- catalinnicolae
- OP
- 16 mesaje
- din 17 Jul 2009
- Vectra 2002 y20dth
- Bucuresti
catalinnicolae
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2009
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- catalinnicolae
- OP
- 16 mesaje
- din 17 Jul 2009
- Vectra 2002 y20dth
- Bucuresti
catalinnicolae
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2009
- Mesaj Privat
- foca montana
- ***
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- catalinnicolae
- OP
- 16 mesaje
- din 17 Jul 2009
- Vectra 2002 y20dth
- Bucuresti
catalinnicolae
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2009
- Mesaj Privat
- foca montana
- ***
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
Este foarte ciudat acel radiator despre care spui. Eu am acelasi motor pe astra si nici la aia nu am vazut, dar poate nu m-am uitat eu unde trebuie. Oricum mi se pare foarte ciudat sa existe un radiator pentru racirea motorinei atata timp cat motorina cu cat e mai calda cu atat arde mai bine. Verifica la mecanic si daca nu e vreo scurgere din alta parte si de acolo sa se scurga motorina pe acel radiator.
Foca
Foca
- catalinnicolae
- OP
- 16 mesaje
- din 17 Jul 2009
- Vectra 2002 y20dth
- Bucuresti
catalinnicolae
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2009
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- catalinnicolae
- OP
- 16 mesaje
- din 17 Jul 2009
- Vectra 2002 y20dth
- Bucuresti
catalinnicolae
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2009
- Mesaj Privat
razvannicusor- Suspendat
- 43 mesaje
- din 18 Sep 2010
- Vectra 2003 y20dth
- Giurgiu
razvannicusor- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2010
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- foca montana
- ***
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
zaky 26
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
Mihaitl
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 2004 Y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2010
- Mesaj Privat
Hai salut ! in ptimul rand nu stiu daca postez bine aici intrebarea!
Am o vectra c din 2004 22.dti si am urmatoarea problema cu franele. Deci la un momendat s-au inmuiat si pentru a frana trebuia sa fac vre-o 2 -3 pedale sa se intareasca pentru a pune frana bine ! Am aierisit toata instalatia si acelas lucru mi se intampla . de la ce poate fi . Am frana pe disc si pe spate. Mentionez ca masina este ful electrica.
Va rog ajutati-ma sa rezolv problema
Am o vectra c din 2004 22.dti si am urmatoarea problema cu franele. Deci la un momendat s-au inmuiat si pentru a frana trebuia sa fac vre-o 2 -3 pedale sa se intareasca pentru a pune frana bine ! Am aierisit toata instalatia si acelas lucru mi se intampla . de la ce poate fi . Am frana pe disc si pe spate. Mentionez ca masina este ful electrica.
Va rog ajutati-ma sa rezolv problema
- catalinnicolae
- OP
- 16 mesaje
- din 17 Jul 2009
- Vectra 2002 y20dth
- Bucuresti
catalinnicolae
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2009
- Mesaj Privat
- kaiser
- **
- 271 mesaje
- din 17 Oct 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
kaiser
- Mesaje scrise: 271
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2007
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,746 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,746
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
foca montana a scris:Oricum mi se pare foarte ciudat sa existe un radiator pentru racirea motorinei atata timp cat motorina cu cat e mai calda cu atat arde mai bine.
Foca
Foca
Din pacate, cu cat motorina e mai calda cu atat mai mult isi pierde din calitatile de ungere si nu e bine pentru pompa de injectie.
Acesta este unul din cauzele pentru care au fost atatea probleme pe Logan 1.5 dci care avea un incalzitor in filtrul de motorina ce ramanea dupa o vreme tot timpul cuplat (nu cunosc exact de ce, explicatia este a unui mecanic la Renault) si de aici motorina pierzandu-si capacitatea de ungere si ducand in timp la fenomenul acela de span de la pompa de injectie care se ducea in injectoare, retur si rezervor.
- Dragalashu_shick
- *
- 31 mesaje
- din 29 Mar 2010
- Astra 2005 y20dth
- Bucuresti
Dragalashu_shick
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2010
- Mesaj Privat
ieri am observat ca pe la acelasi radiator curge motorina.cand am vazut balta sub masina m-am speriat,am crezut ca s-a spart baia ,insa am ridicat-o pe cric si am observat acest lucru.a mai patit cineva asa? banuiesc ca daca pun intrebarea "stie cineva cauza" ? nu imi voi primi un raspuns declarat acestei probleme.Iar daca a mai patit cineva acest lucru ce a schimbat?SE POATE ANULA ACEST Radiator? este necesar pentru racirea motorinei? exista presiune intre filtru de motorina si rezervor?astept un raspuns ,poate in acest fel rezolv si problema mea cat de curand si nu mi se mai vad urmele pe unde trec in Bucuresti..
- catalinnicolae
- OP
- 16 mesaje
- din 17 Jul 2009
- Vectra 2002 y20dth
- Bucuresti
catalinnicolae
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2009
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
intr-adevar radiatorul de motorina are un rol bine definit in a raci motorina care se intoarce pe retur in rezervor.
Recent am mai facut o curatare cu solutie Winn's - si am fost surprins de cat de fierbinte era solutia care se intorcea pe retur.
Asa cum spunea cineva mai inainte - motorina arde mai bine cand este in limita 10 - 15 grade, cum se incalzeste incepe sa isi piarda proprietatile de ungere. Mai mult decat atat, am mai observat un amanunt deloc de neglijat si anume o anumita dilatare a volumului acesteia, fapt care ma derutat de cateva ori vis-a- vis de cantitatea ramasa in rezervor si cea aratata pe ceas. In mod normal la un diesel de generatie veche nu am patit acest lucru, motorina care se intorcea pe retur nu era fierbinte. Nu se dilata volumul motorinei in rezervor si nu aveam erori pe ceas.
La inceput nu mi-am dat seama, dar apoi mi-am dat seama ca dilatarea volumului influenteaza indicatia pe ceas. Acum daca plutitorul misca un contact mecanic pe un rezistor este posibil sa apara si erori pe MID.
Anul trecut am facut Bucuresti Budapesta si retur. Inainte sa ajung la Budapesta, acul arata la prima treime, lucru confirmat si de MID, dar dimineata pe racoare la Budapesta, acul era ceva mai jos, aproape de jumatate.
Sa revenim deci la problema: Eu consider ca este util acel radiator de racire, ma gandesc serios la o improvizatie ceva ca un fel de serpentina de cupru pe care sa o fixez sub masina sau in grila de aerisire a spoilerului. Din cate am vazut si BMW are asa ceva si pentru racirea uleiului in diferential.
Am observat in acelasi timp ca asta iarna si pana acum ceva vreme pana sa creasca temperaturile, demarajele sunt mai bune , mai eficiente la temperaturi joase.
In concluzie: desi pare o complicatie eu sunt adeptul acestui sistem de racire. Asadar: cine este interesat si vrea sa faca o adaptare sau imbunatatire a sistemului il invit sa discutam.
Recent am mai facut o curatare cu solutie Winn's - si am fost surprins de cat de fierbinte era solutia care se intorcea pe retur.
Asa cum spunea cineva mai inainte - motorina arde mai bine cand este in limita 10 - 15 grade, cum se incalzeste incepe sa isi piarda proprietatile de ungere. Mai mult decat atat, am mai observat un amanunt deloc de neglijat si anume o anumita dilatare a volumului acesteia, fapt care ma derutat de cateva ori vis-a- vis de cantitatea ramasa in rezervor si cea aratata pe ceas. In mod normal la un diesel de generatie veche nu am patit acest lucru, motorina care se intorcea pe retur nu era fierbinte. Nu se dilata volumul motorinei in rezervor si nu aveam erori pe ceas.
La inceput nu mi-am dat seama, dar apoi mi-am dat seama ca dilatarea volumului influenteaza indicatia pe ceas. Acum daca plutitorul misca un contact mecanic pe un rezistor este posibil sa apara si erori pe MID.
Anul trecut am facut Bucuresti Budapesta si retur. Inainte sa ajung la Budapesta, acul arata la prima treime, lucru confirmat si de MID, dar dimineata pe racoare la Budapesta, acul era ceva mai jos, aproape de jumatate.
Sa revenim deci la problema: Eu consider ca este util acel radiator de racire, ma gandesc serios la o improvizatie ceva ca un fel de serpentina de cupru pe care sa o fixez sub masina sau in grila de aerisire a spoilerului. Din cate am vazut si BMW are asa ceva si pentru racirea uleiului in diferential.
Am observat in acelasi timp ca asta iarna si pana acum ceva vreme pana sa creasca temperaturile, demarajele sunt mai bune , mai eficiente la temperaturi joase.
In concluzie: desi pare o complicatie eu sunt adeptul acestui sistem de racire. Asadar: cine este interesat si vrea sa faca o adaptare sau imbunatatire a sistemului il invit sa discutam.