Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
claude307
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: iasi
- Masina: Calibra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2006
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
asta chiar arata a Peugeot Coupe
iar ca sa nu ziceti ca sunt carcotas este una care imi place chiar aici pe site https://www.clubopel.com/alb...ic.php?pic_id=128
iar ca sa nu ziceti ca sunt carcotas este una care imi place chiar aici pe site https://www.clubopel.com/alb...ic.php?pic_id=128
- emmanuel
- **
- 235 mesaje
- din 10 Feb 2005
- Bucuresti
emmanuel
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2005
- Mesaj Privat
- sergyu
- **
- 324 mesaje
- din 13 Jun 2005
- Astra 2005 Z20LER
- Mures
sergyu
- Mesaje scrise: 324
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Suspendat
- 210 mesaje
- din 12 Aug 2005
- Calibra 1993 C20LET
- Bucuresti
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2005
- Mesaj Privat
- BUBU87CALIBRA
- **
- 180 mesaje
- din 04 Dec 2006
- Calibra 1993 C20LET
- C R A I O V A
BUBU87CALIBRA
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: C R A I O V A
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2006
- Mesaj Privat
- alex_t
- **
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
Salut! sper sa aveti rabdare sa cititi pana la capat printre numeroasele injuraturi ce mi le veti adresa
Sincer sa fiu, eu am mari indoieli vis-a-vis de proprietarii de Calibra.
90% din ei (si o spun fara retinere, deoarece sunt sigur ca respectivii, nu au habar ce e ala forum) sunt niste persoane extrem de dubioase: in principiu bishnitzari de 2 lei (gainari) sau oameni cu o cultura generala indoielnica, care au plecat direct de pe plantatia din RO, pe plantatiile din Spania....unde isi cheluiesc banii pe o Calibra neinmatriculabila la noi. (stiu, sunt subiectiv)
De aici rezulta imaginea proasta pe care o are aceasta masina la noi, si tot de aici rezulta KITCH tuning-ul care este in mare voga pe majoritatea Calibrelor (vezi autovit.ro) de la huse de "piele" improvizate care arata "de vis", la "dungi de Viper", steaguri de curse facute din banda adeziva, spoilere "tunate" in fibra (e mai ieftin sa il tunezi daca l-ai spart, decat sa iei unul nou), eleroane facute in regie proprie (cu cat mai mare cu atat mai TARE ESTE) interior in doua culori NEAPARAT facut din materiale cat mai proaste, cu un finisaj incredibil de prost, bord vopsit rosu/albastru/galben cu spray(cum da mai bine) etc etc, sunt sigur ca ati vazut mult mai multe. De aceea nici nu m-ar mira daca as sta la semafor si mi-ar atrage atentia o manea care se aude zornaind dintr-o Calibra, din "doo tunuri de bas" iar soferul ar incepe sa scuipe seminte pe mine.
De cand am calibra, nu exista zi sa nu ma intrebe vreun tzigan fara dintzi in gura, cu ceafa de porc, 3 lantzuri de carutza la gat vopsite galbene, si geaca de piele: "Cu cat o dai shefule" "am adus si eu vreo doua, faine masini" "fuge bine masinile astea 'catzash guritza"
Sigur, veti spune, sunt si alte modele, marci, care au parte de asemenea proprietari si acelasi tratament. Dar faceti o comparatie, si veti vedea ca din 10 Calibra, 8 sunt tziganite din cale afara.
Ca sa nu ma intelegeti gresit, si eu sunt posesor de Opel Calibra, cu numere de Germania. Cu siguranta cei care ma vad la semafor gandesc aceleasi lucruri despre mine (ce le-am enumerat mai sus). Norocul meu este ca nu am "tunuri de bas" ci doar casetofonul original al masinii, si nu am obisnuinta sa sparg seminte.
Ce m-a determinat sa fac aceasta povestioara: faptul ca am inceput sa nu ma mai simt chiar in largul meu cand sunt in trafic (nu am ceafa lata, nici lantzuri, si nu sunt nici bishnitzar, sunt doar un student amarat la vreo 65 de kg ) si de asemenea si pozele postate mai jos. Sunt sigur ca la noi nu va exista asa ceva. Sunt intr-adevar destule Opel Calibra si la noi, ingrijite, cat se poate de stock, care nu au alte elemente inutile, (instalatia pomului de craciun pe la praguri, shpritziere si evacuare), insa prostul gust RULEZ, iar un tuning de bun gust sunt sigur ca nu va aparea curand. Mai exista explicatia "da ce vrei domne la drumurile noastre". Raspuns "la drumurile noastre se lasa masina stock, sau daca tii sa faci ceva frumos, cu siguranta nu mergi cu ea "la arat".
P.S. Am facut o selectie de masini restilizate decent, ce pot fi folosite zilnic fara prea multe probleme (in cazul in care ma vezi acuza ca nu prea este diferenta majora intre cele stock si acestea...)
Numai bine, sunt curios daca mai gandeste cineva ca mine...
Sincer sa fiu, eu am mari indoieli vis-a-vis de proprietarii de Calibra.
90% din ei (si o spun fara retinere, deoarece sunt sigur ca respectivii, nu au habar ce e ala forum) sunt niste persoane extrem de dubioase: in principiu bishnitzari de 2 lei (gainari) sau oameni cu o cultura generala indoielnica, care au plecat direct de pe plantatia din RO, pe plantatiile din Spania....unde isi cheluiesc banii pe o Calibra neinmatriculabila la noi. (stiu, sunt subiectiv)
De aici rezulta imaginea proasta pe care o are aceasta masina la noi, si tot de aici rezulta KITCH tuning-ul care este in mare voga pe majoritatea Calibrelor (vezi autovit.ro) de la huse de "piele" improvizate care arata "de vis", la "dungi de Viper", steaguri de curse facute din banda adeziva, spoilere "tunate" in fibra (e mai ieftin sa il tunezi daca l-ai spart, decat sa iei unul nou), eleroane facute in regie proprie (cu cat mai mare cu atat mai TARE ESTE) interior in doua culori NEAPARAT facut din materiale cat mai proaste, cu un finisaj incredibil de prost, bord vopsit rosu/albastru/galben cu spray(cum da mai bine) etc etc, sunt sigur ca ati vazut mult mai multe. De aceea nici nu m-ar mira daca as sta la semafor si mi-ar atrage atentia o manea care se aude zornaind dintr-o Calibra, din "doo tunuri de bas" iar soferul ar incepe sa scuipe seminte pe mine.
De cand am calibra, nu exista zi sa nu ma intrebe vreun tzigan fara dintzi in gura, cu ceafa de porc, 3 lantzuri de carutza la gat vopsite galbene, si geaca de piele: "Cu cat o dai shefule" "am adus si eu vreo doua, faine masini" "fuge bine masinile astea 'catzash guritza"
Sigur, veti spune, sunt si alte modele, marci, care au parte de asemenea proprietari si acelasi tratament. Dar faceti o comparatie, si veti vedea ca din 10 Calibra, 8 sunt tziganite din cale afara.
Ca sa nu ma intelegeti gresit, si eu sunt posesor de Opel Calibra, cu numere de Germania. Cu siguranta cei care ma vad la semafor gandesc aceleasi lucruri despre mine (ce le-am enumerat mai sus). Norocul meu este ca nu am "tunuri de bas" ci doar casetofonul original al masinii, si nu am obisnuinta sa sparg seminte.
Ce m-a determinat sa fac aceasta povestioara: faptul ca am inceput sa nu ma mai simt chiar in largul meu cand sunt in trafic (nu am ceafa lata, nici lantzuri, si nu sunt nici bishnitzar, sunt doar un student amarat la vreo 65 de kg ) si de asemenea si pozele postate mai jos. Sunt sigur ca la noi nu va exista asa ceva. Sunt intr-adevar destule Opel Calibra si la noi, ingrijite, cat se poate de stock, care nu au alte elemente inutile, (instalatia pomului de craciun pe la praguri, shpritziere si evacuare), insa prostul gust RULEZ, iar un tuning de bun gust sunt sigur ca nu va aparea curand. Mai exista explicatia "da ce vrei domne la drumurile noastre". Raspuns "la drumurile noastre se lasa masina stock, sau daca tii sa faci ceva frumos, cu siguranta nu mergi cu ea "la arat".
P.S. Am facut o selectie de masini restilizate decent, ce pot fi folosite zilnic fara prea multe probleme (in cazul in care ma vezi acuza ca nu prea este diferenta majora intre cele stock si acestea...)
Numai bine, sunt curios daca mai gandeste cineva ca mine...
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Suspendat
- 210 mesaje
- din 12 Aug 2005
- Calibra 1993 C20LET
- Bucuresti
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2005
- Mesaj Privat
salutare,
nu cred ca vei primi injuraturi de la nimeni... eu personal cunosc destul de multe persoane normale care au calibra. Nu as merge pe ideea ca 8 din 10 sunt cocalari (desi probabil ca asa este) dar cand ai doar 50 de masini in toata tara si masina e aratoasa si fuge bine poate ca e normal sa se intample asa...
Sincer, prefer calibra mercedesului (renumit pt proprietarii de calitate umana indoielnica) si sper sa reusim sa ne adunam la un loc toti cei cu aceleasi idei, desi pana la urma totul tine de gusturi...
nu cred ca vei primi injuraturi de la nimeni... eu personal cunosc destul de multe persoane normale care au calibra. Nu as merge pe ideea ca 8 din 10 sunt cocalari (desi probabil ca asa este) dar cand ai doar 50 de masini in toata tara si masina e aratoasa si fuge bine poate ca e normal sa se intample asa...
Sincer, prefer calibra mercedesului (renumit pt proprietarii de calitate umana indoielnica) si sper sa reusim sa ne adunam la un loc toti cei cu aceleasi idei, desi pana la urma totul tine de gusturi...
- Calibra-Turbo
- **
- 128 mesaje
- din 01 Jun 2005
- Germany
Calibra-Turbo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Germany
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2005
- Mesaj Privat
@alex_t
the calibra on your first picture belongs to a friend of mine here in germany.He bought the calibra a few years ago as a 8v and then we modified it to a turbo(front wheel drive not 4x4),extended the car body for the wide rims,painted the car with a cool chameleon colour....
Here some pictures before,during and after the conversion.
the calibra on your first picture belongs to a friend of mine here in germany.He bought the calibra a few years ago as a 8v and then we modified it to a turbo(front wheel drive not 4x4),extended the car body for the wide rims,painted the car with a cool chameleon colour....
Here some pictures before,during and after the conversion.
- alex_t
- **
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
@calibra-turbo
eram sigur ca este vorba de un posesor din germania cu toate ca dimensiunile numerelor de inmatriculare dadeau impresia ca e de Italia. e superb modelul, cu toate ca nu prea agreez prea mult aceste umbau-auto.
Eu personal sunt un mare fan al tuningului german (sobru, bodykit-uri simple, garda la sol extrem de mica, fara lucruri inutile, overall - bun gust)
poate reusesti sa faci rost de poze mai multe din perioada transformarii (nu am scris in engleza deoarece am observat ca gasesti o cale "misterioasa de a intelege )
eram sigur ca este vorba de un posesor din germania cu toate ca dimensiunile numerelor de inmatriculare dadeau impresia ca e de Italia. e superb modelul, cu toate ca nu prea agreez prea mult aceste umbau-auto.
Eu personal sunt un mare fan al tuningului german (sobru, bodykit-uri simple, garda la sol extrem de mica, fara lucruri inutile, overall - bun gust)
poate reusesti sa faci rost de poze mai multe din perioada transformarii (nu am scris in engleza deoarece am observat ca gasesti o cale "misterioasa de a intelege )
- BUBU87CALIBRA
- **
- 180 mesaje
- din 04 Dec 2006
- Calibra 1993 C20LET
- C R A I O V A
BUBU87CALIBRA
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: C R A I O V A
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2006
- Mesaj Privat
- alex_t
- **
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
- BUBU87CALIBRA
- **
- 180 mesaje
- din 04 Dec 2006
- Calibra 1993 C20LET
- C R A I O V A
BUBU87CALIBRA
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: C R A I O V A
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Calibra-Turbo
- **
- 128 mesaje
- din 01 Jun 2005
- Germany
Calibra-Turbo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Germany
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2005
- Mesaj Privat
poate reusesti sa faci rost de poze mai multe din perioada transformarii
no problem.I got some more pictures and will post them soon.Here is a video of the car.
http://www.myvideo.de/watch/250825
- Calibra-Turbo
- **
- 128 mesaje
- din 01 Jun 2005
- Germany
Calibra-Turbo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Germany
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2005
- Mesaj Privat
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
In mare parte ai dreptate ...
Dar eu am o mare nedumerire legat de poza nr 4
1.La ce trebuie Plasme sau LCD-uri in tetiere ca oricum nu stai niciodata in spate ...
2.Sa zicem ca iei si familia deci 5 persoane, nu cred ca baga cineva mai multe (ca nu e caruta si nici autobus) in poza sunt 6 Plasme sau LCD-uri sa inteleg ca unul se uita la 2 deodata ?
3.Sa zicem ca unul se uita la 2 deodata (daca are strabism merge) dar imaginati-va ce iese cand le porneste pe toate 6 pe canale diferite ...(balamuc !) iar daca merg toate doar pe un canal la ce e nevoie de 6 ?
Sa fim seriosi, astea merg la masini la care ai sofer si stai in spate nu la masini sport ... ca nu cred ca e vreunul care sa mearga cu 200 in timp ce se uita la "titanic" .Acum o sa zica unii ca te uiti cand nu conduci . Accept si asta ! Dar pe 6 Plasme sau LCD-uri ? unul nu ajunge ? Nu cred ca cineva locuieste intr-o masina ... iar daca locuieste in ea e un tampit cu banii investiti in Plasme sau LCD-uri lua lejer o rulota si sigur avea loc mai mult decat intr-o masina sport .
Din punctul meu de vedere acestia sunt incadrati in categoria amintita de alex_t exceptie fac firmele in domeniu care stiu sa profite de pe urma lor .
[img]https://upload8.postimage.org/176474/photo_hosting.html[/img]
Dar eu am o mare nedumerire legat de poza nr 4
1.La ce trebuie Plasme sau LCD-uri in tetiere ca oricum nu stai niciodata in spate ...
2.Sa zicem ca iei si familia deci 5 persoane, nu cred ca baga cineva mai multe (ca nu e caruta si nici autobus) in poza sunt 6 Plasme sau LCD-uri sa inteleg ca unul se uita la 2 deodata ?
3.Sa zicem ca unul se uita la 2 deodata (daca are strabism merge) dar imaginati-va ce iese cand le porneste pe toate 6 pe canale diferite ...(balamuc !) iar daca merg toate doar pe un canal la ce e nevoie de 6 ?
Sa fim seriosi, astea merg la masini la care ai sofer si stai in spate nu la masini sport ... ca nu cred ca e vreunul care sa mearga cu 200 in timp ce se uita la "titanic" .Acum o sa zica unii ca te uiti cand nu conduci . Accept si asta ! Dar pe 6 Plasme sau LCD-uri ? unul nu ajunge ? Nu cred ca cineva locuieste intr-o masina ... iar daca locuieste in ea e un tampit cu banii investiti in Plasme sau LCD-uri lua lejer o rulota si sigur avea loc mai mult decat intr-o masina sport .
Din punctul meu de vedere acestia sunt incadrati in categoria amintita de alex_t exceptie fac firmele in domeniu care stiu sa profite de pe urma lor .
[img]https://upload8.postimage.org/176474/photo_hosting.html[/img]