- sevenx
- OP
- 137 mesaje
- din 17 Dec 2009
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
sevenx
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o nemultumire cu Vectra C Y20DTH. Nu stiu daca este in oarametri normali sau nu insa baga foarte greu caldura.
In mers in Bucuresti, atazi la -10 a inceput sa se simta aerul mai caldut abia dupa 30 min.
Cand era mai cald dura cam 15 min pan sa simt aer cald si cam 45 min pana ce imi indica in bord un 70 grade.
La drum lung sta apa intre 80 si 90 (iarna vorbesc).
Am mers cu un ford fiesta si in maxim 2 min de cand a pornit motorul, pe loc , a inceput sa se simta aer cald.
Orice parere e binevenita.
Am si eu o nemultumire cu Vectra C Y20DTH. Nu stiu daca este in oarametri normali sau nu insa baga foarte greu caldura.
In mers in Bucuresti, atazi la -10 a inceput sa se simta aerul mai caldut abia dupa 30 min.
Cand era mai cald dura cam 15 min pan sa simt aer cald si cam 45 min pana ce imi indica in bord un 70 grade.
La drum lung sta apa intre 80 si 90 (iarna vorbesc).
Am mers cu un ford fiesta si in maxim 2 min de cand a pornit motorul, pe loc , a inceput sa se simta aer cald.
Orice parere e binevenita.
- tiry213
- **
- 447 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
si la mine (Z19DT) face la fel
dar parca la mine nu dureaza chiar 30 de minute
la tine ori termostatul nu functioneaza corect si da drumu la apa prea devreme ori ai ceva infundat
daca stau bine si ma gandesc un motor rece are si consum mai mare...
deci ar fi bine sa-l verifici cat mai repede posibil...
dar parca la mine nu dureaza chiar 30 de minute
la tine ori termostatul nu functioneaza corect si da drumu la apa prea devreme ori ai ceva infundat
daca stau bine si ma gandesc un motor rece are si consum mai mare...
deci ar fi bine sa-l verifici cat mai repede posibil...
- nastaseopel
- *
- 11 mesaje
- din 05 Jan 2011
- Bucuresti
nastaseopel
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2011
- Mesaj Privat
Sevenx, stai linistit. Este prea normal. La-10 grade este normal sa se incalzeasca mai greu, mai ales daca dai la maxim caldura. Si mai ales in Bucuresti. Ia iesi cu ea dimineata la -10 grade la drum intins: In 5 minute iti dai caciula si geaca jos.Eu iti spun inca odata stai linistit si nu umbla la masina sau nu lasa pe toti "mecanicii" sa umble la masina
- sevenx
- OP
- 137 mesaje
- din 17 Dec 2009
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
sevenx
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2009
- Mesaj Privat
- adrian terinte
- ****
- 1,216 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,216
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
pui mana pe furtunul de la radiator
daca in bord nu iti indica sau este pe primele liniute, si furtunul este cald inseamna ca termostatul e blocat pe deschis
mai mult ca sigur este asa,se pare ca este o boala la y20dth
citeste si aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=76131
daca in bord nu iti indica sau este pe primele liniute, si furtunul este cald inseamna ca termostatul e blocat pe deschis
mai mult ca sigur este asa,se pare ca este o boala la y20dth
citeste si aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=76131
m1sh- Suspendat
- 764 mesaje
- din 10 Mai 2008
- Signum 2003 Z20NET
- Iasi
m1sh- Mesaje scrise: 764
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2003 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2008
- Mesaj Privat
- KBA
- **
- 336 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Iasi
KBA
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
La mine schimbarea termostatului (blocat deschis) nu a dus la mai multa caldura in masina ci doar la o scadere semnificativa a consumului. Dupa "studii" la rece de vreo 2 ani am descoperit problema: cablul care comanda clapeta de aer cald/rece era deplasat vreo 3 cm din siguranta de prindere de pe consola centrala. l-am pus pe pozitie si acum am caldura in masina