- dany astra
- OP
- 24 mesaje
- din 17 Dec 2005
- Astra 2002 y20dth
- ploiesti
dany astra
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: ploiesti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
Totusi mie mi s-a ars una din cele 4 NGK schimbate acum vreo 2 ani dupa un drum intre Bacau-Bucuresti noaptea facut noaptea cu viteze mari 130-170 ,am observat a 2-a zi la pornirea la rece martorul de emisii aprins;poate a fost o coincidenta ,nu stiu sigur
La mine se aprindea martorul de emisii dupa pornirea la rece si nu se stingea decit daca opream si reporneam motorul dupa ce se mai incalzea.
S-a desfacut usor cea defecta,nu era deformata,arata foarte bine, ci doar ca in loc de cca 0.5 ohmi avea cam 700 ohmi
Merita verificat releul,la asa curent mare se pot duce sau lipi contactele si apoi bujiile;daca nu asta e cauza,poate a fost bujia slab facuta.
Aparatele 'cad' mai mult in prima parte a 'vietii',defecte de fabricatie de obicei acoperite de garantie, si apoi in ultima,dupa ce si-au 'trait traiul'
Ultima modificare făcută de 1.7dti_edition2000 la Lun 20 Nov, 2006 12:55 am, modificat de 2 ori în total
La mine se aprindea martorul de emisii dupa pornirea la rece si nu se stingea decit daca opream si reporneam motorul dupa ce se mai incalzea.
S-a desfacut usor cea defecta,nu era deformata,arata foarte bine, ci doar ca in loc de cca 0.5 ohmi avea cam 700 ohmi
Merita verificat releul,la asa curent mare se pot duce sau lipi contactele si apoi bujiile;daca nu asta e cauza,poate a fost bujia slab facuta.
Aparatele 'cad' mai mult in prima parte a 'vietii',defecte de fabricatie de obicei acoperite de garantie, si apoi in ultima,dupa ce si-au 'trait traiul'
Ultima modificare făcută de 1.7dti_edition2000 la Lun 20 Nov, 2006 12:55 am, modificat de 2 ori în total
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
Originale sunt Beru gn 992,astea se pun din fabrica la acest motor.Si eu am schimbat doua dar e normal,au totusi aproape 6 ani.Mai poate fi o problema-bujiile incandescente de diferiti producatori pot avea perioada de lucru mai mica sau mai mare fapt care conduce la suprasolicitarea celor cu timp mai scurt si ardere prematura-explicatia mecanicilor.Eu sant de parere ca ele se incalzesc atat timp cat dicteaza releul,dar este f. adevarat ca bujiile sa fie de acelasi producator.Mai ar fi ceva-am lucrat pe un fiat care tot ardea bujiile-cauza:releul avea un contact imperfect in mufa.Sfatul meu este sa pui toate bujiile lafel(acelasi producator)si se cureti contactele releului.Maaaaaare atentie la desfacutul bujiilor,se poate strica filetul,sau,mai rau,se poate rupe bujia(ajuta:motor nepornit,rece si sol. diverse degripante inainte de orice tentativa de desfacere).Bafta.
- dany astra
- OP
- 24 mesaje
- din 17 Dec 2005
- Astra 2002 y20dth
- ploiesti
dany astra
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: ploiesti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2005
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
- dany astra
- OP
- 24 mesaje
- din 17 Dec 2005
- Astra 2002 y20dth
- ploiesti
dany astra
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: ploiesti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2005
- Mesaj Privat
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
1))Normal: Grey-brown deposits, lightly coated core nose.Plugs ideally suited to engine, and engine in good condition.
2))Oil Fouling: Wet, oily deposits.
Fault: Worn bores/piston rings or valve guides; sometimes occurs (temporarily) during running-in period.
3))Heavy Deposits: A build up of crusty deposits. Light grey sandy color in appearance.
Fault: Often caused by worn valve guides, excessive use of upper cylinder lubricant or idling for long periods.
4))Overheating: Electrodes have glazed appearance; core nose very white - few deposits.
Fault: Plug overheating.
Check: Plug value, ignition timing, fuel octane (too low) and mixture (too lean).
5))Lead Glazing: Plug insulator firing tip appears yellow or green/yellow and shiny in appearance.
Fault: Often caused by incorrect carburation, excessive idling followed by sharp acceleration. Also check ignition timing.
6))Electrode Damage: Electrodes burned away. Core nose has burned glazed appearance.
Fault: Pre-ignition.
Check: Correct heat range and as for "overheating", above.
7))Carbon Fouled Dry, black, sooty deposits.
Fault: Over-rich fuel mixture.
Check: Carburettor mixture settings, float level, choke operation, air filter.
)Split Core Nose: (may appear initially as a crack).
Fault: Detonation or wrong gap setting.
Check: Ignition timing, cooling system, fuel mixture (too lean).[/url]
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
SBoharec
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2018
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat