Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • sevenx

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu o nemultumire cu Vectra C Y20DTH. Nu stiu daca este in oarametri normali sau nu insa baga foarte greu caldura.
In mers in Bucuresti, atazi la -10 a inceput sa se simta aerul mai caldut abia dupa 30 min.
Cand era mai cald dura cam 15 min pan sa simt aer cald si cam 45 min pana ce imi indica in bord un 70 grade.
La drum lung sta apa intre 80 si 90 (iarna vorbesc).
Am mers cu un ford fiesta si in maxim 2 min de cand a pornit motorul, pe loc , a inceput sa se simta aer cald.

Orice parere e binevenita.
Skip ads

  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Verifica termostatul .
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
si la mine (Z19DT) face la fel
dar parca la mine nu dureaza chiar 30 de minute
la tine ori termostatul nu functioneaza corect si da drumu la apa prea devreme ori ai ceva infundat
daca stau bine si ma gandesc un motor rece are si consum mai mare...
deci ar fi bine sa-l verifici cat mai repede posibil...
  • nastaseopel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Sevenx, stai linistit. Este prea normal. La-10 grade este normal sa se incalzeasca mai greu, mai ales daca dai la maxim caldura. Si mai ales in Bucuresti. Ia iesi cu ea dimineata la -10 grade la drum intins: In 5 minute iti dai caciula si geaca jos.Eu iti spun inca odata stai linistit si nu umbla la masina sau nu lasa pe toti "mecanicii" sa umble la masina
  • sevenx

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Nici la drum intins nu s-a comportat mai bine.
Insa o intrebare, cum verific termostatul ca functionaza sau mai exact ca functioneaza in parametri nromali.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,216
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
pui mana pe furtunul de la radiator
daca in bord nu iti indica sau este pe primele liniute, si furtunul este cald inseamna ca termostatul e blocat pe deschis

mai mult ca sigur este asa,se pare ca este o boala la y20dth
citeste si aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=76131
  • m1sh

  • Mesaje scrise: 764
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2003 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2008

  • Mesaj Privat
n-ai ce sa verifici.
schimba termostatul.
si pana atunci, pune-ti cu incredere un carton cat tot radiatorul. n-ai sa ai probleme.

din experienta iti vorbesc.

(daca faci comparatie de temperaturi "la drum lung" cu iarna trecuta.. schimba termostatul)
  • KBA

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La mine schimbarea termostatului (blocat deschis) nu a dus la mai multa caldura in masina ci doar la o scadere semnificativa a consumului. Dupa "studii" la rece de vreo 2 ani am descoperit problema: cablul care comanda clapeta de aer cald/rece era deplasat vreo 3 cm din siguranta de prindere de pe consola centrala. l-am pus pe pozitie si acum am caldura in masina
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR