shoppy
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2006
- Mesaj Privat
fratilor...ma confrunt cu o problema grava...am avut si eu ca omu' o mica fisura intr-o parte a radiatorului(partea de plastic) si imi improsca cu apa cand se facea apa presiune (90 grade) si imi pieredeam mereu apa din radiator.Ce am facut...m-a pus ....sa iau o solutie 2+2 pt radiator...care se pune in vasul de expansiune. Si am pus-o.. Totul OK nu mai da apa afara...s-a astupat porul.PROBLEMA!!! Nu mai este caldura...! Da' deloc..!adik dau de la rotita din masina pe cald ..si tot rece vine.!Cand am descoperit asta ..zilele trecute la un drum mai lung pe meleaguri moldovenesti si acolo era cam sloi vremea.!Ce sa fac...m-am dus cu un prieten de acolo la un service la care lucrase...si baietii ce mi-au spus..."dom'ne n-are legatura cu caloriferul si n-are cum sa se fi infundat...tie aicea iti scoate compresie pe la garnitura de chiuloasa!" pt k mi-au desfacut capacul de la vas ...si cand a ajuns apa la 90 grade....toata apa o vomita afara! Deci...spunetimi pareri...k mecanicu' mi-a zis k el o sa desfaca bordul sa se uite la calorifer intai...si nuj daca mai are rost...
PS: recunosc ca atunci cand imi pierdea apa...am desfacut o data borcanul...sa-l controlez si nu mai avea apa deloc..! Sa fie asta de fapt problema si sa se fi ciupit garnitura de chiuloasa ca a mers fara apa poate!?? Insa ...interesant este ca nu-mi baga ulei in apa...si nici apa in ulei!
Are posibilitatea sa imi bage compresie fara ulei in apa...???
HEEELP K A VENIT FRIGUL....!!!
PS: recunosc ca atunci cand imi pierdea apa...am desfacut o data borcanul...sa-l controlez si nu mai avea apa deloc..! Sa fie asta de fapt problema si sa se fi ciupit garnitura de chiuloasa ca a mers fara apa poate!?? Insa ...interesant este ca nu-mi baga ulei in apa...si nici apa in ulei!
Are posibilitatea sa imi bage compresie fara ulei in apa...???
HEEELP K A VENIT FRIGUL....!!!
- pam
- **
- 440 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 2001 y22dtr
- Mures
pam
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
shoppy
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2006
- Mesaj Privat
radubalan
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 2.0 t
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2006
- Mesaj Privat
bismarc
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
am avut aceiasi problema si vreau sa-ti spun ce mi s-a intamplat. Am plecat la un drum mai lung si pe traseu am luat o groapa in urma careia a aparut o o fisura la la partea din plastic al radiatorului. am mers mai departe fara sa-mi dau seama ca ca pierd antigel si dupa 100 Km nu mai aveam caldura in masina ( aceasta s-a intamplat deoarece s-a consumat apa din vasul de expansiune si din radiatorul instalatie de incalzire) am mai mers 200 Km si mi-a trecut temperatura de 90 grade fara a ajunge la punctul critic, am oprit masina si nu prea mai aveam apa in masina. Am completat am ajuns acasa, am lipit raditorul si am mers mai departe. Dupa ce mergeam cate 200- 300 Km am inceput sa pierd antigel. Am schimbat garnitura de chiuloasa dar tot am avut pierderi si atunci am schimbat chiuloasa si totul este Ok acum. Concluzia este ca daca a trecut de 90 grade cand n-ai mai avut apa in vas s-ar putea sa fie chiuloasa. de aceea iti spun sa lipesti mai intai radiatorul , sa verifici daca mai pierzi antigel. si daca pierzi in continuare sa verifici toata instalatia de racire , apoi sa schimbi chiuloasa iar cand schimbi chiuloasa verifica daca ai urme de apa ( o substanta alba la pistonul 2 in special ) la piston supape si daca da este bine sa te gandesti daca sa schimbi chiuloasa ( sunt slabe la opel ) .
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
Cu un sfat prietenesc pentru cine citeste topicul:Daca ramineti fara apa si se incinge motorul nu-i puneti apa imediat.Lasati-l citeva ore sa se raceasca si numai dupa aceea umpleti-l.Asa scapi cu garnitura de chiulasa neatinsa.Am patit si eu si am asteptat cam 4 ore bune pina ce am putut sa pun mina pe motor si numai dupa aceea am umplut motorul.
ptr shoppy:Daca te hotaresti sa desfaci motorul eu in locul tau as schimba si tot ce se cheama simering in motor si eventual i-as face si o segmentare pentru ca motorul va fi oricum desfacut .
ptr shoppy:Daca te hotaresti sa desfaci motorul eu in locul tau as schimba si tot ce se cheama simering in motor si eventual i-as face si o segmentare pentru ca motorul va fi oricum desfacut .
- Dr.Opel
- **
- 232 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Stai linistit si nu te lasa pacalit de toti netotii! Iti porneste masina ok la rece? Ai probleme cu mers in trei cilindri, suparaincalzire la temp apei din motor? Daca nu atunci lasa motoru in pace si chiuloasa la locul ei si vazi ca de la 2+2 ti s-a infundat radiatorul din interior cu mizeria aia. Eu am patit-o la doua masini exact asa (s-au astupat porii din radiatorul mare dar s-a astupat si radiatorul mic). Asa ca de banii de reparatie garnitura chiulasa ia-ti un radiator nou, curata-l pe cel de sub bord baga un amestec antigel de calitate cu apa distilata optim si nu te mai doare capul. Si nu mai turna apa rece in motorul cald!!!
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
instalatia de racire e sub presiune si e normal sa borboroseasca cand slabesti capacul de la vasul de expansiune. eu in locul tau nu as desface motorul. la ce temeperatura iti sta apa acum...?vezi sa nu fie o coincidenta faza cu pierdutul apei. eu as incerca sa ajung la calorifer si sa verific care-i treaba pe acolo.
- CRISTEA VICTOR
- *
- 47 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 1993 c16nz
- RESITA
CRISTEA VICTOR
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
umbra
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2005
- Mesaj Privat
oarecum si eu am patit la fel, oricum mai trebuie sa verific... intr-o dimineata (alaltaieri), dupa ce doua zile una dupa alta am murit de frig in masina, opresc sa bag lichid de curatat parbriz. evident, fiind inca noapte, eu inca adormit, desfac din gresala capacul de la rezervorul ala de racire. hopa, zic, ca am gresit gaura. completez lichid unde trebuie, si daca tot am ajuns acolo, zic sa verific si cum stau cu antigelul, pe care l-am schimbat cu cateva zile inainte... misc de rezervorul de plastic, pauza. bag degetul in el cu grija sa nu ma frig... nimic. hmm. bag un litru de apa distilata, se umple exact pana la semn si in 3 km deja era primava-vara la mine in masina.
cand mi-am schimbat eu antigelul in fata blocului, am remarcat ca au intrat doar 4 litri de mix apa distilata plus antigel. si eu stiam ca ar trebui sa intre undeva pe la 5 litri... sau gresesc?
cand mi-am schimbat eu antigelul in fata blocului, am remarcat ca au intrat doar 4 litri de mix apa distilata plus antigel. si eu stiam ca ar trebui sa intre undeva pe la 5 litri... sau gresesc?
shoppy
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2006
- Mesaj Privat
Multumiri @Dr.Opel.
Am schimbat radiator...nou..590 RON->Nissen. Apa in vas OK temperatura OK. mecanicu mi-a zis ca e normal ca la opele nu se face aerisire si ca ea lucreaza sub presiune si la temperaturi mari. M-am mai documentat...avea dreptate..Acum cum fac cu caloriferul..? Ca astept sa ajunga apa la 90 de grade sa imi dea si mie un strop de caldura sa nu inebunesc in masina...Se poate desfunda? Ca acelasi mecanic mi-a zis k o data depusa pilitura aia in calorifer, nu il mai desfunzi nici cu soda caustrica ..!
->deci...stiti cumva.? se mai poate desfunda?
sau cat e unu SH? si cu bordul cum fac.? Ca am auzit k tre sa desfac tot bordul sa schimb caloriferul!
Nu de alta dar m-am saturat sa stau 10-15 min sa ajunga apa la 90 de grade sa poata sa imi "amorteasca" si mie temperatura in masina!
Am schimbat radiator...nou..590 RON->Nissen. Apa in vas OK temperatura OK. mecanicu mi-a zis ca e normal ca la opele nu se face aerisire si ca ea lucreaza sub presiune si la temperaturi mari. M-am mai documentat...avea dreptate..Acum cum fac cu caloriferul..? Ca astept sa ajunga apa la 90 de grade sa imi dea si mie un strop de caldura sa nu inebunesc in masina...Se poate desfunda? Ca acelasi mecanic mi-a zis k o data depusa pilitura aia in calorifer, nu il mai desfunzi nici cu soda caustrica ..!
->deci...stiti cumva.? se mai poate desfunda?
sau cat e unu SH? si cu bordul cum fac.? Ca am auzit k tre sa desfac tot bordul sa schimb caloriferul!
Nu de alta dar m-am saturat sa stau 10-15 min sa ajunga apa la 90 de grade sa poata sa imi "amorteasca" si mie temperatura in masina!
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
asa am zis si eu la inceput... ca e termostatul... si lam schimbat... si tot asa face... deci alta chestie nu mai poate fi decat caloriferul... adica sunt sigur... pt ca pasagerul din dreapta are caldura (ceva,ceva si dupa mult timp) si eu nam cam deloc.... chiar stii cineva cum se desfunda asa ceva?
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
shoppy
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2006
- Mesaj Privat
si eu am incercat faza cu termostatul....altul si tot acelasi lucru.! poate cand o sa fie o zi mai buna afara un pic si oi avea si ceva timp ma apuc sa desfac caloriferul. Sper sa nu ma chinui prea mult..! sa incerc si faza cu cilit si jet de apa.! Da doamne sa mearga...daca nu...imi puteti spune ceva preturi la un calorifer SH?
si inca ceva: are un prieten o OmegaB si o dezmembreaza. Ma intreb daca se potriveste caloriferul! Stie cineva? Ca bine ar fi!
si inca ceva: are un prieten o OmegaB si o dezmembreaza. Ma intreb daca se potriveste caloriferul! Stie cineva? Ca bine ar fi!