silviub64
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2006 Z13DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2011
- Mesaj Privat
am auzit ca sunt aditivi de curatare motor diesel,se curata injectoarele,stie cineva despre asa ceva?sunt recomandate sau e vrajeala
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
dap, sustin, sa fugi de aditivii minune da dracu de tamaie. Daca citesti si in cartea tehnica vezi ca iti zice sa NU pui, nici in ulei nici in motorina, aia in motorina spala bine depunerile din rezervor si ti le arunca in injectoare (le infunda), alea de ulei maresc vascozitatea uleiului (facand jocul pistoanelor mai mic si dand senzatia de motor silentios) insa maresc de fapt si mai mult jocul si frecarea.
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
nu cred ca vei muri de la unu, cel mai probabil majoritatea sunt nimicuri care nu afecteaza cu nimic motorina, ci doar iti dau efectul placebo.
Am un prieten caruia ii merge mult mai bine masina cu motorina de la Shell, eu de obicei pun motorina care o gasesc cea mai ieftina, si nu prea imi pasa ce pompa e, dar in general caut pompe cu autoservice (fara caserie, ci doar cu card).
Si la recomandarea lui am incercat si shellul, si nu am vazut nici o diferenta, dar el se jura ca e mai buna ))
Deci majoritatea se bazeaza pe efectul placebo, dar in acelasi timp s-ar putea sa strice pe termen lung, caci risti sa modifice compozitia chimica a combustibilului, care e mai nou plin de chimicale pentru a indeplini standardele Euro 5.
Am un prieten caruia ii merge mult mai bine masina cu motorina de la Shell, eu de obicei pun motorina care o gasesc cea mai ieftina, si nu prea imi pasa ce pompa e, dar in general caut pompe cu autoservice (fara caserie, ci doar cu card).
Si la recomandarea lui am incercat si shellul, si nu am vazut nici o diferenta, dar el se jura ca e mai buna ))
Deci majoritatea se bazeaza pe efectul placebo, dar in acelasi timp s-ar putea sa strice pe termen lung, caci risti sa modifice compozitia chimica a combustibilului, care e mai nou plin de chimicale pentru a indeplini standardele Euro 5.
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
Probabil ca asa este. Ma refer la efectul placebo. Totusi, dupa plinul de la Rompetrol la care am adaugat flaconul de Wynn's, nu mai miroase urat la esapament cand motorul e rece. Am spus undeva pe forum ca ma deranja mirosul oribil de motorina care se simtea dupa ce porneam motorul rece. Era atat de nasol incat ma intepau ochii si nu se putea respira langa masina. Mecanicul la care am fost pentru schimbarea unui o-ring a remarcat si el si zicea ca poate sa fie de la injectoare. Mi-a propus o curatare cu o solutie profesionala (motorul merge in gol vreo 20 de min numai cu aceasta solutie). Pana sa ma hotarasc la varianta propusa de el, am incercat cu Wynn's. Dupa ce s-a dus rezervorul in care am pus solutia, am mai facut un plin de la Rompetrol (in momentul acesta mai am mai mult de jumatate de rezervor) si efectul a ramas, adica nu mai miros urat gazele de esapament cand motorul e rece. Nu pot sa zic ca s-au imbunatatit performantele sau ca e consumul mai mic (astept sa termin rezervorul ca sa vad), cert e insa ca nu se mai balbaie dimineata ( e drept ca n-au mai fost -18 grade) si ca a disparut mirosul insuportabil. Asta sigur nu e placebo. Voi ce parere aveti?
Ps. Nu vreau prin acesta sa recomand folosirea solutiei Wynn's sau a oricarei alteia in loc, spun doar experienta mea.
Ps. Nu vreau prin acesta sa recomand folosirea solutiei Wynn's sau a oricarei alteia in loc, spun doar experienta mea.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
eu cat am facut politehnica am avut si cursuri interesante, aveam un profesor de organe de masini si transmisii care la fiecare ora ne zicea chestii interesante, si total nerelevante pentru materie, despre masini, motoare, lubrifiere, etc (proful era foarte bun, era doctor in lubrifiere si avea granturi foarte mari de cercetare, granturi private). Si el mi-a explicat cum e cu toate prostiile din motorina si tratamentele de ulei. Tind sa-l cred, caci se pricepe.
In primul rand, nu mai lasa masina sa mearga in gol, nu face bine, scrie in manualul ei.
Cat despre miros, nu stiu sa-ti zic, si eu in romania fac plinu numai de la rompetrol si imi place motorina, nu a mirosit niciodata ciudat (nici nu am stat sa o caut), daca altcineva nu zice ca motorina rompetrol miroase ciudat, iti recomand sa cauti alta statie sa alimentezi.
Motorina acum (si benzina) se umple cu tot felul de chimicale si sulfuri pentru a intra in standarde.
Toti detergentii sunt pentru a curata depunerile de pe injectoare, care sunt sulfuroase. Acum sa o luam logic, avand motor common rail, presiunile sunt foarte mari in injectoare, deci depunerile acolo sunt foarte tari de nu pot fi desprinse de acele presiuni. Tu pui o solutie foarte puternica sa dizolve acele depuneri, dar ce te faci cu depunerile din rezervor? acolo nu exista presiune si depunerile sunt mult mai mari si mai "libere" (cad mult mai usor decat cele din injectoare). Solutia ta nu va lua depunerile alea de acolo si ti le va arunca in injector?
Un injector common rail nu se prea se infunda din cauza presiunilor, in cel mai rau caz de decalibreaza, dar si asta rar. Deci daca tu nu cumperi motorina de tractor/camion (caminoanele si tractoarele au motorare ft bune, si fac fata impuritatilor si chiar apei, iar patronii pun uneori apa in rezervor pentru ca angajatii sa nu mai fure motorina).
Eu zic sa nu pui, oricum cea de la Rompetrol are niste aditivi in ea.
Eu unu, nu as pune vreodata ceva in motor ce nu il recomanda producatorul.
la urma urmei, tratamentele de ulei costa vreo 50lei, de ce nu ar face GM ulei special cu dura-lube si alte cacaturi in el, daca sunt atat de bune, caci nu s-ar simti atat de mult, si cumparat in cantitati industriale ar trebui sa fie mai ieftin.
la fel si pentru motorina, daca pui o sticluta de 50lei intr-un rezervor de 60litri, de ce nu ar pune producatorii direct in motorina asa ceva. Stiu ca producatorii in romania sunt haspani si disperati dupa bani, dar nici afara nu am vazut asa ceva.
In primul rand, nu mai lasa masina sa mearga in gol, nu face bine, scrie in manualul ei.
Cat despre miros, nu stiu sa-ti zic, si eu in romania fac plinu numai de la rompetrol si imi place motorina, nu a mirosit niciodata ciudat (nici nu am stat sa o caut), daca altcineva nu zice ca motorina rompetrol miroase ciudat, iti recomand sa cauti alta statie sa alimentezi.
Motorina acum (si benzina) se umple cu tot felul de chimicale si sulfuri pentru a intra in standarde.
Toti detergentii sunt pentru a curata depunerile de pe injectoare, care sunt sulfuroase. Acum sa o luam logic, avand motor common rail, presiunile sunt foarte mari in injectoare, deci depunerile acolo sunt foarte tari de nu pot fi desprinse de acele presiuni. Tu pui o solutie foarte puternica sa dizolve acele depuneri, dar ce te faci cu depunerile din rezervor? acolo nu exista presiune si depunerile sunt mult mai mari si mai "libere" (cad mult mai usor decat cele din injectoare). Solutia ta nu va lua depunerile alea de acolo si ti le va arunca in injector?
Un injector common rail nu se prea se infunda din cauza presiunilor, in cel mai rau caz de decalibreaza, dar si asta rar. Deci daca tu nu cumperi motorina de tractor/camion (caminoanele si tractoarele au motorare ft bune, si fac fata impuritatilor si chiar apei, iar patronii pun uneori apa in rezervor pentru ca angajatii sa nu mai fure motorina).
Eu zic sa nu pui, oricum cea de la Rompetrol are niste aditivi in ea.
Eu unu, nu as pune vreodata ceva in motor ce nu il recomanda producatorul.
la urma urmei, tratamentele de ulei costa vreo 50lei, de ce nu ar face GM ulei special cu dura-lube si alte cacaturi in el, daca sunt atat de bune, caci nu s-ar simti atat de mult, si cumparat in cantitati industriale ar trebui sa fie mai ieftin.
la fel si pentru motorina, daca pui o sticluta de 50lei intr-un rezervor de 60litri, de ce nu ar pune producatorii direct in motorina asa ceva. Stiu ca producatorii in romania sunt haspani si disperati dupa bani, dar nici afara nu am vazut asa ceva.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Mai exista Shell in Romania? Eu n-am mai vazut de foarte multi ani.
E plina de sulf motorina? Nu se mai gaseste decat Euro 5 care are maxim 10mg/l.
Stii tu ca pun patronii apa in rezervoare? Le place sa schimbe filtrele sau de ce? Ai pus tu apa la tractor si a facut fata cu bine? Eu cred ca se daca torni un litru de apa in rezervor se opreste imediat pentru ca se infunda filtrul.
E plina de sulf motorina? Nu se mai gaseste decat Euro 5 care are maxim 10mg/l.
Stii tu ca pun patronii apa in rezervoare? Le place sa schimbe filtrele sau de ce? Ai pus tu apa la tractor si a facut fata cu bine? Eu cred ca se daca torni un litru de apa in rezervor se opreste imediat pentru ca se infunda filtrul.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
tu chiar ai ceva cu mine, nu cristi?
Shell nu mai exista in romania de cativa ani, a preluat MOL benzinariile lor. Eu nu am zis niciodata ca sunt in Romania, am incercat sa-mi schimb profilul, imi da o eroare, le-am zis moderatorilor, si nu ma mai chinui.
vezi ca facuse un baiat teste pe forumul bmw cu ce contine benzina de la pompe si e total diferit.
Iar tu acum vii si sari cu gura repede pe mine, ai facut tu masuratori si ai gasit tu continutul de sulf?
Eu sunt plecat de vreo 3 ani din Romania si vin doar in vizita, dar in iarna cand am fost ultima oara, era cam la fel. Sa inteleg ca acum nu se mai pune apa in motorina, ca motorina nu mai e proasta, ca nu te mai fura si nu mai sunt golani aia de la statii?
Eu n-a turnat apa in rezervor, insa iti arat oameni care au facut avere cu benzinariile cu apa in rezervoare, si stiu oameni care fac asa ceva cu camioanele de piatra, ca s-au saturat sa le "manance" dublu, cand motorina e curata.
Shell nu mai exista in romania de cativa ani, a preluat MOL benzinariile lor. Eu nu am zis niciodata ca sunt in Romania, am incercat sa-mi schimb profilul, imi da o eroare, le-am zis moderatorilor, si nu ma mai chinui.
vezi ca facuse un baiat teste pe forumul bmw cu ce contine benzina de la pompe si e total diferit.
Iar tu acum vii si sari cu gura repede pe mine, ai facut tu masuratori si ai gasit tu continutul de sulf?
Eu sunt plecat de vreo 3 ani din Romania si vin doar in vizita, dar in iarna cand am fost ultima oara, era cam la fel. Sa inteleg ca acum nu se mai pune apa in motorina, ca motorina nu mai e proasta, ca nu te mai fura si nu mai sunt golani aia de la statii?
Eu n-a turnat apa in rezervor, insa iti arat oameni care au facut avere cu benzinariile cu apa in rezervoare, si stiu oameni care fac asa ceva cu camioanele de piatra, ca s-au saturat sa le "manance" dublu, cand motorina e curata.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
N-am nimic cu tine. Doar ca afirmatiile tale sunt nefondate.
Exista niste norme pe care trebuie sa le indeplineasca combustibilii. Cei euro 5 au maxim 10mg de sulf pe litru (sau kg.. nu stiu exact). Gasesti pe site-urile firmelor ce contin carburantii. Pe site-urile unora, pentru ca la altii sunt doa vrajeli si publicitate ieftina.
Am citit si eu peste tot despre analizele baiatului ala de pe forumul BMW. Am facuti si eu niste teste si uite ca mie mi-a rezultat ca toate benzinele de 95 au 95 si toate benzinele de peste 98 au peste 98 de octani. La masinile mele n-am avut parte de ralanti instabil tremurici si alte chestii din astea cu nicio benzina romaneasca.
De cand aveam eu 3 ani tata avea un aro, cu motor similar cu ala de tractor sau de camioane, aceeasi tehnologie. Daca prindea 100ml de apa se oprea si trebuia sa schimbe filtrul. Se umfla hartia in filtru si nu mai trecea motorina. A mers si cu motorina pentru incalzire si n-a patit nimic, dar cand prindea apa imediat facea figuri. Iar tu spui ca pun patronii apa in motorina sa nu o vanda soferii.
Acum vreo 15 ani curatam in fiecare saptamana paharul decantor de la dacia si scoteam o ceasca de apa cu rugina. De vreo 7-8 ani eu n-am mai nimerit nici motorina nici benzina cu apa. Da, calitatea combustibililor in Romania s-a schimbat mult in bine.
Exista niste norme pe care trebuie sa le indeplineasca combustibilii. Cei euro 5 au maxim 10mg de sulf pe litru (sau kg.. nu stiu exact). Gasesti pe site-urile firmelor ce contin carburantii. Pe site-urile unora, pentru ca la altii sunt doa vrajeli si publicitate ieftina.
Am citit si eu peste tot despre analizele baiatului ala de pe forumul BMW. Am facuti si eu niste teste si uite ca mie mi-a rezultat ca toate benzinele de 95 au 95 si toate benzinele de peste 98 au peste 98 de octani. La masinile mele n-am avut parte de ralanti instabil tremurici si alte chestii din astea cu nicio benzina romaneasca.
De cand aveam eu 3 ani tata avea un aro, cu motor similar cu ala de tractor sau de camioane, aceeasi tehnologie. Daca prindea 100ml de apa se oprea si trebuia sa schimbe filtrul. Se umfla hartia in filtru si nu mai trecea motorina. A mers si cu motorina pentru incalzire si n-a patit nimic, dar cand prindea apa imediat facea figuri. Iar tu spui ca pun patronii apa in motorina sa nu o vanda soferii.
Acum vreo 15 ani curatam in fiecare saptamana paharul decantor de la dacia si scoteam o ceasca de apa cu rugina. De vreo 7-8 ani eu n-am mai nimerit nici motorina nici benzina cu apa. Da, calitatea combustibililor in Romania s-a schimbat mult in bine.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
fiecare cu parerea lui, eu tin minte ca in focsani, aveam doar 2 benzinarii mai normale, una de la rompetrol, si un partener rompetrol. Am pus odata de la mol, si am zis ca moare masina si facea parca era nebuna, iar asta iarna am pus in masina tatalui de la petrom, dieselul cel mai scump de vreo 30lei, caci banuiam ca e proasta, cat sa ma duc pana la tara, caci ma grabeam si nu vroiam sa ocolesc tot orasul, si nu stiam cum sa ajung mai repede acasa sa fac plinu la rompetrol, de prost ce mergea masina.
dar de, tu le stii pe ale tale, eu pe ale mele, poate de asta iarna si pana aucm, marii petrolisti din romania s-au facut seriosi si nu le pasa doar de buzunarul lor si-i doare in cur de oamenii ce alimenteaza, si chiar au inceput sa vanda carburantii la valoarea reala. O dam off-topic, caci la urma urmei aici discutam de aditivii de curatare.
dar de, tu le stii pe ale tale, eu pe ale mele, poate de asta iarna si pana aucm, marii petrolisti din romania s-au facut seriosi si nu le pasa doar de buzunarul lor si-i doare in cur de oamenii ce alimenteaza, si chiar au inceput sa vanda carburantii la valoarea reala. O dam off-topic, caci la urma urmei aici discutam de aditivii de curatare.
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
scorpio18 a scris:eu cat am facut politehnica am avut si cursuri interesante, aveam un profesor de organe de masini si transmisii care la fiecare ora ne zicea chestii interesante, si total nerelevante pentru materie, despre masini, motoare, lubrifiere, etc (proful era foarte bun, era doctor in lubrifiere si avea granturi foarte mari de cercetare, granturi private). Si el mi-a explicat cum e cu toate prostiile din motorina si tratamentele de ulei. Tind sa-l cred, caci se pricepe.
In primul rand, nu mai lasa masina sa mearga in gol, nu face bine, scrie in manualul ei.
Cat despre miros, nu stiu sa-ti zic, si eu in romania fac plinu numai de la rompetrol si imi place motorina, nu a mirosit niciodata ciudat (nici nu am stat sa o caut), daca altcineva nu zice ca motorina rompetrol miroase ciudat, iti recomand sa cauti alta statie sa alimentezi.
In primul rand, nu mai lasa masina sa mearga in gol, nu face bine, scrie in manualul ei.
Cat despre miros, nu stiu sa-ti zic, si eu in romania fac plinu numai de la rompetrol si imi place motorina, nu a mirosit niciodata ciudat (nici nu am stat sa o caut), daca altcineva nu zice ca motorina rompetrol miroase ciudat, iti recomand sa cauti alta statie sa alimentezi.
Nu contest autoritatea profesorului tau in materie. Ba dimpotriva.
Nu las masina sa mearga in gol decat maxim un minut, cat imi ia sa deschid portile de la garaj si curte si sa le inchid la loc.
Am spus clar ca dupa ce am inceput sa alimentez de la Rompetrol NU mai miros urat
gazele de esapament. Acum sunt la al doilea rezervor, in precedentul am adaugat un flacon de Wynn's. NU stiu cat la suta a contribuit aditivul si cat motorina Rompetrol, dar rezultatul ma multumeste.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
scuze, dar nu am reusit sa inteleg din primul post ca ai schimbat benzinaria si abia alimentezi de la rompetrol. eu in general recomand rompetrol, cel putin cel de la care alimentez eu are o motorina foarte buna, insa nu pot sa generalizez. am observat ca in romania, se intampla ca 2 pompe ale aceleasi firme sa aiba motorina de calitati diferite, si din asta ti-am recomandat un alt peco, daca abia l-ai schimbat, s-ar putea ca asta sa fie principalul motiv.
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
eu unu nu pot sa zic ala e producator bun, pot zice doar ca statia rompetrol din focsani are motorina buna, sa zic de alte rompetromuri, nu prea pot, poate daca sunt detinute de rompetrol ar fi ok, dar partenerii, nu prea ma incanta. Eu spre exemplu fug de omv-uri, am avut o experienta neplacuta cu unu, si nu mai vreau, pun de unde stiu ca e de calitate.
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
scorpio18 a scris:eu unu nu pot sa zic ala e producator bun, pot zice doar ca statia rompetrol din focsani are motorina buna, sa zic de alte rompetromuri, nu prea pot, poate daca sunt detinute de rompetrol ar fi ok, dar partenerii, nu prea ma incanta. Eu spre exemplu fug de omv-uri, am avut o experienta neplacuta cu unu, si nu mai vreau, pun de unde stiu ca e de calitate.
Si eu anul trecut am avut experienta neplacuta cu o statie rompetrol, cand erau -24 grade mi-a inghetat motorina alto55... In romania e ca la loto, am alimentat de fiecare data decat de la statii mari dar...Succes!
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat