Roger
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
Stiu ca exista multe discutii pe tema asta.
Intrebarea mea este daca s-a intamplat cuiva sa i se aprinda dupa ce a folosit unul din produsele pentru lipit radiatorul.Pentru ca eu am folosit asa ceva ieri,ceva de la 2+2,care cred ca a rezolvat problema radiatorului dar care in dimineata asta cred.....a stricat(Doamne fereste!)altceva.Ar fi coincidenta prea mare cred sa nu aiba legatura lichidul pus de mine ieri cu becul aprins azi.Asadar,a mai patit cineva asa ceva ?Ce,cat de rau putea sa faca respectivul lichid?Pe flacon scrie ca n-are a face cu nimeni.
Deocamdata am lasat-o acasa dupa 2 starturi in care s-a aprins la 2-3 secunde dupa pornire respectivul martor si m-am programat maine la tester.
Intrebarea mea este daca s-a intamplat cuiva sa i se aprinda dupa ce a folosit unul din produsele pentru lipit radiatorul.Pentru ca eu am folosit asa ceva ieri,ceva de la 2+2,care cred ca a rezolvat problema radiatorului dar care in dimineata asta cred.....a stricat(Doamne fereste!)altceva.Ar fi coincidenta prea mare cred sa nu aiba legatura lichidul pus de mine ieri cu becul aprins azi.Asadar,a mai patit cineva asa ceva ?Ce,cat de rau putea sa faca respectivul lichid?Pe flacon scrie ca n-are a face cu nimeni.
Deocamdata am lasat-o acasa dupa 2 starturi in care s-a aprins la 2-3 secunde dupa pornire respectivul martor si m-am programat maine la tester.
Roger
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
Elemente ajutatoare.
Masina porneste si functioneaza normal.Dupa constatarea de dimineata am mers in jur de 1 km si m-am intors la baza.
Curios este ca,desi afara erau in jur de 10 grade mi s-a aprins martorul de bujii(am citit ca la temperaturi de peste 4-5 grade nu mai lucreaza bujiile).Inca ceva : Martorul cu pricina se stinge imediat dupa start si se reaprinde in 2-3 secunde(in caz ca are si chestia asta vreo relevanta).
Maine dupa amiaza sau joi dimineata va scriu concluzia de la service.
Masina porneste si functioneaza normal.Dupa constatarea de dimineata am mers in jur de 1 km si m-am intors la baza.
Curios este ca,desi afara erau in jur de 10 grade mi s-a aprins martorul de bujii(am citit ca la temperaturi de peste 4-5 grade nu mai lucreaza bujiile).Inca ceva : Martorul cu pricina se stinge imediat dupa start si se reaprinde in 2-3 secunde(in caz ca are si chestia asta vreo relevanta).
Maine dupa amiaza sau joi dimineata va scriu concluzia de la service.
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
"..........Curios este ca,desi afara erau in jur de 10 grade mi s-a aprins martorul de bujii(am citit ca la temperaturi de peste 4-5 grade nu mai lucreaza bujiile).Inca ceva : Martorul cu pricina se stinge imediat dupa start si se reaprinde in 2-3 secunde(in caz ca are si chestia asta vreo relevanta). "
si la mine se intampla exact acelasi lucru.dar se stinge dupa ce plec in cateva secunde...sau daca accelerez mai tare.zic ca sunt bujiile.
incearca dupa ce o pornesti sa acccelerezi pe la 2000...vezi daca se stinge.sunt curios ce diagnostic iti pune la service.sa ne scrii
si la mine se intampla exact acelasi lucru.dar se stinge dupa ce plec in cateva secunde...sau daca accelerez mai tare.zic ca sunt bujiile.
incearca dupa ce o pornesti sa acccelerezi pe la 2000...vezi daca se stinge.sunt curios ce diagnostic iti pune la service.sa ne scrii
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Roger
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
Bujia de la cilindrul unu.Asa a zis testerul.Si da,se stinge becul dupa 2-3 minute de functionare motor.Amabili , baietii de la service mi-au ofertat bujia la 288 RON.Am cumparat-o azi cu 85 RON(Beru).Cam mare diferenta nu?L-am intrebat pe cel care mi-a vandut-o de 10 ori daca e sigur ca e bujia pentru masina mea.Zice ca da.
In continuare o sa le platesc manopera si atat pentru ca la piese ....sunt putin mai scumpi
Asadar,50 ron tester,85 ron bujie,30 ron manopera schimb la service Opel
p.s.(off topic-scuzati)Stie cineva daca sunt bune bujiile BERU ?Eu le-am luat pentru ca sunt Made in Germany
In continuare o sa le platesc manopera si atat pentru ca la piese ....sunt putin mai scumpi
Asadar,50 ron tester,85 ron bujie,30 ron manopera schimb la service Opel
p.s.(off topic-scuzati)Stie cineva daca sunt bune bujiile BERU ?Eu le-am luat pentru ca sunt Made in Germany
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
sega
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Corsa 2001 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2006
- Mesaj Privat
Am si eu aceleasi probleme cu martorul "engine electronics" in sensul ca la prima pornire sta aprins oricat de mult as tura motorul sau indiferent de cat as merge cu masina. Ciudat este ca daca pun contactul de 2 ori fara ca sa pornesc masina la primul, nu se mai aprinde.
Oricum, am fost la tester si am aflat 2 coduri de eroare: "P0380- Bujii incandescente/Circuit incalzire (A) Intrerupere/ Scurtcircuit plus" si "P0370 - Marcaj referinta A, Fara comunicare". Eu cred ca aceste coduri de eroare nu au de aface cu pb cu martorul pentru ca in urma cu cateva zile am obs. in trafic ca indicatoarele si afisajul km. au "cazut" pentru 5 sec dupa care au revenit. Probabil vreun contact imperfect. In rest masina merge ok fara a avea pb evidente.
Are cineva idee despre ce ar putea fi vorba?
Masina pe care o am este o Corsa 1.7 DT din 2001.
Oricum, am fost la tester si am aflat 2 coduri de eroare: "P0380- Bujii incandescente/Circuit incalzire (A) Intrerupere/ Scurtcircuit plus" si "P0370 - Marcaj referinta A, Fara comunicare". Eu cred ca aceste coduri de eroare nu au de aface cu pb cu martorul pentru ca in urma cu cateva zile am obs. in trafic ca indicatoarele si afisajul km. au "cazut" pentru 5 sec dupa care au revenit. Probabil vreun contact imperfect. In rest masina merge ok fara a avea pb evidente.
Are cineva idee despre ce ar putea fi vorba?
Masina pe care o am este o Corsa 1.7 DT din 2001.
pillif12
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
salut...am si eu o nedumerire...am un opel corsa c din 2004 1.3 cdti.Am schimbat bujiile incandescente pe rand ,nu pe toate odata(greseala mea).Pe masina am avut Bosch si eu le-am inlocuit cu Febi... de cand am inceput sa le inlocuiesc imi apare eroare de bujii, o sterg cu opcom si reapare in maxim o saptamana. Este posibil sa nu fie bune aceste bujii pentru tipul meu de motor?nici de pornit nu porneste cum trebuie...cate-o data porneste bine, cate-odata la a doua sau a treia cheie...Multumesc!