- output test off: mass air flow trebuie sa fie mai mare de 35Kg/h: masurat 44Kg/h
- output test on: mass air flow trebuie sa fie mai mic de 35Kg/h: masurat 28Kg/h
Prima concluzie ar fi ca EGR-ul functioneaza totusi. Teoretic in timpului testului ar trebui sa se modifice putin functionarea motorului, dar la mine nu se simte nimic, nu se aude nimic. La un Z17DTH acelasi test se aude.
Am facut o serie de masuratori in mers, iar pe un set de date (cel din poza) se vede cum totusi in anumite momente EGR-ul este actionat, iar ratio este corelat cu mass air flow in perioadele respective.
Mentionez ca EGR-ul a fost curatat de curand, iar in ECM nu este stocata nicio eroare.
Prima mea concluzie ar fi ca EGR-ul functioneaza (lipsa DTC-urilor, rezultatele de output test), dar datorita unei alte componente/sensor defecte EGR-ul este dezactivat (dovada este faptul ca nu se recalculeaza ratio, care depinde de mass air flow). Aveti idee care ar fi componentele sau sensorii care inflenteaza functionarea EGR-ului?
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)