titolyn
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
titolyn
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
titolyn
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
titolyn
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,702 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,702
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut. Sa intelegem ca in aceasta perioada, tinuta in fata portii nu ai pornit-o deloc. Este normal sa iti functioneze putin mai defectuos(avand in vedere si temperaturile scazute din ultima perioada) cand ai pornit-o acum. Porneste-o cel putin o data la 2 zile. S-a depus funingine, poate ca a facut si ceva condens pe galeria de evacuare, ceea ce adus la inghetarea particulelor depuse formand astfel niste doape. Ca solutie ar trebui demontat si curatat tot traseul de evacuare, pe segmente. Dupa ce cureti si montezi traseul, mergi pe un drum mai liber cativa km cu ea intr-o treapta inferioara si putin mai turata. Trebuie sa se desfunde si dupa aceea ar trebui sa iti functioneze normal.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,702 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,702
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Da mecaNIK. Sa stii ca ai perfecta dreptate in ceea ce priveste aditivul in carburant si turatiile mari. Eu am dat solutie la textul sau, unde nu specifica faptul ca a adaugat vreun aditiv in carburant. Daca a adaugat acel aditiv si nu a specificat si acest detaliu, normal ca solutiile pe care noi le expunem le dam in functie de textul initial expus. Solutia ta este perfect normala si trebuie sa se tina cont de ea in cazul in care aadaugat acel aditiv. Cu siguranta imediat trebuia sa se aprinda martorul ''ChekEngine''.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Ce-am spus eu e doar ce-am intalnit in mai multe ierni cand temperaturile scazute aerul mai rece si dens cu multa sau foarte multa benzina inroseste evacuarea ,de nu-ti vine sa crezi si cu scaderea corespunzatoare de carburant ,se poate sa dispara fenomenul singur ...dar de recomandat ar fi o citire de valori pe la sonde ca nu se stie ce informatii eronate ajung la ECU.
P.S. asta cu aditivu era la un Hyundai dupa ce mi-am smucit creierii sa vad de la ce mergea intrerupt si intra in ture greu si sacadat am aflat ca proprietarul a pus aditiv de ramasese catalizatoru' rosu para lumina ziceai ca are neoane sub motor .....cand de fapt problema era de la doua bujii.
- ksper
- ****
- 1,702 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,702
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
titolyn
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,178 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,178
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
-toba rosie= aredere de benzina in traseul de evacuare
-mers neregulat = lipsa scanteie la una-doua bujii si rezulta asa: benzina nearsa in cilindri respectivi se aprinde pe traseul de evacuare si inroseste toba.
Posibila rezolvare:
Verificarea instalatiei de aprindere adica:
-Bobina de inductie (cea mai plauzibila)
-Fise
-Bujii
Personal as merge prima oara la bobina. Astea au prostul obicei de a nu mai trimite scanteie la toate bujiile. Se rezolva prin inlocuire. Succes!
titolyn
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
titolyn
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat