Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • gennaro

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am incercat sa fac poza,dar e inutil,nu se intelege mare lucru pentru ca e undeva mai ascuns,adica e furtunul gros(partea de plastic)care se afla sub filtrul de motorina.Bluecorsa-PDG multumesc pentru raspunsuri,inseamna ca daca turbo e in partea din fata nu e problema cu turbo.Ar fi,dupa cum ai zis si tu,furtunul crapat sau colierul slabit.
Skip ads

  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
da e furtunul care vine de la intercooler si merge la admisie. Eu cred ca ar trebui sa cureti admisia si egr la ce mizerie e pe furtunul ala sigur admisia e plina ( exista tutorial facut chiar de mine si completat de alti baieti, cauta) in plus de asta recomand sa desfaci tot furtunul asta si intercoolerul care la randul sau e plin si sa faci tot traseul bec, sa verifici fiecare furtun si sa il strangi. Vei fi surprins de masina dupa operatiune. Daca ai probleme te ajut, am facut toate astea cu mana mea. E pacat de masinuta sa o tii asa sa o fortezi cand ar putea respira libera.
Aici ai tutorialul si explicatia la cum se desface si furtunul acela pt intercooler iti explic ulterior daca vrei....
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71426
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
hai sa lamurim ceva , fata motorului este pe partea cu farurile , cred ca se refera la furtunul care vine din filtrul de aer , atasez cateva poze poze te ajuta mai mult


  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Se refera la furtunul care trece pe sub filtrul de motorina si merge in capul admisiei e prins de admisie cu 3 suruburi si are acolo o garnitura de cauciuc. Furtunul asta sau mai bu\ine zis teava de plastic pt ca de fapt asta e mai are o imbinare exact sup pompa de inalta presiune din cate imi aduc aminte. e cam nasoala pozitia si de asta zice ca nu se vede nimic in poze. Acuma nu stiu pe unde ii curge lui mizeria aia la imbinarea cu admisia sau la cea de sub pompa. Si inca ceva: pe tubul asta exista presiune marita datorita colmatarii admisiei in partea de la intrare si de asta i-am recomandat sa curete admisia si egr.... Sper ca m-am facut inteles bavarezu.....
PS: Am pierdut toate pozele din calculator datorita unui virus dar se poate vedea in pozele de la tutorial despre ce vorbesc.
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am inteles, e furtunul de la intercooler , de cate ori am desfacut furtunul acela nu am gasit urme de ulei ci numai depunere cleioasa , exista si varianta ca "uleiul " sa fie defapt motorina de la pompa de inalta presiune . ca sa verifici daca este asa ,in imaginea de mai jos piesa . bagi o carpa sub pompa si vezi daca este murdara de motorina si verifici sub pompa ,daca pe furtunul acela gros ,sunt urme de motorina.


  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
da si mie imi pica putina motorina de la pompa si chiar pe furtunul de la intercooler, dar i-am mai spus o data cum sa faca diferenta....
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
motorina de la pompa pica prima data pe furtunul de apa ( care intr-un final se mananca din cauza motorinei )
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
sunt mai multe furtune acolo.... si sincer nu m-am uitat pe care pica prima data... Bavarezu tu ai avut problema asta deci esti mai in masura sa ii spui, oricum ma astept si eu sa ma lase garnitura aia nenorocita de la pompa sau ce o fi, deocamdata doar se umezeste putin la pornire. Sper ca amicul nostru gennaro sa ne scuze ca trecem nin una in alta dar macar stie la ce sa se astepte.
  • gennaro

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri.Asa este,e furtunul de sub filtrul de motorina,dar acum motorina nu mai picura(am improvizat ceva pana schimb acea carcasa),e clar ulei pe acel furtun.Din pozele puse de voi inteleg ca acel furtun pleaca din pompa de inalta presiune,iar uleiul pare sa se scurga de la capatul dinspre pompa de inalta presiune.In concluzie,nu e mare problema,ar trebui curatate acele furtune si EGR-ul?Apropo Bluecorsa-PDG,excelent acel tutorial,daca fac mai repede rost de sculele necesare ma bag sa o desfac eu,daca nu,macar sa-i spun mecanicului ce trebuie facut ca sa nu ma incarce el cu altele(el initial a zis ca trebuie schimbata turbina sau daca am noroc imi schimba doar furtunul,acum din ce-mi spuneti voi ar trebui doar o curatare).Multumesc inca odata!
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
furtunul de care ziceam mai sus vine de la intercooler si merge la admisie si trece pe sub pompa. Sper ca tutorialele noastre sa nu ajunga sa faca bani prin service-urile din romania, dar macar asa poti vedea cat de capabil e mecanicul pe mana caruia iti lasi masina.... Mult succes!
  • gennaro

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
N-o sa faca nimeni bani in romania cu tutorialele acestea pentru ca nu sunt in romania,dar vreau sa ma informez,pentru ca astia au obiceiul sa cam bage de la ei si au niste preturi exagerate.Multumesc inca o data si sper ca n-am suparat pe nimeni cu intrebarile mele.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Stai linistit ca nu e problema dar unii se duc la mecanici cu tutoriale de pe forum din comoditate,nu vor sa se murdareasca pe maini, nu e cazul tau bineinteles!
  • gennaro

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am fost cu masina la mecanic,dar cred ca nu a rezolvat mare lucru.A zis ca a dat cu un adeziv special,spune el,acolo unde a vazut ca pierde,pentru ca furtunul nu e spart,dar pierde pe la o imbinare(cred ca unde sunt cele 3 suruburi de la intercooler).A zis ca daca tot o sa piarda trebuie facut sau schimbat turbo.Eu nu prea cred,tinand cont ca masina se comporta bine,nu scoate fum,iar nivelul uleiului pe joja este bine.Voi ce parere aveti?
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
la ce imbinare a dat cu adeziv? si ce are a face schimbarea turbo cu imbinarea?
e mai simplu pt el sa schimbe turbo decat sa rezolve o pierdere de presiune?
Si daca ar fi turbo defect nu ar trebui sa piarda ulei, uleiul care trece de turbo ar trebui sa intre in admisie nu sa iasa pe la imbinari.
La imbinarea de la intrarea in galeria de admisie langa filtrul de motorina e o garnitura de cauciuc care in cel mai rau caz trebuie schimbata.
Cred ca daca schimba turbo si tot curge te pune sa schimbi masina!
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
incearca sa gasesti si alt mecanic , e prea dubios ce spune meseriasul tau . am uitat sa-ti spun ceva , furtunul ala care se prinde in admisie , are incastrate piulitele in admisie , daca vreun "neanderthal" a strans cu sete suruburile , acele piulite se invart in gol , iti spun asta fiindca mi s-a intamplat si mie cu una din cele trei . acolo trebuie strans cu bun simt .
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
da asa e piulitele sunt in galeria de admisie dar daca imi aduc bine aminte si daca ti-a scapat filetul la o piulita se poate pune o contrapiulita in spatele urechilor in care e incastrata piulita. Sper sa nu gresesc....
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
sincer nu-mi aduc aminte , hai sa ne oprim cu off-ul ca deja e prea mult , am plecat de la alternator si am ajuns la turbina . Wink
  • gennaro

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Asa e,oricum va multumesc pentru raspunsuri.O sa merg cu ea asa si o sa vad ce se intampla,iar daca tot curge merg la opel cu ea si gata.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si aia or sa-ti schimbe motorul cu totul cel mai probabil.... Oricum ma abtin de la comentarii inutile, e alegerea ta si de bine de rau ti s-a explicat cam ce ai de facut....
  • claucorsa

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2008

  • Mesaj Privat
seara buna tuturor. mi-a picat alternatorul la corsa mea, e tot un 1.3 CDTI. chiar cand am ajuns acasa , inainte sa o parchez ,s-a aprins becul la baterie. deci clar, nu mai incarca alternatorul. as vrea sa va rog pe voi, care mai cunoasteti prin bucuresti meseriasi si service-uri, unde as putea sa ma duc, sau cu cine sa vorbesc. va rog daca puteti sa imi dati vreun nr de tel al cuiva care ma poate ajuta. eu cu masina cred ca as ajunge la service, un drum as mai putea face doar pe bateria masinii, ca abia am schimbat-o.
Mentionez ca este a doua oara cand imi pica alternatorul, ultima oara a picat in urma cu 2 ani. poate fi ceva in neregula cu masina daca s-a intamplat iar minunea asta?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR