Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • dany astra

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Salut !
Am un opel astra 2001-Y20DTH si acum doua luni i-am schimbat bujiile.Era una arsa.Acum s-a ars iar una din ele.Care este cauza de se arde asa repede? Am avut Champion.Multumesc.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Incearca NGK
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Totusi mie mi s-a ars una din cele 4 NGK schimbate acum vreo 2 ani dupa un drum intre Bacau-Bucuresti noaptea facut noaptea cu viteze mari 130-170 ,am observat a 2-a zi la pornirea la rece martorul de emisii aprins;poate a fost o coincidenta ,nu stiu sigur
La mine se aprindea martorul de emisii dupa pornirea la rece si nu se stingea decit daca opream si reporneam motorul dupa ce se mai incalzea.
S-a desfacut usor cea defecta,nu era deformata,arata foarte bine, ci doar ca in loc de cca 0.5 ohmi avea cam 700 ohmi
Merita verificat releul,la asa curent mare se pot duce sau lipi contactele si apoi bujiile;daca nu asta e cauza,poate a fost bujia slab facuta.
Aparatele 'cad' mai mult in prima parte a 'vietii',defecte de fabricatie de obicei acoperite de garantie, si apoi in ultima,dupa ce si-au 'trait traiul'


Ultima modificare făcută de 1.7dti_edition2000 la Lun 20 Nov, 2006 12:55 am, modificat de 2 ori în total
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Originale sunt Beru gn 992,astea se pun din fabrica la acest motor.Si eu am schimbat doua dar e normal,au totusi aproape 6 ani.Mai poate fi o problema-bujiile incandescente de diferiti producatori pot avea perioada de lucru mai mica sau mai mare fapt care conduce la suprasolicitarea celor cu timp mai scurt si ardere prematura-explicatia mecanicilor.Eu sant de parere ca ele se incalzesc atat timp cat dicteaza releul,dar este f. adevarat ca bujiile sa fie de acelasi producator.Mai ar fi ceva-am lucrat pe un fiat care tot ardea bujiile-cauza:releul avea un contact imperfect in mufa.Sfatul meu este sa pui toate bujiile lafel(acelasi producator)si se cureti contactele releului.Maaaaaare atentie la desfacutul bujiilor,se poate strica filetul,sau,mai rau,se poate rupe bujia(ajuta:motor nepornit,rece si sol. diverse degripante inainte de orice tentativa de desfacere).Bafta.
  • dany astra

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2005

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfaturi si mai as avea o intrebare: daca merg un timp cu o bujie arsa poate cauza ceva?
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
vei avea pornirea mai greoaie, in rest nici o problema
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
nici o problema-pornire greoaie si te va stresa martorul un min. si jumatate dupa prima pornire.
  • dany astra

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2005

  • Mesaj Privat
va multumesc frumos Exclamation
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat

1))Normal: Grey-brown deposits, lightly coated core nose.Plugs ideally suited to engine, and engine in good condition.
2))Oil Fouling: Wet, oily deposits.
Fault: Worn bores/piston rings or valve guides; sometimes occurs (temporarily) during running-in period.
3))Heavy Deposits: A build up of crusty deposits. Light grey sandy color in appearance.
Fault: Often caused by worn valve guides, excessive use of upper cylinder lubricant or idling for long periods.
4))Overheating: Electrodes have glazed appearance; core nose very white - few deposits.
Fault: Plug overheating.
Check: Plug value, ignition timing, fuel octane (too low) and mixture (too lean).
5))Lead Glazing: Plug insulator firing tip appears yellow or green/yellow and shiny in appearance.
Fault: Often caused by incorrect carburation, excessive idling followed by sharp acceleration. Also check ignition timing.
6))Electrode Damage: Electrodes burned away. Core nose has burned glazed appearance.
Fault: Pre-ignition.
Check: Correct heat range and as for "overheating", above.
7))Carbon Fouled Dry, black, sooty deposits.
Fault: Over-rich fuel mixture.
Check: Carburettor mixture settings, float level, choke operation, air filter.
Cool)Split Core Nose: (may appear initially as a crack).
Fault: Detonation or wrong gap setting.
Check: Ignition timing, cooling system, fuel mixture (too lean).[/url]
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
@razvu77 - nu stiu de ce ai postat poza asta cu bujiile alea, pentru ca dany astra are motor de 2.0 DTI, respectiv Y20DTH si implicit bujii incandescente........... Question
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
sry nu am citit tot postul...incercam sa fiu de ajutor...poate celor care citesc si au motoare pe benzina....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lasa razvu77 ca si eu o mai patesc, intreaba omul unde este senzorul de detonatie ca i-au citit eroare de comunicatie cu el la service si eu nu m-am uitat ca a lui e diesel....
Mersi de informatii, nu aveam poze cu ele si am sa le folosesc pentru a completa postul meu.
  • SBoharec

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Salut.am si eu un astra g hatchback 1.6 benzina 2001.sunt la al treilea rand de bujii in 600 de km plus mi s-a aprins martorul de la convertorul catalitic si a inceput sa manance totodata si ulei...cam 1 l la 400km...toate odata...care ar fi cauza?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cauza e ca motorul papa ulei in draci, rezolvarea e segmentare daca ai ce sau alt motor la loterie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR