- CRISTEA VICTOR
- OP
- 47 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 1993 c16nz
- RESITA
CRISTEA VICTOR
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
sodo
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2006
- Mesaj Privat
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
- MCL2k6
- **
- 172 mesaje
- din 04 Jul 2006
- Insignia 2018 Z18XE
- Brasov
MCL2k6
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2018 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2006
- Mesaj Privat
Cutia de la Vectra cu C16NZ (F13) nu va trebui sa fie schimbata si ea impreuna cu motorul?
Ma gandesc ca pentru un C20LET v a trebui o cutie F28, altfel raporturile vor fi prea scurte, si nu se va putea folosi potentialul intreg al motorului.
Ma gandesc ca pentru un C20LET v a trebui o cutie F28, altfel raporturile vor fi prea scurte, si nu se va putea folosi potentialul intreg al motorului.
Skywalker a scris:Se poate face asa:
C16NZ (75cp) in C18NZ (90cp)
C16NZ (75cp) in C20NE (115cp)
C16NZ (75cp) in C20LET (150cp)
Costurile schimbarii variaza intre 400 - 1.000 euro functie de noroc.
C16NZ (75cp) in C18NZ (90cp)
C16NZ (75cp) in C20NE (115cp)
C16NZ (75cp) in C20LET (150cp)
Costurile schimbarii variaza intre 400 - 1.000 euro functie de noroc.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
In orice situatie (in afara de instalarea unui C18NZ) trebuie schimbata cutia. Iar voi cred ca nu vorbiti de C20LET ci de C20XE (cel de 150 de cai). Alternative ar mai fi gen X16SZ (neinteresant cred), si X20XEV (scump si mai slab+mai complicat decat C20XE). De asemenea ar trebui tinut cont de faptul ca este putin probabil ca cei de la RAR sa omologheze schimbarea cu un motor mai puternic decat C20NE fara alte modificari majore (frane, ranforsari etc.). Oricum bafta si sa ne tii la curent cu experienta acumulata in caz ca te hotarasti sa faci pasul...