Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Azmodan

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
parca am citit de asta in monster thread, dar nu mai gasesc.

de cateva zile (cred ca dupa o resoftare de sapt trecuta) cand apas ambreiaju la o turatie relativ mare (2500-3000 RPM) turometrul scade cam cu 500 RPM, sta apoi cateva secunde la acea turatie constant, si apoi scade la turatia de relanti. se intampla doar in mers, niciodata la stationat. mai ales intre a 2a si a 3a.
pt test - mers tare, apasati ambreiaj ca si cum ati vrea sa schimbati in urmatoarea viteza dar asteptati si priviti la turometru mai multe secunde ....

e un bug sau un feature? se mai intampla la cineva? (motorul e in signature)
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@Azmodan
am mai vazut chestia asta pe un alt forum de afara si s-a rezolvat prin resoftare
  • Azmodan

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
mie mi se pare ca a aparut dupa ultima resoftare - campania 11-P-001
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
ciudata treaba, te-ai dus peste ei sa le spui ce ti-au facut cu ultimul soft ? au ajuns astia sa rezolve o problema si sa apara 3

Eu cand calc ambreiajul scade direct la turatia de relanti
  • irmscher O1

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nici eu nu am aceasta problema. Probabil soft-ul bata-l vina !
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Azmodan a scris:mie mi se pare ca a aparut dupa ultima resoftare - campania 11-P-001

ce scrie mai exact la aceasta campanie?//
de ce ti-au facut resoftarea>?
  • Azmodan

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am scris in alt thread - e o campanie doar pt A20DTH, ceva cu un ventilator (nu stiu care)

intrebarea originala "bug or feature" e valida. daca dupa acelerare si apasat ambreiaju apas si frana, nu sta turata. doar daca e ambreiaju. ceea ce ma face sa cred ca e ceva voit in soft.

asa ca repet intrebarea: cei cu 2.0 diesel, la voi apare?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@Azmodan
fii te rog mai explicit
te-au chemat pentru campania 11-p-001 care zici tu e pentru ventilator, si ti-au facut resoftare?

Azmodan a scris:pt test - mers tare, apasati ambreiaj ca si cum ati vrea sa schimbati in urmatoarea viteza dar asteptati si priviti la turometru mai multe secunde ....

aici zici doar de apasat ambreaj, iar mai jos zici de apasat si frana
Azmodan a scris:intrebarea originala "bug or feature" e valida. daca dupa acelerare si apasat ambreiaju apas si frana, nu sta turata. doar daca e ambreiaju. ceea ce ma face sa cred ca e ceva voit in soft. asa ca repet intrebarea: cei cu 2.0 diesel, la voi apare?


daca apesi si frana e normal sa scada si turatia motorului
daca doar vrei sa schimbi viteza turatia scade dar cu maxim 500rot/min la schimbarea dintr-o treapta inferioara in una superioara
  • Azmodan

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
deci:
1) campania aia e de resoftare - ceva legat de turatia / cat merge un ventilator la motorul A20DTH.
2) sunt 2 cazuri:
a)accelerez apoi apas ambreiajul (ca si cum as schimba in treapta urmatoare) dar nu fac nimic altceva - in cazul asta turatia scade vreo 500 RPM si sta asa cateva secunde iar apoi scade la turatia de relanti.
b)accelerez apoi apas ambreiajul si frana - turatia scade direct la cea de relanti.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@Azmodan
sa schimbi intr-o treapta superioara iti trebuie maxim 2-3 secunde
deci tu vrei sa spui ca dupa ce ai schimbat sa zicem din 2 in 3 scade de la 2500 la 2000 si apoi la 750-900 relanti? cu masina in viteza a 3?
daca se intampla asa mergi la service ca nu e normal
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Adica vrea sa spuna ca in timpu mersului cu masina indiferent in ce treapta este daca apasa ambreiajul turatia motorului nu scade imediat la relanti ci are o mica ezitare ! Imi pare rau Azmodan a-s fi incercat si eu treaba asta dar eu am cutie automata si daca apasa frana indiferent oricum la mine schimba singura si nu-mi pot da seama !
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
lucio el zice cand apesi ambreiajul sa schimbi din a 2-a in a 3-a nu pica turatia in 750 direct.. ii scade cu 500 iar dupa 2-3 sec ii scade la 750, apoi cand da drumu la ambreiaj se duce unde trebuie Smile
  • Azmodan

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
exact. okta a inteles

eu is singurul cu a20dth si cutie manuala de pe aici? Smile
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Treaba asta suna a feature. Te cam ajuta pe tine si mai ales ambreiajul. Teoretic s-ar uza mai greu. Poate gresesc, dar nu cred.
  • ecstrim

  • Mesaje scrise: 335
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Azmodan a scris:deci:
1) campania aia e de resoftare - ceva legat de turatia / cat merge un ventilator la motorul A20DTH.
2) sunt 2 cazuri:
a)accelerez apoi apas ambreiajul (ca si cum as schimba in treapta urmatoare) dar nu fac nimic altceva - in cazul asta turatia scade vreo 500 RPM si sta asa cateva secunde iar apoi scade la turatia de relanti.
b)accelerez apoi apas ambreiajul si frana - turatia scade direct la cea de relanti.



Pana acum nu am remarcat asa ceva la a mea, azi o sa testez si revin aici.
  • riky
  • **
  • 240 mesaje
  • din 13 Dec 2009
  • Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
  • Dolj
  • riky

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
asa este si la mine...cand schimba treapta si apas ambreiajul,turatia nu ajunge la relanti,ci scade pt un moment sa zicem cu 500 de rotatii apoi dupa cateva secunde scade la relati.Este ceva normal(asa mi s-a zis)...sa nu scada rpd din turatia motorului ca atunci cand scimbi in treapta superioara sa aibe inca ture sa nu tragi de ea sa urce in ture!si daca este asa,atunci eu sunt perfect deacord:D
  • ecstrim

  • Mesaje scrise: 335
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Desi nu prea am avut cand si unde, am testat putin si a mea nu se comporta asa. Indiferent ca apas doar ambreiajul sau apas ambreiajul si frana, acul turometrului cade la fel spre ralanti. Zilele urmatoare o sa incerc sa fiu atent sa vad daca se confirma sau se infirma ce am vazut acum.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Azmodan a scris:exact. okta a inteles


Confirm, si eu am vazut-o comportandu-se asa de cateva ori, inca de noua. La inceput n-am stiut despre ce e vorba, dar m-am prins ca este o functie pentru mers mai sportiv, comportandu-se asa doar la turatii mari (peste 4000 rpm). Am constatat ca aceasta functie se activeaza doar daca apas puternic pe acceleratie, caci daca o turez lin pana la 4000 turatia scade in mod normal catre relanti cand schimb.

Pe langa avantajele evidente (ca nu pierzi din putere cand schimbi), cred ca ajuta si la protectia ambreiajului la schimbarea treptei.
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
e normal la 2.0 DTH, a mea face la fel si am deja 33000 de km fara probleme, si eu am crezut ca e un defect dar mi sa confirmat de catre mecanicul de la opel ca e in regula...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR