Roger
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
Intrebarea mea este daca s-a intamplat cuiva sa i se aprinda dupa ce a folosit unul din produsele pentru lipit radiatorul.Pentru ca eu am folosit asa ceva ieri,ceva de la 2+2,care cred ca a rezolvat problema radiatorului dar care in dimineata asta cred.....a stricat(Doamne fereste!)altceva.Ar fi coincidenta prea mare cred sa nu aiba legatura lichidul pus de mine ieri cu becul aprins azi.Asadar,a mai patit cineva asa ceva ?Ce,cat de rau putea sa faca respectivul lichid?Pe flacon scrie ca n-are a face cu nimeni.
Deocamdata am lasat-o acasa dupa 2 starturi in care s-a aprins la 2-3 secunde dupa pornire respectivul martor si m-am programat maine la tester.
Roger
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
Masina porneste si functioneaza normal.Dupa constatarea de dimineata am mers in jur de 1 km si m-am intors la baza.
Curios este ca,desi afara erau in jur de 10 grade mi s-a aprins martorul de bujii(am citit ca la temperaturi de peste 4-5 grade nu mai lucreaza bujiile).Inca ceva : Martorul cu pricina se stinge imediat dupa start si se reaprinde in 2-3 secunde(in caz ca are si chestia asta vreo relevanta).
Maine dupa amiaza sau joi dimineata va scriu concluzia de la service.
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
si la mine se intampla exact acelasi lucru.dar se stinge dupa ce plec in cateva secunde...sau daca accelerez mai tare.zic ca sunt bujiile.
incearca dupa ce o pornesti sa acccelerezi pe la 2000...vezi daca se stinge.sunt curios ce diagnostic iti pune la service.sa ne scrii 😃
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Roger
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
In continuare o sa le platesc manopera si atat pentru ca la piese ....sunt putin mai scumpi 😃
Asadar,50 ron tester,85 ron bujie,30 ron manopera schimb la service Opel
p.s.(off topic-scuzati)Stie cineva daca sunt bune bujiile BERU ?Eu le-am luat pentru ca sunt Made in Germany
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
sega
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Corsa 2001 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2006
- Mesaj Privat
Oricum, am fost la tester si am aflat 2 coduri de eroare: "P0380- Bujii incandescente/Circuit incalzire (A) Intrerupere/ Scurtcircuit plus" si "P0370 - Marcaj referinta A, Fara comunicare". Eu cred ca aceste coduri de eroare nu au de aface cu pb cu martorul pentru ca in urma cu cateva zile am obs. in trafic ca indicatoarele si afisajul km. au "cazut" pentru 5 sec dupa care au revenit. Probabil vreun contact imperfect. In rest masina merge ok fara a avea pb evidente.
Are cineva idee despre ce ar putea fi vorba?
Masina pe care o am este o Corsa 1.7 DT din 2001.
pillif12
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat