- nitzupower
- OP
- 51 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
salut fani opel si nu numai. postez aici in speranta ca voi gasi o solutie sau cel putin sa mi fac o oarecare idee. detin o astra g break din 2000 y17dt cu vreo 180.000 si ce or mai fi fost dati inapoi de la cel care am luat o si am urmatoarea problema: de cele mai multe ori la pornire dimineata mi se aprinde check engine si nu are puterea normala pe care o are de obicei. daca las motorul sa se incalzeasca vreo 5-10 min sa zic si il opresc apoi il pornesc dispare checkul, adica nu se mai aprinde si motorul trage normal. daca plec la drum si mi se aprinde in mers in timp ce am peste 2000 rpm iar scade puterea la fel ca atunci cand mi se aprinde imediat dupa pornire dimineata, dar daca mi se aprinde in mers in timp ce rpm e sub 2000 puterea scade dramatic. ca si cum as avea 3 moduri de putere: bec stins, bec aprins si bec aprins in mers sub 2000rpm. mentionez ca atunci cand e check aprins scoate si ceva fum. in speranta ca poate a mai intalnit cineva.problema, multumesc. pt cei care cred ca ajuta si mi zic sa.ma duc la tester mai bine sa nu.ma ajute. doar cine crede ca stie sigur sau care a intalnit problema. merci
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- nitzupower
- OP
- 51 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salut, cam multe erori, pai P0370 e vorba despre senzorul de turatie al pompei deci asta arfi cea mai grava, posibil si calculatorul mai precis lipiturile reci. Restul P0100 e eroare de debitmetru iar P0105 eroare de senzor presiune turbo MAP, mai vad si o eroare de egr p400 care poate fi si de la vacuum, iar P0380 e de la releul bujiilor deci nu prea cred ca ai bujii functionale. Asta cauzeaza aparitia martorului la pornirea motorului. Poti sa i mai faci un test cel mai bine e sa ii stergi erorile pe care le gasesti si dupa ce dai ceva ture cu ea sa vezi ce erori reapar pentru ca aparitia unora dintre ele poate fi cauzata de eroarea care defapt arata defectiunea reala. ps:nu este exclusa nici varianta senzorului crankshaft, le iei prin eliminare daca gasesti un binevoitor care sa iti imprumute piesele sa faci proba.
- nitzupower
- OP
- 51 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
arias
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut prieteni...am un opel vectra a 1.7 td cu motoru isuzu din 1993 si recent am facut masina deoarece asa cum am mai povestit de la bord pina la faruri sa facut scrum...Masina acum este functionala,singur am facut-o dar astazi cind am pornit-o a luat-o la sfert..mi-a luat cheia din mana..insa nu trage deloc...abia am scos masina din curte sa dau o tura cu ea si dupa 2 minute scotea fum de nu puteai respira...deci porneste la sfert,dar se tureaza greu de tot si cind vreau sa plec de pe loc moare desi am respsctat intocmai ca la carte punerea la punct...chiulasei i sa facut planeitatea este verificata precum si jocurile la supape sint intocmai ca la carte...poate avansul la pompa sau o fi nevoie de inca 1 dinte sa-i dau...habar nu am dar de pus distributia sa pus bine....as mai avea si problema cu frina....astazi am schimbat si pompa ca era defecta pierdea presiune dar are o chestie care nu mi-o explic...pedala este tare pompa face presiune caci am probat dar pe diagonala la roata dreapta fata cu stinga spate cind fac aerisirea este normal adica se duce pedala la fund si lichidul este aruncat cu putere pe cind pe cealalalta diagonala adica roata stinga fata cu dreapta spate cind fac aerisirea curge lichid cu presiune mai mica dar pedala ramane nemiscata...adica nu coboara cum este normal in momentul cind dau drumul la aerisitor....asa ceva nu mi sa intimplat niciodata..specific ca masina are si ABS.... ciceva a zis ca poate este abs-ul defect dar cum sa verific...ca frina am doar pe 2 roti..daca stie cineva va rog sa ma luminati si pe mine
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat