ma gandesc ca se chinuie sa ajunga la valoarea comandata si de asta sa am fum negru.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
intercoolerul l-am curatat intr-una din zilele de primavara undeva pe la "tara"
daca eram in bucuresti te anuntam.
Am reusit cu ceva improvitatii sa pun turbina sa bage aer direct in admisie(adica sa nu mai treaca intai aerul prin intercooler si dupa aceea in admisie) exact cum este la motorul x20dtl si spre surprinderea mea motorul isi revenise, aveam putere, raspundea frumos la acceleratie, se facea beton furtunu de aer care intra in admisie, ce sa mai ....avea nerv masina .
Dupa ce am curatat si montat intecooleru , masina devenise iar o broasca testoasa !
daca eram in bucuresti te anuntam.
Am reusit cu ceva improvitatii sa pun turbina sa bage aer direct in admisie(adica sa nu mai treaca intai aerul prin intercooler si dupa aceea in admisie) exact cum este la motorul x20dtl si spre surprinderea mea motorul isi revenise, aveam putere, raspundea frumos la acceleratie, se facea beton furtunu de aer care intra in admisie, ce sa mai ....avea nerv masina .
Dupa ce am curatat si montat intecooleru , masina devenise iar o broasca testoasa !
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat