Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • CRISTEA VICTOR

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
cu ce alt motor as putea schimba un c16nz de pe vectra a din 92' pt ca trebuie neaparat sa il schimb si vreau sa stiu ce sa caut, sa am mai multe variante ca nu prea gasesc motor
  • sodo

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2006

  • Mesaj Privat
In principiu merge orice motor de pe Vectra A.Am vazut cazuri in care le-au schimbat si cu motoare V6;totsi e posibil sa trebuiasca taiat din partea din fata ca sa intre radiatoare mai mari.
Daca vrei motoare mai noi,nu stiue sa-ti spun.
  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Se poate face asa:
C16NZ (75cp) in C18NZ (90cp)
C16NZ (75cp) in C20NE (115cp)
C16NZ (75cp) in C20LET (150cp)
Costurile schimbarii variaza intre 400 - 1.000 euro functie de noroc.
  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cutia de la Vectra cu C16NZ (F13) nu va trebui sa fie schimbata si ea impreuna cu motorul?

Ma gandesc ca pentru un C20LET v a trebui o cutie F28, altfel raporturile vor fi prea scurte, si nu se va putea folosi potentialul intreg al motorului.

Skywalker a scris:Se poate face asa:
C16NZ (75cp) in C18NZ (90cp)
C16NZ (75cp) in C20NE (115cp)
C16NZ (75cp) in C20LET (150cp)
Costurile schimbarii variaza intre 400 - 1.000 euro functie de noroc.

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
In orice situatie (in afara de instalarea unui C18NZ) trebuie schimbata cutia. Iar voi cred ca nu vorbiti de C20LET ci de C20XE (cel de 150 de cai). Alternative ar mai fi gen X16SZ (neinteresant cred), si X20XEV (scump si mai slab+mai complicat decat C20XE). De asemenea ar trebui tinut cont de faptul ca este putin probabil ca cei de la RAR sa omologheze schimbarea cu un motor mai puternic decat C20NE fara alte modificari majore (frane, ranforsari etc.). Oricum bafta si sa ne tii la curent cu experienta acumulata in caz ca te hotarasti sa faci pasul...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR