Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • alygator2000

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Focsani
  • Masina: Astra 1995 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
buna tuturor
am un vectra c, din 2003, motor y20dth, intr-o dimineata l-am pornit si il lasam sa mearga la relanti pt a se incalzi un pic inainte sa plec cu el din parcare, dupa aproximativ 3 minute s-a auzit un zgomot si motorul s-a oprit...si oprit a fost, am incercat sa dau la automat, dadea sa invarta dar bloca ceva, am incercat sa o pornesc trasa dar la fel, nu a pornit. am dus-o la un service si acolo am aflat ca la aceste motore se rupe arborele cotit.zis si facut, baietii au dat baia jos si, intradevar arborele era rupt intre pistonul 2 si 3, am cumpart un alt motor de pe o vectra ca a mea, functional, am demontat tot de pe al meu si am montat tot pe motorul nou, am pus motorul pe masina si cand sa porneasca, mort tot, ca si cum nu ar avea curent la electromotor, am verificat cablaje, mufe, borne, tot...dar nimic, am incercat sa bagam testerul sa vedem de ce nu vine curent la electromotor, dar nu se poate conecta cu,calculatorul de motor, ca si cand nu ar avea mufele bagate, deci electromotorul nu ia comanda de pornire de la calculator.
care sa fie cauza?
cu motorul vechi am dat la automat pana cand au dat baietii baia jos sa vada arborele,iar cand au montat motorul nou...totul mort Sad
poate a mai patit cineva asa ceva si ma poate ajuta
este de 3 zile in service si nimeni nu ii gaseste problema

multumesc anticipat si revin cu detalii
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu se poate conecta pe motor atunci ECU nu primeste curent (in cel mai fericit caz). Verifica mufe, fire curent, tot.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
calculatorul motor controleaza si un releu inhibitor,si nu poti da la automat daca acesta nu se alimenteaza,sau nu citeste cheia .intra si pe immo vezi daca se conecteaza ,ce erori da ,si verifica din nou temeinic toate conexiunile(mufele etc etc),ai grija si la sigurante (multe locase sint goale de fabrica,nu o data mi-sa intimplat chiar si mie sa scot o siguranta sa o verific si din gresala sa o bag in alt loc).AUTODATA ti-ar fi(le-ar)fi de mare ajutor.
  • alygator2000

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Focsani
  • Masina: Astra 1995 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
revin dupa cateva zile de masuratori si nervi consumati... nu am reusit sa o pornesc, am intrat cu testerul direct pe blocarea pornire- si imi da ca nu e curent la clema 15, asta cu tester kts de la bosch, maine o sa incerc cu testerul de opel sa vad ce zice
revin...
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
clema 15 reprezinta tocmai circuitul primar pentru (trezirea ECU,instalatiei in sine),adica pozitia a doua a contactului care de asemenea alimenteaza ecu prin intermediul unui releu.AUTODATA e inposibil sa nu te ajute,daca urmaresti exact schema electrica detaliata acolo vei sti cu siguranta (sau ma rog baietii care lucreaza la ia)daca e din instalatie sau din ECU.te scapa de bijbiiala,nervi si timp pierdut ...dar bine trebuie sa stie si sa o citeasca
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
probabil cand au schimbat motorula ciupit vreun fir pe la motor sau vreo mufa.si au intrerupt curentul.mare grija!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR