- Azmodan
- OP
- 204 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2010 2.0 DTI
- Cluj
Azmodan
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
parca am citit de asta in monster thread, dar nu mai gasesc.
de cateva zile (cred ca dupa o resoftare de sapt trecuta) cand apas ambreiaju la o turatie relativ mare (2500-3000 RPM) turometrul scade cam cu 500 RPM, sta apoi cateva secunde la acea turatie constant, si apoi scade la turatia de relanti. se intampla doar in mers, niciodata la stationat. mai ales intre a 2a si a 3a.
pt test - mers tare, apasati ambreiaj ca si cum ati vrea sa schimbati in urmatoarea viteza dar asteptati si priviti la turometru mai multe secunde ....
e un bug sau un feature? se mai intampla la cineva? (motorul e in signature)
de cateva zile (cred ca dupa o resoftare de sapt trecuta) cand apas ambreiaju la o turatie relativ mare (2500-3000 RPM) turometrul scade cam cu 500 RPM, sta apoi cateva secunde la acea turatie constant, si apoi scade la turatia de relanti. se intampla doar in mers, niciodata la stationat. mai ales intre a 2a si a 3a.
pt test - mers tare, apasati ambreiaj ca si cum ati vrea sa schimbati in urmatoarea viteza dar asteptati si priviti la turometru mai multe secunde ....
e un bug sau un feature? se mai intampla la cineva? (motorul e in signature)
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Azmodan
- OP
- 204 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2010 2.0 DTI
- Cluj
Azmodan
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Okta43
- ***
- 817 mesaje
- din 15 Aug 2010
- Astra 2010 A14XER
- Dambovita
Okta43
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2010
- Mesaj Privat
- irmscher O1
- **
- 287 mesaje
- din 08 Sep 2010
- Astra 2010
- Prahova
irmscher O1
- Mesaje scrise: 287
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Azmodan
- OP
- 204 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2010 2.0 DTI
- Cluj
Azmodan
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
am scris in alt thread - e o campanie doar pt A20DTH, ceva cu un ventilator (nu stiu care)
intrebarea originala "bug or feature" e valida. daca dupa acelerare si apasat ambreiaju apas si frana, nu sta turata. doar daca e ambreiaju. ceea ce ma face sa cred ca e ceva voit in soft.
asa ca repet intrebarea: cei cu 2.0 diesel, la voi apare?
intrebarea originala "bug or feature" e valida. daca dupa acelerare si apasat ambreiaju apas si frana, nu sta turata. doar daca e ambreiaju. ceea ce ma face sa cred ca e ceva voit in soft.
asa ca repet intrebarea: cei cu 2.0 diesel, la voi apare?
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@Azmodan
fii te rog mai explicit
te-au chemat pentru campania 11-p-001 care zici tu e pentru ventilator, si ti-au facut resoftare?
aici zici doar de apasat ambreaj, iar mai jos zici de apasat si frana
daca apesi si frana e normal sa scada si turatia motorului
daca doar vrei sa schimbi viteza turatia scade dar cu maxim 500rot/min la schimbarea dintr-o treapta inferioara in una superioara
fii te rog mai explicit
te-au chemat pentru campania 11-p-001 care zici tu e pentru ventilator, si ti-au facut resoftare?
Azmodan a scris:pt test - mers tare, apasati ambreiaj ca si cum ati vrea sa schimbati in urmatoarea viteza dar asteptati si priviti la turometru mai multe secunde ....
aici zici doar de apasat ambreaj, iar mai jos zici de apasat si frana
Azmodan a scris:intrebarea originala "bug or feature" e valida. daca dupa acelerare si apasat ambreiaju apas si frana, nu sta turata. doar daca e ambreiaju. ceea ce ma face sa cred ca e ceva voit in soft. asa ca repet intrebarea: cei cu 2.0 diesel, la voi apare?
daca apesi si frana e normal sa scada si turatia motorului
daca doar vrei sa schimbi viteza turatia scade dar cu maxim 500rot/min la schimbarea dintr-o treapta inferioara in una superioara
- Azmodan
- OP
- 204 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2010 2.0 DTI
- Cluj
Azmodan
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
deci:
1) campania aia e de resoftare - ceva legat de turatia / cat merge un ventilator la motorul A20DTH.
2) sunt 2 cazuri:
a)accelerez apoi apas ambreiajul (ca si cum as schimba in treapta urmatoare) dar nu fac nimic altceva - in cazul asta turatia scade vreo 500 RPM si sta asa cateva secunde iar apoi scade la turatia de relanti.
b)accelerez apoi apas ambreiajul si frana - turatia scade direct la cea de relanti.
1) campania aia e de resoftare - ceva legat de turatia / cat merge un ventilator la motorul A20DTH.
2) sunt 2 cazuri:
a)accelerez apoi apas ambreiajul (ca si cum as schimba in treapta urmatoare) dar nu fac nimic altceva - in cazul asta turatia scade vreo 500 RPM si sta asa cateva secunde iar apoi scade la turatia de relanti.
b)accelerez apoi apas ambreiajul si frana - turatia scade direct la cea de relanti.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
Adica vrea sa spuna ca in timpu mersului cu masina indiferent in ce treapta este daca apasa ambreiajul turatia motorului nu scade imediat la relanti ci are o mica ezitare ! Imi pare rau Azmodan a-s fi incercat si eu treaba asta dar eu am cutie automata si daca apasa frana indiferent oricum la mine schimba singura si nu-mi pot da seama !
- Okta43
- ***
- 817 mesaje
- din 15 Aug 2010
- Astra 2010 A14XER
- Dambovita
Okta43
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Azmodan
- OP
- 204 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2010 2.0 DTI
- Cluj
Azmodan
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- ecstrim
- **
- 335 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Astra 2010 A20DTH
- Alta tara
ecstrim
- Mesaje scrise: 335
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
Azmodan a scris:deci:
1) campania aia e de resoftare - ceva legat de turatia / cat merge un ventilator la motorul A20DTH.
2) sunt 2 cazuri:
a)accelerez apoi apas ambreiajul (ca si cum as schimba in treapta urmatoare) dar nu fac nimic altceva - in cazul asta turatia scade vreo 500 RPM si sta asa cateva secunde iar apoi scade la turatia de relanti.
b)accelerez apoi apas ambreiajul si frana - turatia scade direct la cea de relanti.
1) campania aia e de resoftare - ceva legat de turatia / cat merge un ventilator la motorul A20DTH.
2) sunt 2 cazuri:
a)accelerez apoi apas ambreiajul (ca si cum as schimba in treapta urmatoare) dar nu fac nimic altceva - in cazul asta turatia scade vreo 500 RPM si sta asa cateva secunde iar apoi scade la turatia de relanti.
b)accelerez apoi apas ambreiajul si frana - turatia scade direct la cea de relanti.
Pana acum nu am remarcat asa ceva la a mea, azi o sa testez si revin aici.
- riky
- **
- 240 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Dolj
riky
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
asa este si la mine...cand schimba treapta si apas ambreiajul,turatia nu ajunge la relanti,ci scade pt un moment sa zicem cu 500 de rotatii apoi dupa cateva secunde scade la relati.Este ceva normal(asa mi s-a zis)...sa nu scada rpd din turatia motorului ca atunci cand scimbi in treapta superioara sa aibe inca ture sa nu tragi de ea sa urce in ture!si daca este asa,atunci eu sunt perfect deacord:D
- ecstrim
- **
- 335 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Astra 2010 A20DTH
- Alta tara
ecstrim
- Mesaje scrise: 335
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Azmodan a scris:exact. okta a inteles
Confirm, si eu am vazut-o comportandu-se asa de cateva ori, inca de noua. La inceput n-am stiut despre ce e vorba, dar m-am prins ca este o functie pentru mers mai sportiv, comportandu-se asa doar la turatii mari (peste 4000 rpm). Am constatat ca aceasta functie se activeaza doar daca apas puternic pe acceleratie, caci daca o turez lin pana la 4000 turatia scade in mod normal catre relanti cand schimb.
Pe langa avantajele evidente (ca nu pierzi din putere cand schimbi), cred ca ajuta si la protectia ambreiajului la schimbarea treptei.
- klod
- **
- 207 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Alta tara
klod
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat