- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- 2000edition
- **
- 50 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Constanta
2000edition
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
mi se intampla si mie sa se aprinda beculetul si sa nu mai traga cand ma infig puternic in ea si o duc peste 3000 de ture; diferenta e ca la mine nu isi revine decat dupa ce repornesc motorul.
o banuiala a mea este ca ar fi de vina turbina
zic asta pentru ca am desfacut furtunul de la aspiratia turbinei si am invartit cu degetul elicea turbinei care mi s-a parut usor intepenita. am folosit un spray WD40 si am rotit elicea pana mi s-a parut mie ca se invarte lejer.
cert e ca dupa prima interventie de genul asta problema nu a mai aparut pentru o buna perioada de timp
cu toate astea nu sunt sigur ca asta era cauza problemei pentru ca in ultima vreme chiar si dupa ce curat elicea urbinei cu WD40 se intampla sa se mai aprinda becu si sa nu mai traga atunci cand o calc tare...
o banuiala a mea este ca ar fi de vina turbina
zic asta pentru ca am desfacut furtunul de la aspiratia turbinei si am invartit cu degetul elicea turbinei care mi s-a parut usor intepenita. am folosit un spray WD40 si am rotit elicea pana mi s-a parut mie ca se invarte lejer.
cert e ca dupa prima interventie de genul asta problema nu a mai aparut pentru o buna perioada de timp
cu toate astea nu sunt sigur ca asta era cauza problemei pentru ca in ultima vreme chiar si dupa ce curat elicea urbinei cu WD40 se intampla sa se mai aprinda becu si sa nu mai traga atunci cand o calc tare...
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- 2000edition
- **
- 50 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Constanta
2000edition
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
gtt66- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2011
- Mesaj Privat
dadan24
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Timis
- Masina: Movano 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2011
- Mesaj Privat
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:Pune-o pe tester vezi ce eroare da si vino si spune-ne si noua....poate e de la egr murdar..exista multe cauze...
revin din nou nu am rezolvat nimic ma dispera am schimbat capacu de la admisie garnitura nou nimic dar cel mai mult ma enerveaza este ca nu porneste nu stiu ce drac sai mai fac mai dami niste sfaturi ce sa mai fac
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
azi iam pus o baterie cu filtru de nu stiu ce masina din aia care o amorsezi manual am pornito am mai schimbat si un furtunas de la retur de la injectoare a pornit mai ramine problema ca de la viteza a 3 la 3000 ture se aprinde beculetu si nu mai trage la a 4 se aprinde pe la 2500 intr a 5 pe la o mie si ceve doua mii chinuita si cu beculetu aprins imi ia 120 km/h ce drac sa aiba cu reervoru bu cred eu stau in franta astia nu prea au mizerie prin rezervoare am avut droage si cu 600000 km si mergeau eu ma gindesc ca am infersat furtunasele de vacum sau de pe acolo mi se trage.p.s am coborit so pornesc nu a pornit a trebuit sa o amosez cu mina si dupa aceia a pornit pe la a patra cheie .ce crezi ca pompa este de vina sau tot mai prinde pe undeva aer?
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- N0_Nick_Nam3
- *
- 16 mesaje
- din 12 Dec 2010
- Vectra 2000 X20DTH
- Spania
N0_Nick_Nam3
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2000 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2010
- Mesaj Privat
N0_Nick_Nam3 a scris:si eu am o problema asemanatoare. am o vectra x20dth si cand vreau sa o calc mi se aprinde beculetul, nu mai trage si nu trece de 3000 de ture cu beculetul aprins.iar daca ii calc ambreiajul se stinge beculetul, iar o calc si dupa vreo 5 secunde iar se aprinde beculetul cu motorul.aveti vreo idee ce ar putea fi ?
Si am uitat sa zic ca atunci cand se aprinde beculetul imi scoate fum albastru si tremura putin motorul
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
02.03.2011 11:07:32
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:eu zic ca toata istalatia de alimentare la opel e circ...nush..nu pot sa zic sigur ca e pompa sau nu
in sfirsit am rezolvat o parte din problema cea cu pornitu problema era din furtunasele de retur de la injectoare nici nu mam gindit cu toate ca aici pe forum am citit de ele ca ar putea fii o cauza majora care mai aveti probleme incepeti cu ele ale mele nu le am schimbat deoarece pareau a fii noi de asta acum totul este ok mai am problema cu beculetu care se aprinde la 3000 turatii azi ii schimb debilmetru si ma uit daca am pus bn furtunasele de vacum ca am umblat pe acolo de am schimbat electrovanele va tin la curent
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:eu zic ca toata istalatia de alimentare la opel e circ...nush..nu pot sa zic sigur ca e pompa sau nu
stii ce am facut azi mam pus sa curat admisia si am vazut ca aveam niste furtunase de la retur rupte in cgestia aia de la injectoare am dat capacu jos de la axu cu came si am desfacut alea ca niste limbi asa de se insurubeaza conductele de motorina am curatat si le am pus la loc acum nu mai porneste de loc nici trasa a^pornit putin si dapa aia nu a mai vrut de loc nici trasa nici cum ce crezi ca sa intinplat?crezi ca limbile alea de la injectoare aveau vreo catare?
nu stiu dar ma disperat masina asta
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
Am curatat azi sorbul...OAUUUU...am ramas trasnit de ce am gasit acolo....Mocirla..sorbul era burdusit cu deiaia..ceva ca bitumul....Am curatat totul frumos..asta dupa ce am scos toata motorina din rezervor....si acum merge bine.....am urcat pana pe 4000...n-are nici un drag.....acum mai ii schimb o data si filtrul cu toate ca n-are decat 1000de km il schimb ca cred ca e dezastru si ala....astept sa merg pe tester sa vaad daca mai am eroarea aceea.P1220 sa vad are ceva pompa...
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:Am curatat azi sorbul...OAUUUU...am ramas trasnit de ce am gasit acolo....Mocirla..sorbul era burdusit cu deiaia..ceva ca bitumul....Am curatat totul frumos..asta dupa ce am scos toata motorina din rezervor....si acum merge bine.....am urcat pana pe 4000...n-are nici un drag.....acum mai ii schimb o data si filtrul cu toate ca n-are decat 1000de km il schimb ca cred ca e dezastru si ala....astept sa merg pe tester sa vaad daca mai am eroarea aceea.P1220 sa vad are ceva pompa...
azi am schimbat semeringurile la injectoare am pornito cu sticla ca in rezervor am o amestecatura de ulei cu motorina de aia nici nu a mai pornit aseara miine so scot afara ia zii si mie cum curat rezervoru?pe gaura aia de sub bancheta?acolo se gaseste si sorbu?
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
Da prin gaura aceea...desfaci furtunele si mufa de la plutitor...are o tabla care trebuie sa o invarti pt a putea scoate capacul..dupa care tre sa desfaci furunul de la retur din capac si pe urma scoti sorbul...are 3 cleme le apesi si tragi de el la deal...a mea nu o mai recunosc masina...merge de neimaginat...nu vreau sa cobesc ca tot atunci se intampla sa vezi becuri galbene in bord..
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:Da prin gaura aceea...desfaci furtunele si mufa de la plutitor...are o tabla care trebuie sa o invarti pt a putea scoate capacul..dupa care tre sa desfaci furunul de la retur din capac si pe urma scoti sorbul...are 3 cleme le apesi si tragi de el la deal...a mea nu o mai recunosc masina...merge de neimaginat...nu vreau sa cobesc ca tot atunci se intampla sa vezi becuri galbene in bord..
am curatato peste tot nu merge aceiasi problema nu trece de 3000 mii nu stiu ce sa mai fac daca o duc la garaj la astia ma usuca de bani.ce am observat si cred ca asta este cauza de nu merge dar nu stiu ce sai fac electrovalva care comanda clapetele de la admisie nu face vacum am schimbat vreo 3 dar nu merg nici una cea care este linga ia face cind o cuplez pe asta este moarta foarte foarte putin stii cumva care ar fi cauza
adi3fu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salut, nu sunt sigur ca aici era locul cel mai potrivit pentru postat ..dar e cea mai aproape situatie de problema mea.Pe scurt, am un Opel Astra 1.7 DTI din 2004, masina are destul de multi kilometrii, dar a fost bine intretinuta.Acum doua saptamani am schimbat radiatorul de racire (fisurat) inlocuit cu unul nou .De atunci, indiferent cat de tare turez motorul temperatura la lichidul de racire urca foarte greu (niciodata la 90 si imediat ce reduc turatia motorului scade temperatura pana spre limita inferioara a ceasului indicator - precizez ca functioneaza caldura si radiatorul a fost ales de cei de la service din catalog).Acum cateva zile motorul era relativ turat ...3200 r/m in bord s-a aprins martorul cheita si imediat masina a intrat in regim de avarie ...nu se tureaza mai sus de 2500 r/m...dupa oprirea motorului la verificarea sistemului martorul cheita nu se stinge, dispare in schimb cand pornesc motorul, problema mea este ca de atunci nu pot trece de 3000 de ture ( cel putin nu in sarcina)...ma gandesc la debitmetru ...de abia l-am schimbat ..astept opinii, sfaturi. Multumesc anticipat.