gennaro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Am incercat sa fac poza,dar e inutil,nu se intelege mare lucru pentru ca e undeva mai ascuns,adica e furtunul gros(partea de plastic)care se afla sub filtrul de motorina.Bluecorsa-PDG multumesc pentru raspunsuri,inseamna ca daca turbo e in partea din fata nu e problema cu turbo.Ar fi,dupa cum ai zis si tu,furtunul crapat sau colierul slabit.
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
da e furtunul care vine de la intercooler si merge la admisie. Eu cred ca ar trebui sa cureti admisia si egr la ce mizerie e pe furtunul ala sigur admisia e plina ( exista tutorial facut chiar de mine si completat de alti baieti, cauta) in plus de asta recomand sa desfaci tot furtunul asta si intercoolerul care la randul sau e plin si sa faci tot traseul bec, sa verifici fiecare furtun si sa il strangi. Vei fi surprins de masina dupa operatiune. Daca ai probleme te ajut, am facut toate astea cu mana mea. E pacat de masinuta sa o tii asa sa o fortezi cand ar putea respira libera.
Aici ai tutorialul si explicatia la cum se desface si furtunul acela pt intercooler iti explic ulterior daca vrei....
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71426
Aici ai tutorialul si explicatia la cum se desface si furtunul acela pt intercooler iti explic ulterior daca vrei....
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71426
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
Se refera la furtunul care trece pe sub filtrul de motorina si merge in capul admisiei e prins de admisie cu 3 suruburi si are acolo o garnitura de cauciuc. Furtunul asta sau mai bu\ine zis teava de plastic pt ca de fapt asta e mai are o imbinare exact sup pompa de inalta presiune din cate imi aduc aminte. e cam nasoala pozitia si de asta zice ca nu se vede nimic in poze. Acuma nu stiu pe unde ii curge lui mizeria aia la imbinarea cu admisia sau la cea de sub pompa. Si inca ceva: pe tubul asta exista presiune marita datorita colmatarii admisiei in partea de la intrare si de asta i-am recomandat sa curete admisia si egr.... Sper ca m-am facut inteles bavarezu.....
PS: Am pierdut toate pozele din calculator datorita unui virus dar se poate vedea in pozele de la tutorial despre ce vorbesc.
PS: Am pierdut toate pozele din calculator datorita unui virus dar se poate vedea in pozele de la tutorial despre ce vorbesc.
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
am inteles, e furtunul de la intercooler , de cate ori am desfacut furtunul acela nu am gasit urme de ulei ci numai depunere cleioasa , exista si varianta ca "uleiul " sa fie defapt motorina de la pompa de inalta presiune . ca sa verifici daca este asa ,in imaginea de mai jos piesa . bagi o carpa sub pompa si vezi daca este murdara de motorina si verifici sub pompa ,daca pe furtunul acela gros ,sunt urme de motorina.
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
sunt mai multe furtune acolo.... si sincer nu m-am uitat pe care pica prima data... Bavarezu tu ai avut problema asta deci esti mai in masura sa ii spui, oricum ma astept si eu sa ma lase garnitura aia nenorocita de la pompa sau ce o fi, deocamdata doar se umezeste putin la pornire. Sper ca amicul nostru gennaro sa ne scuze ca trecem nin una in alta dar macar stie la ce sa se astepte.
gennaro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri.Asa este,e furtunul de sub filtrul de motorina,dar acum motorina nu mai picura(am improvizat ceva pana schimb acea carcasa),e clar ulei pe acel furtun.Din pozele puse de voi inteleg ca acel furtun pleaca din pompa de inalta presiune,iar uleiul pare sa se scurga de la capatul dinspre pompa de inalta presiune.In concluzie,nu e mare problema,ar trebui curatate acele furtune si EGR-ul?Apropo Bluecorsa-PDG,excelent acel tutorial,daca fac mai repede rost de sculele necesare ma bag sa o desfac eu,daca nu,macar sa-i spun mecanicului ce trebuie facut ca sa nu ma incarce el cu altele(el initial a zis ca trebuie schimbata turbina sau daca am noroc imi schimba doar furtunul,acum din ce-mi spuneti voi ar trebui doar o curatare).Multumesc inca odata!
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
gennaro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
gennaro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Am fost cu masina la mecanic,dar cred ca nu a rezolvat mare lucru.A zis ca a dat cu un adeziv special,spune el,acolo unde a vazut ca pierde,pentru ca furtunul nu e spart,dar pierde pe la o imbinare(cred ca unde sunt cele 3 suruburi de la intercooler).A zis ca daca tot o sa piarda trebuie facut sau schimbat turbo.Eu nu prea cred,tinand cont ca masina se comporta bine,nu scoate fum,iar nivelul uleiului pe joja este bine.Voi ce parere aveti?
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
la ce imbinare a dat cu adeziv? si ce are a face schimbarea turbo cu imbinarea?
e mai simplu pt el sa schimbe turbo decat sa rezolve o pierdere de presiune?
Si daca ar fi turbo defect nu ar trebui sa piarda ulei, uleiul care trece de turbo ar trebui sa intre in admisie nu sa iasa pe la imbinari.
La imbinarea de la intrarea in galeria de admisie langa filtrul de motorina e o garnitura de cauciuc care in cel mai rau caz trebuie schimbata.
Cred ca daca schimba turbo si tot curge te pune sa schimbi masina!
e mai simplu pt el sa schimbe turbo decat sa rezolve o pierdere de presiune?
Si daca ar fi turbo defect nu ar trebui sa piarda ulei, uleiul care trece de turbo ar trebui sa intre in admisie nu sa iasa pe la imbinari.
La imbinarea de la intrarea in galeria de admisie langa filtrul de motorina e o garnitura de cauciuc care in cel mai rau caz trebuie schimbata.
Cred ca daca schimba turbo si tot curge te pune sa schimbi masina!
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
incearca sa gasesti si alt mecanic , e prea dubios ce spune meseriasul tau . am uitat sa-ti spun ceva , furtunul ala care se prinde in admisie , are incastrate piulitele in admisie , daca vreun "neanderthal" a strans cu sete suruburile , acele piulite se invart in gol , iti spun asta fiindca mi s-a intamplat si mie cu una din cele trei . acolo trebuie strans cu bun simt .
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
gennaro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
claucorsa
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2008
- Mesaj Privat
seara buna tuturor. mi-a picat alternatorul la corsa mea, e tot un 1.3 CDTI. chiar cand am ajuns acasa , inainte sa o parchez ,s-a aprins becul la baterie. deci clar, nu mai incarca alternatorul. as vrea sa va rog pe voi, care mai cunoasteti prin bucuresti meseriasi si service-uri, unde as putea sa ma duc, sau cu cine sa vorbesc. va rog daca puteti sa imi dati vreun nr de tel al cuiva care ma poate ajuta. eu cu masina cred ca as ajunge la service, un drum as mai putea face doar pe bateria masinii, ca abia am schimbat-o.
Mentionez ca este a doua oara cand imi pica alternatorul, ultima oara a picat in urma cu 2 ani. poate fi ceva in neregula cu masina daca s-a intamplat iar minunea asta?
Mentionez ca este a doua oara cand imi pica alternatorul, ultima oara a picat in urma cu 2 ani. poate fi ceva in neregula cu masina daca s-a intamplat iar minunea asta?