- Val3ntin14
- OP
- 1 mesaje
- din 11 Dec 2010
- Astra 2007 Z19DT
- Iasi
Val3ntin14
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salutare, sunt nou pe forum. Cu functia search am gasit tutoriale destule pentru schimbul bujiilor cu incandescenta insa in cazul meu ma confrunt cu o alta problema...
Detin o ASTRA H CARAVAN Z19DT de 101 cai, cumparata recent din Germania. Am tinut mortis sa ii schimb tot ce se poate numi consumabil (ulei si filtre de tot felul + bujii incandescente) A fost pusa de 2 ori pe tester si mi-a dat eroare la una din bujii. Am cumparat bujii Bosch (50 lei / buc) insa cand am mers la mecanic mi-a zis ca trebuie sa demonteze galeria de admisie aer (parca... nu ma prea pricep) si nu e bine sa intervina acolo si in plus nu se stie cate ies... bla bla bla
Stiu despre problema bujiilor sudate. Am mai schimbat bujii si inainte insa la aceasta masina nu am incercat din frica sa nu-i fac ceva ireparabil.
E nevoie de demontat ceva la motor pt un simplu schimb de bujii? Mecanicul insista ca nu prea e bine ca dureaza o groaza, ca e mult de desfacut la motor ... si bineinteles nu isi asuma responsabilitatea daca se rup etc.
M-as baga eu sa incerc sa le desfac, am si WD-40 pe undeva, cumpar o cheie mai lunga, insa vreau sa stiu daca cineva care a asistat sau a schimbat bijii pt Z19 DT stie daca se desface si alte parti din motor pt asta.
Multumesc mult pentru suport
Detin o ASTRA H CARAVAN Z19DT de 101 cai, cumparata recent din Germania. Am tinut mortis sa ii schimb tot ce se poate numi consumabil (ulei si filtre de tot felul + bujii incandescente) A fost pusa de 2 ori pe tester si mi-a dat eroare la una din bujii. Am cumparat bujii Bosch (50 lei / buc) insa cand am mers la mecanic mi-a zis ca trebuie sa demonteze galeria de admisie aer (parca... nu ma prea pricep) si nu e bine sa intervina acolo si in plus nu se stie cate ies... bla bla bla
Stiu despre problema bujiilor sudate. Am mai schimbat bujii si inainte insa la aceasta masina nu am incercat din frica sa nu-i fac ceva ireparabil.
E nevoie de demontat ceva la motor pt un simplu schimb de bujii? Mecanicul insista ca nu prea e bine ca dureaza o groaza, ca e mult de desfacut la motor ... si bineinteles nu isi asuma responsabilitatea daca se rup etc.
M-as baga eu sa incerc sa le desfac, am si WD-40 pe undeva, cumpar o cheie mai lunga, insa vreau sa stiu daca cineva care a asistat sau a schimbat bijii pt Z19 DT stie daca se desface si alte parti din motor pt asta.
Multumesc mult pentru suport
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Ok pentru ca ai deschis un topic exemplar fara modificari ulterioare din partea moderatorilor,eu am sa-ti dau urmatorul sfat iei legatura cu dancuciureanu,este din Iasi,si in mod sigur te va ajuta,sa faci ceea ce ti-ai propus fara probleme,conteaza pe experienta lui vasta,bafta.
khalet
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut, si eu am z19dt si la fel stiam ca se schimba greu, ca exista riscul sa se rupa... etc pana cand am fost cu alta problema la un mecanic de incredere, a fot nevoie de scoaterea lor, ( nu pentru a fi schimbate ) ai cuvantul meu ca a durat 6 minute fara nici un fel de spray, am inteles ca de fapt problema ar fii la motorul 1.7 de pe astra pentru ca sunt prea subtiri. Oricum ai grija.
- Cassino
- **
- 129 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
Cassino
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
khalet
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2010
- Mesaj Privat
- aflorii nicusor
- ***
- 715 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
Nu stiu daca motorul de astra 1.9 101 cp. e identic cu cel de zafira 1.9 101 cp (sau 120cp.). La mine (120 cp.) am demontat capacul de protectie si 2 conducte (parca) de la injectoare ca era prea mare inghesuiala. De desfacut, s-au desfacut destul de usor bujiile. inca pe langa 2 de vedeau urme de ulei. La admisie nu am umblat. Oricum trebuie rabdare, atentie si scule adecvate pentru schimbarea bujiilor .
iclont
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
iclont
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Consumul iti creste numai in momentul in care incepe regenerarea. Martorul de bujii - palpaind - iti indica ca regenerarea trebuia sa inceapa dar nu au fost "indeplinite" conditiile necesare. "Iesi"un pic la plimbare cu masina si te vei convinge: cand incepe regenerarea martorul nu mai palpaie si creste consumul
- georgeg002
- *
- 19 mesaje
- din 11 Nov 2011
- Astra 2007 Z19DT
- Cluj
georgeg002
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salutare! Mi-am schimbat sambata bujiile la astra h -ul meu (z19dt, 120cp) - trei dintre ele erau arse. am pus bujii febi (magazinul in care aveam discount nu mai avea bosch pe stoc si veneau cam in 2 saptamani), dar erau cam cu 5 mm mai scurte decat cele bosch pe care le-am scos. cel care mi le-a inlocuit a zis ca nu e nici o problema ca sunt mai scurte. baiul e ca acuma, cu 4 bujii noi, la rece porneste la fel de greu cum pornea intr-o singura bujie. sa fie din cauza ca sunt mai scurte? e posibil sa am alta defectiune la masina?
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- georgeg002
- *
- 19 mesaje
- din 11 Nov 2011
- Astra 2007 Z19DT
- Cluj
georgeg002
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Bryan99
- ****
- 1,143 mesaje
- din 01 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
dumilcn
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z 1,9 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2009
- Mesaj Privat
dinflo
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2010
- Mesaj Privat
- aflorii nicusor
- ***
- 715 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
Din spusele mai multor meseriasi printre cele mai bune ar fi BERU. Eu unul am schimbat la astra h pe care am avut-o , bujiile NGK de pe ea cu niste bujii ieftine ( 17.5 ron buc.) si m-au tinut aprox. 4 luni , iar la schimb am reusit sa rup una in chiulasa. Dupa toate lucrarile i-am montat Beru si m-au tinut 3 ani juma si asa am si vandut-o. Acum la zafira dupa 2 ani tot cu beru merg. (le-am shimbat imediat dupa ce am luat-o). Asa ca te mai poti documenta. Oricum eu tot pe Beru merg. Succes
- lcf_156
- **
- 173 mesaje
- din 10 Jan 2011
- Astra 2007 z19dt
- Bucuresti
lcf_156
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
- stafffnicu
- *
- 20 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Astra 2007 Z19DT
- Brasov
stafffnicu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salutare.
Am o astra H 1.9 (120 CP) si as vrea sa ii schimb si eu bujiile incadescente. M-am uitat pe acolo si, la cele 3 din partea dreapta zic eu ca as avea acces (cu ceva maini zgariate si injuraturi) dar la cea de-a 4 (ce-a dinspre filtru de aer) nu prea am cum sa ajung. Sunteti siguri ca nu trebuie desfacut nimic pe acolo? Sau nu m-am uitat eu unde trebuie .
Am vazut ca unii spuneau de 10 minute, altii de 6 , eu sigur o sa stau cel putin 1 ora, dar sper sa reusesc.
Daca a mai facut cineva aceasta operatie si poate sa dea ceva explicatii i-as fi recunoscator .
Am o astra H 1.9 (120 CP) si as vrea sa ii schimb si eu bujiile incadescente. M-am uitat pe acolo si, la cele 3 din partea dreapta zic eu ca as avea acces (cu ceva maini zgariate si injuraturi) dar la cea de-a 4 (ce-a dinspre filtru de aer) nu prea am cum sa ajung. Sunteti siguri ca nu trebuie desfacut nimic pe acolo? Sau nu m-am uitat eu unde trebuie .
Am vazut ca unii spuneau de 10 minute, altii de 6 , eu sigur o sa stau cel putin 1 ora, dar sper sa reusesc.
Daca a mai facut cineva aceasta operatie si poate sa dea ceva explicatii i-as fi recunoscator .