- alexandrv_b
- OP
- 189 mesaje
- din 26 Sep 2006
- Zafira 2003 Y20DTH
- Aiud-Alba
alexandrv_b
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Aiud-Alba
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
Fratilor , si la voi se intampla urmatoarea chestie ori am eu o problema?Observ o fluctuatie de tensiune(vizibila pe orice bec ,chiar si pe faruri)in momentul in care scade turatia motorului(fie in frana de motor,fie in gol daca ii fac ceva "sprit-uri").Tensiunea am masurat-o si e undeva la 13.8V.Oricum nu mi se pare normal sa fluctueze intr-atat incat sa se vada pe faruri acea descrestere de intensitate a luminii.Asa ceva imi amintesc ca mai vedeam la Daciile alea rapanoase,insa de la alea nu aveai pretentii!Voi ce parere aveti?
Multumiri anticipate!
Multumiri anticipate!
- alexandrv_b
- OP
- 189 mesaje
- din 26 Sep 2006
- Zafira 2003 Y20DTH
- Aiud-Alba
alexandrv_b
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Aiud-Alba
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
- alexandrv_b
- OP
- 189 mesaje
- din 26 Sep 2006
- Zafira 2003 Y20DTH
- Aiud-Alba
alexandrv_b
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Aiud-Alba
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
Zafira
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2006
- Mesaj Privat
- alexandrv_b
- OP
- 189 mesaje
- din 26 Sep 2006
- Zafira 2003 Y20DTH
- Aiud-Alba
alexandrv_b
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Aiud-Alba
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
- alexandrv_b
- OP
- 189 mesaje
- din 26 Sep 2006
- Zafira 2003 Y20DTH
- Aiud-Alba
alexandrv_b
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Aiud-Alba
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
- apasaciu
- **
- 337 mesaje
- din 27 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
salutare ! care stiti voi ca e plaja normala de tensiuni pt alternator ? eu stii ca 13.ceva e putin .. mie imi sta de exemplu la relanti fara consumatori in 14.6 si scade in 13.9 cu tot ce se poate porni .. oglinzi , dezaburire , ventilator , faza lunga etc . Singura data cand se simte ceva nasol la tensiunea asta e cand porneste ventilatorul de la radiator care nu mai este original si este de passat de AC si da sa opreasaca motorul .. 1 secunda
dom79
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
SALUTARE, stie cineva care sunt limitele normale de incarcare a bateriei la o Astra G motor 1,7 Diesel (Y17DT), am verificat altenatorul care nu baga decat 13,4V-13,5V fara consumatori cateodata am chiar 13,7V-13,8V-13,9V aceste verificari le-am facut in diferite momente ale zilei, iar in timpul verificari incarcarea era constanta adica la o incarcare de 13,4V iar in alt moment al zilei 13,7V...daca puteti careva, sa-mi spuneti daca are rost sa incerc sa repar alternatorul si ce ar putea fi ? Apropo nu am probleme sa nu-mi porneasca masina si nici luminile de afara sau cele din bord nu palpaie deloc, dar ma gandesc ca sar putea sa ma lase cand mi-e lumea mai draga, ce spuneti ?
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
dom79
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
dom79
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
REZOLVAT, am fost la un service hotarat sa schimb tot ce se poate schimba la un alternator, a inceput electricianul sa verifice tot si era si el nedumerit dar pana la urma a gasit problema, a desfacut putin izolatia de pe firul care intra in borna de la plusul bateriei si a verificat acolo si SURPRIZA incarca perfect 14-14,1V si iata ce am facut cu un prieten am desfacut borna de pe bateriesi am dat cu sprai de contact la fir si am strans cu un mops bine locul unde firul intra in borna, dupa care am vericat la baterie incarcare si era buna(sper sa tina), tin sa mentionez ca inainte cablul se incalzea destul de tare dar nu era nici oxidat, nici desprins, nici rupt, sau lucruri de genul acesta care sa-mi dea de gandit si din cauza asta nu ma gandeam sa-l verific, oricum totul e bine cand se termina cu bine, nu-i asa ) ?
Din cand in cand dau cu spray de contact pe borne, ce ziceti are ceva daca fac asta ?
Din cand in cand dau cu spray de contact pe borne, ce ziceti are ceva daca fac asta ?
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Cresterea rezistentei de contact datorita oxizilor sau strangerii imperfecte genereaza astfel de probleme. Incalzirea de care vorbesti se datora tocmai acestei rezistente de contact. O parte din energia electrica furnizata de alternator catre baterie se transforma in energie calorica in punctul in care rezistenta de contact era mare. Nu strica, ideea este ca periodic sa se faca o verificare macar vizuala a bornelor bateriei si a conexiunilor ce sunt facute pe acestea. Mare atentie si la conexiunea firului de masa (minus) cu caroseria.
dom79
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
dom79
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat