Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • cristivw

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2005

  • Mesaj Privat
salut baieti! aveam eu un thread deschis mai demult... nu-l mai gasesc Embarassed serios, am dat cu search-ul si nu apare...
in fine... pe mine tot ma mananca de o astra diesel... si... sa zicem ca am gasit iar ceva... va rog mult mult de tot sa impartasiti ideile voastre cu mine, in cel mai scurt timp. daca imi dati si voi OK-ul, atunci vineri vin in bucuresti... Rolling Eyes

este vorba despre:
- astra g 1.7dti din 2001
- 3 usi
- 85.000 km
- proprietarul este o fata si o are de 3 ani (de atunci este in romania)
- optiuni: aer conditionat, geamuri electrice, scaune sport (sa fie recaro??! sunt cele cu pernite laterale... hmm), inchidere, servo, 2 airbag, TEMPOMAT (NU MERGE! help! cica face clanc, dar nu actineaza... ce poate fi?! se poate rezolva?) Exclamation
- jante aliaj
- argintiu metalizat

cam astea sunt datele... merita aceasta mica astra (3 usi Razz) suma de 6.800 eur?
in alta ordine de idei... eu ma bazam pe un 2.0 DTI, dar mi-e ca ies mai bine cu 1.7 la consum si la taxe (impozit, asigurare etc.)
ce ar trebui sa am in vedere la motorul de 1.7? cum sa verific masina? dupa fum, pornire, trepidatii etc? rog spuneti...
de asemenea, in 2001 este cel ECOTEC, nu ISUZU, nu-i asa?
mi-e oarecum frica de o masina SH, dar vreau sa stiu exact ce bube ascunse ar putea avea... de aceea va rog sa-mi spuneti.
alte intrebari ar fi: cat de fiabil este motorul de 1.7? ce consum are (oras/extern)? piesele cum sunt (ieftine/scumpe)? este chiar atat de lenes precum spun unii? cum as mai putea sa-l fac putin mai "sprinten"?

v-as fi recunoscator pt raspunsurile voastre, si rog sa nu va suparati ca am deschis aceasta problema. probabil voi cunoasteti mai bine aceste masini, mult mai bine ca mine, si chiar vreau sa impartasim aceste cunostintele.
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Pai ce sa zic motorul de 1.7 e Isuzu indiferent de an si daca te uiti pe forum sunt cam problematice cu lipituri reci ... ulei in vasul de expansiune ... costurile de intretinere sunt mai mici culmea la motorul de 2.0 Razz , tin sa te anunt ca doar asigurarea difera , impozitul este idenic intre 1600 si 2000 deci indiferent ce ai alege e la fel, faptul ca a fost la o fata e de bine (nu forjaza la ea) dar asta nu e bine daca a intrat in tara in 2004 , poate avea de atunci 140 150 de mii de km, oricum imi par cam putini, insa nu te ghida dupa asta . la un diesel care duce si 500 de mii nu stiu cat mai conteaza ca are 100 sau 150 de mii
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,516
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu am un caravan de 1,7dti si sunt multumit pana acum si de consum(oras 6-6,5%,afara5-5,5%,medie5%se poate si mai bine )si de costul pieselor care este rezonabil
daca tie iti place in trei usi eu zic ca pretul e bun,si tinand cont ca masina e a unei fete ma gandesc ca nu a alergat-o prea tare
in legatura cu tempomatul nu te pot ajuta ca nu ma pricep
parerea mea e ca merita
vad ca esti din cta si dk vii in buc vineri dupa ora 15 te pot ajuta sa te misti mai repede prin buc
  • pystha

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2006

  • Mesaj Privat
scaunele sunt Recaro. mai precis scaunele sport de la astra G sunt facute de Recaro.
pretul nu e mare (asa cred eu), in schimb in locul tau as lua una cu motor de 2.0 ca nu prea te omoara cu asigurarle si impozitele si zic ca chiar merita. peste 2000cmc e problema.

P.S.: uite threadul tau aici
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,360
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
cauta 2.0dti(distrib pe lant, cuplu mai bun, consumul ok, dif de zgomot nui deloc mare) + a mea trage excelent sunt f multumit(vectra b)
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
daca tii mortis la diesel, merita sa o iei. Daca nu, fa un calcul, cati km faci tu pe an? daca iesi sub 15.000, iti recomand calduros un benzinar (combustibilul e mai scump, intretinerea e mai ieftina, ca sa iti amortizezi intretinerea mai scumpa la diesel trebuie sa bagi la greu km cu ea)
mai inainte fa o cautare pe forum, sunt o seama de explicatii legate de verificarile de facut la achizitionarea unei masini SH. eu zic extrem de utile a fi macar citite
  • cristivw

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2005

  • Mesaj Privat
va multumesc mult pt promptitudine!
acum am ajuns acasa si am deschis forumul.

ce sa zic... in ordinea ideilor...
- continuam discutia pe thread-ul acesta
- ma bucur nespus ca are scaune recaro - este o mica dambla mostenita de la anteriorul golf 2 gti (are niste scaune care nu se compara cu multe altele, de la modele noi)
- eu auzisem ca sunt 2 motoare diferite - isuzu (care nu are capac, scrie doar "diesel" cu negru pe el - mi se pare ca pana in 2000 sau 2001; ecotec - facut de opel, are capac, scris cu galben)
- cu km... ce sa zic... masina a fost luata cu 50.000 km de aceasta fata (are carte service si toate cele). ea spune ca reviziile sunt facute la reprezentanta opel (mi se pare ca la voi in bucuresti se cheama DiBas.. parca asa zicea ea). in prezent masina are cam 85.000 (nu am prea vazut astre diesel, indiferent de motorizare, care sa aiba sub 100.000)
- claudiu-cld - ar fi super frumos daca m-ai putea ajuta, macar sa ne intalnim sa vezi si tu masina (tot cred ca stii mai bine ca mine modelul)
- varianta in 3 usi chiar imi surade.. am 20 ani (student) si cred ca este ceva mai deosebit. o idee de "sporty look" <a se remarca interiorul cu scaune recaro> in plus, scap si de "taximetrie" ("hai ba cu masina ta ca are motor de 1.7 si consuma putin" Razz)

in alta ordine de idei... intrebarile la care nu s-a raspuns... :
- care-i faza cu tempomatul? oare de ce nu merge? oare se poate face?
- masina are tempomat... e musai sa aiba si computer de bord? daca nu are, ii pot monta? (din nou nu cred ca am cautat bine, sau n-am primit raspunsuri satisfacatoare de la minunatia de comoanda "search" Embarassed)

chiar as vrea sa vin in bucuresti vineri si sa o vad... ar fi nespus de frumos daca m-ar ajuta putin si un forumist, cunoscator al respectivului model.

astept sa mai discutam pe aceasta tema. va multumesc din nou.


aaaa!!! un mare PS!!
- masina nu are din fabrica proiectoare, si asa ceva chiar vreau! de fapt, proiectoare si cotiera Very Happy
stiti cumva exact care sunt operatiile de montare a proiectoarelor (prindere, buton bord, aprindere martor proiectoare pe instrumentatia din bord etc.)?
iar pt cotiera... a cumparat cineva pana acum un model fabricat special pt astra G? am auzit ca fac cei de la kamei, irmsher etc... dar as vrea totusi sa fie ceva care sa intre si cu scaunele recaro, si sa nu fie facute improvizatii gen "bazar"...
  • pystha

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2006

  • Mesaj Privat
-scaunele astea chiar ca merita. sunt f comode
-la motoarele ISUZU pe capac scrie OPEL, iar la cele OPEL scrie ECOTEC
-daca are tempomat nu trebuie sa aiba neaparat si BC
-pentru proiectoare daca vrei sa ai butonul acela stoc si astfel sa nu pui un comutator separat, va trebui sa schimbi tot blocul de lumini din stanga volanului.
-BC perfect functional nu a reusit nimeni sa monteze pana acum (asa stiu)
  • cristivw

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2005

  • Mesaj Privat
hmm... pana acum am aflat ca toate motoarele de 1.7 sunt ISUZU Shocked
nu prea ma incanta ideea... dar... ce sa fac...
pe capac scrie Opel. asa am vazut la toate motoarele de 1.7dti din 2001 pana in 2003 inclusiv.
am auzit ca MID (BC) nu prea exista pe motoarele de 1.7... cam nasol.. vroiam eu asa sa fac o inginerie si sa ii pun. in legatura cu CC-ul, nu stiu ce ar putea fi.

oricum... vineri eu vin in bucuresti sa vad si sa testez masina. este cineva care cunoaste astrele de 1.7 pe de rost si are putin timp liber? Very Happy in plus... unde as putea sa ii fac o diagnoza buna si ieftina? sau orice verificare, doar sa fiu eu cu sufletul impacat ca este masina ok.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Diagnoza buna si ieftina faci la autotest in incinta autovit.
Apropos de masina de femeie.
Ma duc sa cumpar o solenza de la o duduie. Saraca masina era valurita toata, revopsita, jantele strambe si capacele de-a dreptul horor. Ma sui la volan, ii dau 1,2,3 pana pe la 80(ambreaj varza), mai pun o frana brusca iau o curba la 40kmph si trag pe dreapta. Femeia dupa ce isi trage sufletul imi zice: "pai daca eu mergeam asa cu masina asta... era praf acum!!!" In acel moment i-am dat cheile, va multumesc mult pentru timpul acordat. Mai gandeste-te daca vrei masina de femeie!
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu de ce nu-ti convine ca e motor Isuzu?! Am un coleg de serviciu care si-a adus un break cu motor de 1,7 l acum vreo doi ani din Germania. Avea atunci in jur la vreo 75 000 Km, acum are putin peste 140 000. Tot ce i-a schimbat (in afara de placute de frana, ulei, filtre, de-astea) au fost amortizoarele pe spate. Altceva nimic si este tare multumit!
Eu am motor de 2,0 l, transmisia pe lant si vreo 25 de cai in plus. Eu am ales asa in ideea in care o folosesc la drumuri lungi si am considerat ca motorizarea asta ma ajuta mai mult. Daca ar fi fost sa merg mult prin oras poate as fi ales motorul de 1,7 l, dar nu cred.
Oricum ar fi, eu cred ca e important sa ai un pic de noroc la cumparare si dupa aia sa ai grija de ea si nu prea vad de ce nu ai fi multumit. Din cate vad eu, Opelul e o masina fiabila si nu foarte greu de intretinut!
P.S. Sambata am avut curiozitatea sa vad cat consum de la Cernavoda la Constanta: "computatorul" de bord mi-a zis 3,5 l la viteza aproximativa de 100-110 Km/h in afara si 55-60 Km/h in localitati!
Alege-o sa-ti placa si BAFTA!
  • Dan_Sterie

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
kitul de distribuite se trebuie schimbat indiferent ca e pe lant sau pe curea. Avantajul la celepe curea este ca motorul este un pic mai silentios. Numai ca la romani, s-a impamantenit ideea ca daca e lant nu mai trebuie schimbat - trebuie, chiar trebuie intregul kit de distribuie !
  • pystha

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2006

  • Mesaj Privat
sunt curios de unde ai scos-o pe asta cu schimbul la distributia pe lant?!?
daca era asa astrele cu motorul de 2.0 cadeau ca mustele pana acum pentru ca nu am intalnit pe nimeni sa zica ca a facut schimbul de distributie la acest motor, si unele au trecut de mult si cu bine de 200k km.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,360
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Dan_Sterie a scris:kitul de distribuite se trebuie schimbat indiferent ca e pe lant sau pe curea. Avantajul la celepe curea este ca motorul este un pic mai silentios. Numai ca la romani, s-a impamantenit ideea ca daca e lant nu mai trebuie schimbat - trebuie, chiar trebuie intregul kit de distribuie !

corect la peste 350 mii km se skimba lantul Smile cum am 91 mii la 2.0dti reali nu imi fac probleme
  • duradarius@masini.ro

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Baia de Aries (Alba)
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
pystha a scris:sunt curios de unde ai scos-o pe asta cu schimbul la distributia pe lant?!?
daca era asa astrele cu motorul de 2.0 cadeau ca mustele pana acum pentru ca nu am intalnit pe nimeni sa zica ca a facut schimbul de distributie la acest motor, si unele au trecut de mult si cu bine de 200k km.



Te asigur si eu ca se schimba distributia si daca-i pa lant , si acolo ai rola intinzatoare si rulmenti semeringuri etc... iar lantul se uzeaza pe margini si slabeste rezistenta lui , bineanteles ca distributia pe lant tine mai mult (pana la 350.000 km) , ca si pe curea (60.000 km sau 120.000 depinde de tipul de motor)?!

DDarius
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,516
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
cum spuneti voi baieti dak distributia pe lant tine aproape 350000km ma intreb in ce stare e acel motor la asemenea nr de km,poate cand schimbi lantul la distributie mai tre sa umbli si pe la motor,segmenti,supape,si ce o mai fi pe acolo de schimbat
  • duradarius@masini.ro

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Baia de Aries (Alba)
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut ,

Se poate sa ai surpriza ca motorul sa fie intr-o stare exceptionala si la 350.000 km , si la mai mult !
Depinde ce papa ai dai (motorina , ulei , etc... ) , ingrijire si intretinere .
Daca masina ai luat-o sa faci "liniute" sau sa fi primul la semafor sau pentru terenuri aciidentate sau te miri ce vremuri grele o asteapta saraca , nu te astepta sa te tina 350.000 km ....

Vorba lui Pitis : Apa trece , pietrele raman dar altfel stau lucrurile pe acest batran pamant , caci apa roade piatra in timp si apoi doar apele raman curgand ?!
Ca asa ceva ... cred .


DDarius
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,516
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu unul nu sunt adeptul liniutelor si ce ai mai zis tu acolo ,si sunt de acord cu tine in legatura cu ce ii dai sa pape ingrijire si intretinere,dar ma gandesc ca piesele de acolo pot avea si ele o uzura morala in timp si km nu numai uzura mecanica ,la asta m-am gandit eu
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,516
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu am schimbat acum distributia pe curea si masina are 155000km,nu stiu la cati km a fost ultima schimbare,dar cum merg eu cu masina o mai schimb abia la 60000km parcursi(perioada la care se face distributia pe curea)
  • duradarius@masini.ro

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Baia de Aries (Alba)
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut ,

Asa este , si eu la Opelul meu din ' 95 , tot la 60.000 km trebuie sa schimb cureaua . Un prieten are un Ford K (cred ca asa-i spune) si scrie in cartea de reparatii , service etc.. , ca trebuie sa o schimbe la 120.000 km ?!

Numai de Bine !

DDarius
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR