- alygator2000
- OP
- 85 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 1995 c20xe
- Focsani
alygator2000
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Focsani
- Masina: Astra 1995 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
buna tuturor
am un vectra c, din 2003, motor y20dth, intr-o dimineata l-am pornit si il lasam sa mearga la relanti pt a se incalzi un pic inainte sa plec cu el din parcare, dupa aproximativ 3 minute s-a auzit un zgomot si motorul s-a oprit...si oprit a fost, am incercat sa dau la automat, dadea sa invarta dar bloca ceva, am incercat sa o pornesc trasa dar la fel, nu a pornit. am dus-o la un service si acolo am aflat ca la aceste motore se rupe arborele cotit.zis si facut, baietii au dat baia jos si, intradevar arborele era rupt intre pistonul 2 si 3, am cumpart un alt motor de pe o vectra ca a mea, functional, am demontat tot de pe al meu si am montat tot pe motorul nou, am pus motorul pe masina si cand sa porneasca, mort tot, ca si cum nu ar avea curent la electromotor, am verificat cablaje, mufe, borne, tot...dar nimic, am incercat sa bagam testerul sa vedem de ce nu vine curent la electromotor, dar nu se poate conecta cu,calculatorul de motor, ca si cand nu ar avea mufele bagate, deci electromotorul nu ia comanda de pornire de la calculator.
care sa fie cauza?
cu motorul vechi am dat la automat pana cand au dat baietii baia jos sa vada arborele,iar cand au montat motorul nou...totul mort
poate a mai patit cineva asa ceva si ma poate ajuta
este de 3 zile in service si nimeni nu ii gaseste problema
multumesc anticipat si revin cu detalii
am un vectra c, din 2003, motor y20dth, intr-o dimineata l-am pornit si il lasam sa mearga la relanti pt a se incalzi un pic inainte sa plec cu el din parcare, dupa aproximativ 3 minute s-a auzit un zgomot si motorul s-a oprit...si oprit a fost, am incercat sa dau la automat, dadea sa invarta dar bloca ceva, am incercat sa o pornesc trasa dar la fel, nu a pornit. am dus-o la un service si acolo am aflat ca la aceste motore se rupe arborele cotit.zis si facut, baietii au dat baia jos si, intradevar arborele era rupt intre pistonul 2 si 3, am cumpart un alt motor de pe o vectra ca a mea, functional, am demontat tot de pe al meu si am montat tot pe motorul nou, am pus motorul pe masina si cand sa porneasca, mort tot, ca si cum nu ar avea curent la electromotor, am verificat cablaje, mufe, borne, tot...dar nimic, am incercat sa bagam testerul sa vedem de ce nu vine curent la electromotor, dar nu se poate conecta cu,calculatorul de motor, ca si cand nu ar avea mufele bagate, deci electromotorul nu ia comanda de pornire de la calculator.
care sa fie cauza?
cu motorul vechi am dat la automat pana cand au dat baietii baia jos sa vada arborele,iar cand au montat motorul nou...totul mort
poate a mai patit cineva asa ceva si ma poate ajuta
este de 3 zile in service si nimeni nu ii gaseste problema
multumesc anticipat si revin cu detalii
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
calculatorul motor controleaza si un releu inhibitor,si nu poti da la automat daca acesta nu se alimenteaza,sau nu citeste cheia .intra si pe immo vezi daca se conecteaza ,ce erori da ,si verifica din nou temeinic toate conexiunile(mufele etc etc),ai grija si la sigurante (multe locase sint goale de fabrica,nu o data mi-sa intimplat chiar si mie sa scot o siguranta sa o verific si din gresala sa o bag in alt loc).AUTODATA ti-ar fi(le-ar)fi de mare ajutor.
- alygator2000
- OP
- 85 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 1995 c20xe
- Focsani
alygator2000
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Focsani
- Masina: Astra 1995 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
clema 15 reprezinta tocmai circuitul primar pentru (trezirea ECU,instalatiei in sine),adica pozitia a doua a contactului care de asemenea alimenteaza ecu prin intermediul unui releu.AUTODATA e inposibil sa nu te ajute,daca urmaresti exact schema electrica detaliata acolo vei sti cu siguranta (sau ma rog baietii care lucreaza la ia)daca e din instalatie sau din ECU.te scapa de bijbiiala,nervi si timp pierdut ...dar bine trebuie sa stie si sa o citeasca
- TazzDeejay
- **
- 107 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2001 20dti
- Prahova
TazzDeejay
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat