leopold
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Covasna
- Masina: Meriva 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2008
- Mesaj Privat
am citit toate discutiile aici pe forum in legatura cu simptomele sau manifestariile la "pornire la grea". nu am ajuns nicaieri, de aceea am postat aceasta noua discutie.
este vorba de un opel corsa c din 2005 motor 1.3 CDTI cu 131.000 km la bord.
Nici la rece nici la cald nu vrea sa porneasca la cheie.
acumulatorul 66 Ah perfect,
electromotor dat jos perfect.
la cheie invarte ca un motor pornit dar nu vrea sa ia, nici la rece nici la cald, la impins in 2 metri porneste!
am primit un tester op-com si dupa citirea coduriilor- fara coduri de eroare EGR functionabil 0-100%, toate componentele testate si fara erori.
Ce am observat la masurariile facute ca dupa oprire presiunea din rampa de injectie comuna scade de la 26,50 la 0,20.
am rugamintea daca cineva a avut simptome asemanatoare sa ma ajute.
Leo
0740-174197
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor, CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General edit by StefanTolos
este vorba de un opel corsa c din 2005 motor 1.3 CDTI cu 131.000 km la bord.
Nici la rece nici la cald nu vrea sa porneasca la cheie.
acumulatorul 66 Ah perfect,
electromotor dat jos perfect.
la cheie invarte ca un motor pornit dar nu vrea sa ia, nici la rece nici la cald, la impins in 2 metri porneste!
am primit un tester op-com si dupa citirea coduriilor- fara coduri de eroare EGR functionabil 0-100%, toate componentele testate si fara erori.
Ce am observat la masurariile facute ca dupa oprire presiunea din rampa de injectie comuna scade de la 26,50 la 0,20.
am rugamintea daca cineva a avut simptome asemanatoare sa ma ajute.
Leo
0740-174197
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor, CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General edit by StefanTolos
SbVampire
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2012 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut , foarte ciudat ce spui tu .... incearca la cineva care se pricepe foarte bine la partea electronica... Este posbil ca atunci cand dai la cheie sa invarta electromotorul sa faca vre-un scurt sau intrerupere pe altundeva si nu o lasa sa porneasca. Nu am experienta dar alta explicatie nu prea imi trece prin cap
leopold
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Covasna
- Masina: Meriva 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2008
- Mesaj Privat
- kalu
- **
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
SbVampire
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2012 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2010
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- kalu
- **
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
s_narcis
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2010
- Mesaj Privat
- cs04cfg_speed_addict
- *
- 26 mesaje
- din 12 Jun 2008
- Vectra 2005 Y22DTR
- Caras-Severin
cs04cfg_speed_addict
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2005 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2008
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
geo222
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
Am vorbit cu leopold, cel care a deschis aceasta discutie si se pare ca era de la injectoare, erau decalibrate.
In aceeasi situatie cred ca sunt si eu, initial pornea putin mai greu si cu un tremurat, dar la prima cheie. Dupa pornire masinea mergea ok.
Ultima data mergeam si pe la 3000-4000 de ture cand voiam sa schimb "m-a dat in cap" putin, dar apoi a mers ok. Am mai mers asa pana la destinatie, dar cand am vrut sa plec de acolo n-a mai pornit. Bateria era buna pentru ca invartea bine, am pus testerul. Rezultatul: la pornire desi invartea pana la turatia normala de pornire nu facea decat 4 atmosfere in loc de 25-30, dar dupa pornire (pornita trasa un metru) toti parametrii erau normali si facea presiune normala si la relanti unde turatia este mult mai mica decat la pornire.
Injectoarele dadeau pe retur in limitele normale si dupa inca cateva teste au spus ca este de la pompa de inalta presiune pe care am si trimits-o ieri la Express Diesel si astept raspuns. Dar acum citind acest topic deja inclin sa cred ca pompa e ok si injectoarele pot fi decalibrate, nu stiu ce sa zic.
Ce parere aveti?
In aceeasi situatie cred ca sunt si eu, initial pornea putin mai greu si cu un tremurat, dar la prima cheie. Dupa pornire masinea mergea ok.
Ultima data mergeam si pe la 3000-4000 de ture cand voiam sa schimb "m-a dat in cap" putin, dar apoi a mers ok. Am mai mers asa pana la destinatie, dar cand am vrut sa plec de acolo n-a mai pornit. Bateria era buna pentru ca invartea bine, am pus testerul. Rezultatul: la pornire desi invartea pana la turatia normala de pornire nu facea decat 4 atmosfere in loc de 25-30, dar dupa pornire (pornita trasa un metru) toti parametrii erau normali si facea presiune normala si la relanti unde turatia este mult mai mica decat la pornire.
Injectoarele dadeau pe retur in limitele normale si dupa inca cateva teste au spus ca este de la pompa de inalta presiune pe care am si trimits-o ieri la Express Diesel si astept raspuns. Dar acum citind acest topic deja inclin sa cred ca pompa e ok si injectoarele pot fi decalibrate, nu stiu ce sa zic.
Ce parere aveti?
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
geo222
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
geo222
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
A venit pompa de la Express Diesel, si ca sa va faceti idee a costat 570 lei reconditionarea (schimbat garnituri, simeringuri, suruburi si proba pe banc inainte si dupa, returnat piese vechi) si mai am dat 25 lei la dus si 53 la primire taxe de transport cu Fan Curier. Cand au primit-o m-au sunat sa le spun simptomele masinii, au testat-o si au spus ca are pierderi de combustibil si ca trebuie neaparat schimbate garniturile si simeringurile, apoi o sa o testeze din nou sa-mi spuna daca mai e si altceva uzat. Intrun final m-au sunat si mi-au spus ca e ok, ca nu mai trebuie sa ii faca nimic. Cel mai mult m-a deranjat ca a durat cam mult, a ajuns de vineri la ei si abia marti au trimis-o, desi toata operatia se facea in cateva ore. Imi spuneau ca ma suna in ziua respectiva si de fiecare data reveneau cu telefon abia a 2-a zi. In rest totul a fost ok, acum stiu ca pompa e buna.
Am pus-o pe masina si aceeasi problema.. Dupa cateva teste s-a dovedit a fi de la senzorul de presiune de pe rampa care a cedat de tot. Acum trebuie sa cumpar un senzor sa vedem daca se remediaza problema.
Am pus-o pe masina si aceeasi problema.. Dupa cateva teste s-a dovedit a fi de la senzorul de presiune de pe rampa care a cedat de tot. Acum trebuie sa cumpar un senzor sa vedem daca se remediaza problema.
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
geo222
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
Normal indica 4 atmosfere la automat in rampa, dar dupa inca cateva probe nu mai trecea de 0.03 si am considerat ca a crapat de tot senzorul, dar intre timp am testat cu alt senzor si se pare ca este alta problema, maine merg cu ea in alta parte sa o testez. Eu desi nu prea ma pricep banuiesc ca este de la partea electrica, de la contact sau de la calculatorul de bord. Injectoarele nici nu sunt deschise la automat pentru ca nu este presiunea suficienta, de aceea inclin sa cred ca nu este de la injectoare. In fine, o sa testam maine totul de la capat.
geo222
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat