Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Multi dintre noi au probleme cu ei asa ca deschid eu discutia.
Postati aici informatiile voastre, manifestare, care din ei ati inlocuit etc.
La Corsa problemele sunt mai mari, lor le tremura pina si usile !
Pe linga ca mi se par slabe au la motor si o ordine de aprindere ciudata 1-2-3 !
Voi reveni cu informatii interesante ca o sa-mi pun mintea cu ele.
Skip ads

  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Multumiri anticipate, pana acum esti cea mai tare sursa de informatii si tutoriale tehnice despre aceste motoare de pe forum. Citind cele scrise de tine in tutorialele anterioare m-am gandit sa fac si eu curatarea egr si a supapei de evacuare a vaporilor de combustibil ajutat insa de un prieten mecanic.
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Salut.
Incep eu, cu problemele mele la tgampoane motor.
Acum doi ani, dupa cam o jumatate de an dupa ce mi-am luat masina, a inceput sa-mi tremure, banuiala indreptandu-se spre tamponul motor din partea stanga, deasupra curelei, care era putin turtit (in urma unui accident probabil). Deci, pentru linistea mea, l-am schimbat, dar lucrurile nu s-au schimbat, masina tot tremura, mai ales la demaraje.
Tamponul schimbat de fapt era bun, in afara de deformarea pe care o are. Toate componentele erau rigide si nu avea nici o alta urma de uzura (il mai am si acum).

Dupa cateva luni, continuindu-mi investigatiile, am hotarat schimbarea tamponului din mijloc, la indemnul baietilor de la service. Zis si facut: comandat unul, montat, aceeasi problema, tamponul era bun, tremuratul se mentine pana anul trecut cand am hotarat - de data asta eu singur - sa dau toate rotile jos, verificare capete de bara, bucse, rulmenti, etc.
Problema era de fapt de la doua prezoane ale rotii dreapta fata, care aveau joc si pentru a da roata jos au trebuit taiate. Comandat alte prezoane si piulite, montat dupa o saptamana si problema a disparut. Mentionez ca o piulita este 18 RON si un prezon 12 RON parca. Chiar m-a surprinz ca am avut probleme cu prezoanele, la asta nu ma asteptam.

De atunci, sfatul meu pentru toti este: nu comandati nici o piesa decat daca sunteti 100% siguri ca trebuie inlocuita. Eu am aruncat ~650RON in schimbul unor banuieli ale baietilor de la service... Culmea culmilor ar fi ca primul sa mi se strice cel de-al 3-lea tampon, pe care inca nu l-am schimbat
Evil or Very Mad
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La mine pare a fi slab cel din stinga de la cutie viteze. Cam face zgomot la ralanti si mi se pare ca motorul trepideaza cam mult. Culmea este ca cei de la Opel spun ca nu stinga se schimba ci dreapta ! M-am uitat si codul este acela deci nu este greseala. Ei spun ca nu se mai pune cel de la Z10XE ci cel de la Z12XE.

Agila 2000...2001 Z10XE
Complaint: Left hand silent block causes engine noises in the passenger compartment
Cause: Chafing conditions between left hand silent block and bracket
Production:

Remedy:
Caution: Please do not mix up with Z10XE piston seizure.

Nu este usor de schimbat dar am sa ma apuc. Cum inca nu stiu dar am sa gasesc o solutie cit mai simpla.
In case of customer complaint replace the right silent block of the
Z10XE Engine Part.-No.: 92 046 17 / Cat.-No.: 47 02 733 with the
silent block of the
Z12XE Engine Part.-No.: 92 096 12 / Cat.-No.: 47 05 514 according
the Service Instructions.
  • snp_sfy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 zioxe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2009

  • Mesaj Privat
As avea si eu o intrebara;Are cineva idee cit ar costa un tampon de motor(stinga cel de linga curea)?
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
snp_sfy a scris:As avea si eu o intrebara;Are cineva idee cit ar costa un tampon de motor(stinga cel de linga curea)?


Am cumparat unul pentru z12xe, acum doi-trei ani si a costat ~180lei
  • snp_sfy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 zioxe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Merci mult
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am uitat de subiect...
Am avut 'probleme' cu suportul stanga motor, o scartaiala enervanta si am dat jos tamponul, arata foarte bine problema fiind de la cele doua flanse de cauciuc laterale, solutia simpla a fost sa ung cu vaselina si gata cu zgomotul. La a doua desi e motor mai echilibrat Z12XE iar pacaneli de parca am uitat o cheie sau nu am strans ceva pe acolo dar sinistre tare de tot, solutia de moment a fost ceva WD40 si s-a mai atenuat, voi da jos si vaselina e solutia.
Zgomotele apar ori de la vibratii motor ori la accelerare/decelerare ori de la denivelari carosabil.
  • suleacosti

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am avut probleme cu suportul motor stanga (cel de pe partea cu cutie de viteze). Manifestare: motorul vibra mai mult decat in mod normal, la plecare de pe loc si schimbari bruste de viteza avea un fel de tupanit, cate o data se manifesta si la pornirea motorului sau cand statea la relantiu (aveam un tupanit cu frecventa constanta). Inlocuirea se face relativ usor; un cric hidraulic si chei. Pozele spun ce s-a intamplat. Verificare: frana de mana trasa, incercare plecare inainte-inapoi si o persoana se uita in zona suportului.


Ultima modificare făcută de suleacosti la Dum 16 Mai, 2010 2:21 pm
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Era cu urme de fisuri sau ceva de genul ?
Ai pus nou sau SH?
A terminat cu vibratia ?
  • suleacosti

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Zona cauciucata era jumate rupta (asa cum se vede in poze). Am pus nou, Febi -160 lei. Vibratia s-a mai atenuat. Ma deranja un anume tupanit si jocul (lipsa de fermitate) a motorului.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am verificat acum 3-4 ani si atunci nu avea probleme, adica doar un inceput de fisura. Sa vad acum cum se prezinta desi nu tremura tare sau mai mult decat normalul. Chestia cu tremuratul normal la cele in 3 cilindri este discutabila, am vazut o Corsa la care nu vibra deloc de parca era Z12XE.
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
suleacosti a scris:Zona cauciucata era jumate rupta (asa cum se vede in poze). Am pus nou, Febi -160 lei. Vibratia s-a mai atenuat. Ma deranja un anume tupanit si jocul (lipsa de fermitate) a motorului.


si acum e ok? ca am si eu acel tupait si mecanicul mi-a zis de cel din mijloc de dedesubt...dar am o oarecare suspiciune...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De obicei cel din spate ar pica dar fara demontare sa te convingi nu trebuie cumparat.
  • stefan_10

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu cu ceva timp in urma suportii motor ( Corsa C,Z10XE). Ca manifestare,identic cu cea descrisa de suleacosti,vibratii excesive si un zgomot metalic de bataie la relanti. Eu l-am gasit rupt doar pe cel din stanga(cel corespunzator cutiei de viteze),dar maniac cum sunt l-am schimbat si pe cel din dreapta. Am pus originale GM,pretul parca 550 lei ambele (nu mai retin exact). Rezultatul: vibratiile atenuate,zgomotul disparut.
Suportul din spate l-am verificat doar vizual,fara demontare. Pare bun,deci nu l-am schimbat. Adevarat ca nici probleme nu reclam in zona aceea,altfel l-as fi inlocuit si pe acela.
  • suleacosti

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
gaby_isro: lucrurile s-au schimbat in bine... tupanitul (il auzi la roata, se amplifica datorita concavitatii aripii) a disparut, motorul este mai ferm pentru ca e mai bine ancorat pe masina. Verificarea celor din fata se face cum am scris mai sus. Candva o sa ii vina randul si celui de la mijloc pentru analiza Very Happy
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am un dardait la plecarea de pe loc dimineata, cu motorul rece, ca si cum ar fi subturata, cand se mai incalzeste motorul, dispare, ce poate fi? Sa fie doar ca e rece motorul, vreun tampon ori de la throttle/EGR(au fost curatate vara trecuta 2009)?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si eu dardaiala motor dimineata cam 2 minute (la Z120XE pe Z12XE nu se cunoaste), banui un mic dezechilibru la injectoare amplificat de cantitatea mare de injectie care este la inceput. Astept sa vad sitele lui Lucian si ce rezolvam la curatare. As pune de proba 3 injectoare de pe cealalta dar nu am timp pentru mine ....
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
eu ma gandesc sa n-am si eu ceva gauri prin admisie...dar mi-e cam jena sa ma bag acolo...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da jos throttle si daca e urma de arsura exista posibilitate de vreo gaurica mica.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR