- GabiB77
- ****
- 2,358 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
n-ar fi rau sa ne comunice si initiatotul discutiei daca e descoperit ceva, daca a incercat ce a recomandat Je, etc.
eu am avut asemenea problema la fosta Astra G si aruncand niste pudra de talc pe cureaua de accesorii, fluieratul s-a oprit, asa mi-au dat seama ca e de vina si am schimbat-o...
altfel nu facem decat sa dam toti cu presupusul si aceasta disctuie sa continue pana in 2013
eu am avut asemenea problema la fosta Astra G si aruncand niste pudra de talc pe cureaua de accesorii, fluieratul s-a oprit, asa mi-au dat seama ca e de vina si am schimbat-o...
altfel nu facem decat sa dam toti cu presupusul si aceasta disctuie sa continue pana in 2013
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
meshterul a scris:matican...frate! lasame putin cu cureaua ta! s-a discutat aici destul de clar si despre curea, astfel am ajuns la concluzia ca nu e de la curea!
Unu nu e frumos sa il iei de sus pe matican...dar nu conteaza.
Vad ca zici ca s-a discutat si nu e de la curea...nu e de la curea pt ca zice lumea...sau pt ca ai incercat sa faci ceva si nu a rezolvat? Daca mergi doar pe ce zice lumea...nu cred ca e ok.
Pt ca daca tot zice lumea...si eu am avut identic...fluiera...crestea intensitatea...si se oprea dupa 1km, sau dupa 5 min la relanti...si cu cat era mai frig cu atit fluiera mai tare...si am schimbat acea curea care tot zici ca nu e...bine am schimbat si rola intinzatoare si rola de ghidaj deci putea fi oricare din astea...Si de atunci nu mi s-a mai auzit nimik.
Tu zici ca ai schimbat deja...dar ai schimbat la cineva in care ai incredere ai avzut inlocuind toate piesele? Daca da...oricum mai verifica odata...sau te poti duce frumos la un service...deschid baietii capota si asculta de unde vine sunetul...ca se aude mai clar cu capota ridicata...
Oricum...spor maxim
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- viorelyo2003
- *
- 28 mesaje
- din 15 Oct 2008
- Astra 2005 z17dtl
- Bucuresti
viorelyo2003
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2008
- Mesaj Privat
bazare a scris:E cel mai probabil turbina ... nu am gasit unde zice omu ca face la ralanti. a scris "creste in intensitate si scade odata cu turatia motorului". Problema apare de la ungerea insuficienta a axului cand uleiul este rece implicit vascos. Ca solutie ar fi folosirea unui ulei cu vascozitate mica la rece pe timp de iarna ... gen 0w40 sau 5w40. Problema mai apare si de la uleiuri contrafacute de calitate indoielnica gen "made in turkey". E foarte posibil ca problema sa dispara la primul schimb de ulei. Nu turati brusc sau peste 2500RPM masina, pana nu dispare fluieratul. Frecarea metal pe metal nu face bine. Nu trebuie sa va ingrijorati ci doar sa exploatati motorul corect. Acesta nu este un semn ca turbina trebuie schimbata ci doar ca are un anumit grad de uzura ceea ce e normal daca motorul nu e nou.
COOORECT .......si eu aud acelasi lucru dar numai cand e mai frig afara si lafel cum spune omu dupa primi 500 de metri dupa ce turez putin motorul sau mai bine zis dupa schimbarea treptei de viteza de la 1 la 2 deja dispare. Dar mentionez ca daca stau sa se incalzeasca putin motorul (cam pana la 30 de grade) nu se mai aude nimic (folosesc ulei Mobil 1--OW40).
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- viorelyo2003
- *
- 28 mesaje
- din 15 Oct 2008
- Astra 2005 z17dtl
- Bucuresti
viorelyo2003
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2008
- Mesaj Privat
mikyboy a scris:in carte scrie clar ca nu trebuie incalzit motorul stand pe loc si ca el se incalzeste cel mai bine si mai repede in mers...
Da corect ,sunt deacord cu tine dar daca afara e frig nu poti sa te sui in masina sa-i dai o cheie si gata ai plecat pt ca uite ce se intampla,si nu sfatuiesc pe nimeni sa stea pana motorul ajunge la 80-90 de grade ci doar sa-l lase putintel sa se invarta si.............drum bun. Asta vreau sa zic pe timp de iarna pt ca vara e alta poveste astept sa se stinga becu la ulei si gata am plecat.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
eu nu incalzesc niciodata motorul nici iarna nici vara. stau la casa asa ca dau cheie la masina si ea merge la relanti pana deschid poarta, scot masina in strada si inchid poarta si apoi am plecat... maxim 1-2 minute dureaza totul si nu imi fluiera motorul la rece e doar putin mai zgomotos pana se rupe bine de tot pelicula de ulei si devine mai fluid (am GM 5W30 Dexos 2).
- lverestiuc
- *
- 21 mesaje
- din 19 Apr 2009
- Astra 2009 Z17DTH
- Iasi
lverestiuc
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2009
- Mesaj Privat
piolet a scris:motoarele pot "fluiera" la rece si datorita alternatorului, care incarca ceva mai tare un acumulator putin obosit. acest lucru apare in special in perioada rece.
M-am lovit si eu de experienta in cauza , tot cu fluieratul alternatorului a fost problema in cauza. Omul avea o baterie super obosita, pornea numai vara, iarna ii dadeam curent ca sa plece. Datorita faptului ca bateria era uzata, nu avea cine stie ce rezistenta interna, o baterie buna filtreaza , niveleaza bine toate varfurile de la redresarea puntii trifazice din alternator, se comporta ca un capacitor electrolitic imens...
La o baterie terminata, "capacitatea" condensatorului electrolitic este mica, varfurile nu sunt filtrate bine , iar acumulatorul are mult de munca.Ca sa va dati seama ca fluieratul vine de la alternator, faceti un test simplu: dupa demarajul la prima ora dimineata, cu motorul la relanti, dati drumul repede la toti consumatorii electrici : lumini faruri , dezaburire luneta/oglinzi,scaune electrice.Nu dati drumul la radio sau aer conditionat , ca sa aveti linistea necesara comparatiei de dinainte si dupa cuplarea consumatorilor.Daca fluieratul nu se schimba, atunci treaba nu vine de la alternator. Sa ne zici si noua cum a decurs testul cu alternatorul, in 30 secunde iti dai seama daca e alba sau neagra.
- georgeleus
- ***
- 872 mesaje
- din 17 Oct 2008
- Astra 2005 Z17DTL
- Prahova
georgeleus
- Mesaje scrise: 872
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2008
- Mesaj Privat
Eu subscriu la ideea lui Bazare.
Aud un ...de fapt e un suierat si este destul de gros (prin "suierat gros" a se-ntelege zgomotul opus celui de "fluierat subtire" al portbagajelor de pe Daciile vechi : )) ) numai in sezonul rece si in mare parte cand e motorul sloi. Dupa ce ajunge la 86'C tot il mai aud vreo cateva minute (presupun ca temperatura uleiului nu creste liniar cu cea a lichidului de racire) dar numai in oras; accelerari si decelerari. Daca ies la drum lung, o fixez la 2000rpm pana se-ncalzeste si dispare complet.
Inclin sa cred ca-i din cauza ungerii turbinei.
Nu contest cu vehementa faza cu alternatorul, dar mi-am schimbat bateria iarna trecuta (GM 62Ah vechi cu Varta Silver 74Ah noua) si ... frig fiind afara... am auzit acelasi zgomot inainte si dupa modificare.
Mentionez ca se aude numai cand turez motorul.
GM 5W30 Dexos 2.
Aud un ...de fapt e un suierat si este destul de gros (prin "suierat gros" a se-ntelege zgomotul opus celui de "fluierat subtire" al portbagajelor de pe Daciile vechi : )) ) numai in sezonul rece si in mare parte cand e motorul sloi. Dupa ce ajunge la 86'C tot il mai aud vreo cateva minute (presupun ca temperatura uleiului nu creste liniar cu cea a lichidului de racire) dar numai in oras; accelerari si decelerari. Daca ies la drum lung, o fixez la 2000rpm pana se-ncalzeste si dispare complet.
Inclin sa cred ca-i din cauza ungerii turbinei.
Nu contest cu vehementa faza cu alternatorul, dar mi-am schimbat bateria iarna trecuta (GM 62Ah vechi cu Varta Silver 74Ah noua) si ... frig fiind afara... am auzit acelasi zgomot inainte si dupa modificare.
Mentionez ca se aude numai cand turez motorul.
GM 5W30 Dexos 2.
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
x3m
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
- georgeleus
- ***
- 872 mesaje
- din 17 Oct 2008
- Astra 2005 Z17DTL
- Prahova
georgeleus
- Mesaje scrise: 872
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2008
- Mesaj Privat
x3m
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
- georgeleus
- ***
- 872 mesaje
- din 17 Oct 2008
- Astra 2005 Z17DTL
- Prahova
georgeleus
- Mesaje scrise: 872
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2008
- Mesaj Privat
x3m
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
sueratul se intensifica odata cu cresterea turatiei motorului sau nu? da mai multe detalii de gen: suera la viteza X sau si cand stai pe loc la turatia Y si chestii de genul... din postul tau nu nu putem da seama de nimic... asa poate era cinema langa masina care fluiera de dor si jale... Pe cat posibil incercati cand mai postati o problema fiti cat mai expliciti cu cat mai multe detalii ca altfel nu putem sa ne dam nici macar cu parerea dar sa mai dam si o solutie buna...
x3m
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Deci acel sunet apare in mers la o viteza de peste 30 km/h si nu este ca cel de la turbina....este un sunet care se aude pt. cateva secunde dupa care dispare si apare iar...sunetul poate fi comparat cu sunetul de placute frana cand sunt noi sau alea eco.Jantele nu se incalzesc,masina nu merge infranata si directia nu trage dreapta sau stanga.Placutele pe spate sunt noi,ai cca 10000km cel mult iar cele de pe fata au cam 20000..Nuj ce detalii sa mai dau,cert este ca ma dispera si imi e frica sa plec la drum lung asa..Sunetul a aparut de Craciun cand ma intorceam de la Vatra Dornei...
x3m
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
x3m
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat