BOA
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
Rulam cu vreo 60 km/h cind turometrul + vitezometrul au "cazut" la zero.
Motorul inca mergea si cind apasam acceleratia indicatorul revenea la indicatia corecta pt aprox 10-20 de secunde.
Am tras pe dreapta am oprit si repornit motorul : citeva sute de metri a rulat in conditii bune dupa care povestea s-a repetat.A treia oara dupa ce-am oprit iar pe dreapta am observat ca bordul nu mai afisa nimic : nici indicatorul luninos pentru lumini de avarie pornit,nici kilometraj...nimic..si nici motorul nu a mai pornit.
Dupa vreo jumate de ora de stationat bordul si-a revenit brusc.Desi din cind in cind se stingea pt o fractiune de secunda ca sa-si revina din nou.Totodata am reusit sa pornesc si motorul.Am turat motorul la 3000 timp de vreo 4 min si mers ok.Dupa care bordul s-a stins iarasi ( vitezometru,turometru,kilometraj moarte...) si am oprit si eu motorul.Evident nu am mai putut sa-l repornesc.
m fost nevoit sa o sui pe o platforma sa-l transport.Cind am ajuns la destinatie(ieri seara) bordul afisa normal asa ca am coborit masina de pe platforma utilizind motorul propriu.Azi dimineata iarasi bordul "mort" si motorul asemenea.
A mai patit cineva ceva asemanator? Ceva idei? Ma intreb oare la ce sa ma stept si cit ma va costa treaba asta.....
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
BOA
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
Motorul era ok!Dar o data oprit boordul impreuna cu immobilizer-ul nu mai permitea ECU-ului sa porenasca motorul.Asta era explicatia.
Am povestit astea pentru cine va mai intilni vreodata problema.Niste pumni zdravani sub bord sau ,si mai elegant, o surubelnita in cruce + un torx T20 rezolva problema la fata locului .
idiceanu
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: timisoara cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
Eu am patit-o dupa o gropa mai mare.
BOA
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
toalecs
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- danut4u2003
- *
- 13 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Corsa 2002
- galati
danut4u2003
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: galati
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Imi este teama de momentul cand solutia mea ingenioasa nu o sa mai dea rezultatele scontate.Daca a mai avut cineva problema si daca a gasit rezolvarea sa ne trimita si nopua detalii ,preturi etc.MUltumesc
- biba_lionclaw
- *
- 33 mesaje
- din 09 Mar 2007
- Caras-Severin
biba_lionclaw
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Caras-Severin
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am mai patit odata asta.Sa o iau cu inceputul.
Cu ceva timp in urma,in timpul mersului mi-au coborat la zero toti indicatorii:de la viteza,turometru,temperatura,etc si s-a aprins martorul la frana.Nu s-a schimbat luminozitatea la faruri sau la bord ,semn ca nu mai incarca alternatorul.Am oprit,am tras frana de mana de 2-3 ori,si s-au aprins din nou toate,reluand firul normal.Am zis atunci ca poate a intrat apa pe la senzorul la placute sau abs.Asta a fost prima data.A doua oara idem,din mers au coborat toate la zero,numai ca nu a mai ramas indicatorul de frana aprins,luminozitatea bordului s-a stins de tot,inclusiv indicatorul de la km facuti si ceasul.Am tras pe dreapta,am miscat potentiometrul de luminozitate a bordului si minune,si-au revenit toate.Specific ca motorul mergea impecabil,cu sau fara indicatoarele functionabile.A treia oara astazi dimineata.Am pus contactul,s-au aprins toti martorii pe bord,s-au stins pe rand cum se sting de obicei,ramanand bateria si avaria pana la pornirea motorului.Am pornit ,am mers vreo 300 metri dupa care aceeasi problema,s-au lasat toate acele indicatoarelor la zero ,nu s-a modificat nici intensitatea bordului,nici a farurilor,nici nu s-a aprins nici un martor.Am tras pe dreapta,am oprit motorul ,am pus contact si minune:nu s-au mai aprins martorii toti,decat ulei .Deci repet unul singur.A repetat operatiunea si acelasi lucru doar martorul ulei,restul nici unul.Dau cheie si nimic.Nu a vrut sa mai porneasca.Specific iluminozitatea farurilor normala,electromotorul invartea normal si rapid deci eliminam tensiune slaba in baterie.Am incercat de mai multe ori si nimic.Simtom de chin la cheie ca in momentul cand se duce calculatorul la pompa.Martor doar cel de la ulei si motorul nu porneste.I-am "facut o poza"si am plecat in graba la servici,lasand masina acolo in strada.
Cand m-am intors de la servici,i-am pus contactul si s-au aprins toti martorii si a pornit la sfert.
Am verificat toate mufele,inclusiv cele de la ECM,am verificat toate sigurantele,bune toate,totusi de ce pierd martorii si indicatorii ?
Ma poate ajuta cineva?Un tester ar rezolva problema?
Sau poate sa fie un contact imperfect in bord undeva?
Sunt disperat,nu stiu ce sa fac. 😢
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- cronny
- ***
- 528 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
- Cristian_Seven
- **
- 76 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Astra 2010
- Bucuresti
Cristian_Seven
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
valiccc
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2008
- Mesaj Privat
vorbeste dom'le cu litere mici!
editat de maiandrei
- biba_lionclaw
- *
- 33 mesaje
- din 09 Mar 2007
- Caras-Severin
biba_lionclaw
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Caras-Severin
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2007
- Mesaj Privat
- biba_lionclaw
- *
- 33 mesaje
- din 09 Mar 2007
- Caras-Severin
biba_lionclaw
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Caras-Severin
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Cristian_Seven
- **
- 76 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Astra 2010
- Bucuresti
Cristian_Seven
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
valiccc
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2008
- Mesaj Privat
- master opel
- *
- 11 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Corsa 2002
- Mures
master opel
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
sistemul de imobilizare la corsa c merge de la imobilzer(cutiuta cea mica de pe casa de contact) instrument ,BCM(body control module) si ECM(engine control module)calc de motor.
daca sau lipit firele pe mufa bordului incalzirea excesiva a circuitului nu ajuta deloc. Firele alb si verde sunt cele de can si orice intrerupere de contact chiar si pentru ms intrerupe comunicatia. ECM ul nu vede cerinta de pornire motor,instrumentul ,BCM ul si imobilizer ul nu recunosc cheia, pe scurt nu este permisa pornirea.
Rezolvarea ar fi verificare instalatiei amanuntite,oxizi ,contacte imperfecte,puncte de masa si alimentarile de ,30 (inainte de contact)15A (accesorii)15 (dupa contact).schimbarea acestor componente se face numai la reprezentanta deaorece necesita programare cu testerul.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Eu am programat la un Combo si BCM si IMO+chei, si intruments P1610,1615,1616, sic. Cei cu tech2 stateau si dadeau cu presupusul, ca trebuie ECU nou (rezolvat ala vechi), ca trebuie cod, ca tra la la, nu mai zic de sume ca mai bine isi cumpara de banii aia una cu dauna totala.
Se pare ca voi stiti cite ceva de contacte, altii tot programeaza degeaba si plimba clientii aiurea.
Daca te duce capul nu iti trebuie buletine de informare. Cei din TM au citit buletinul si repede la senzorul camshaft, numai ca au facut o greseala acolo.
Un simptom asemanator, cad ceasuri, nu ai aprins nimic in bord si nu porneste este de la contact masa ala de la ECU, se formeaza oxid si iti maninca nervii. Oxizii (ca o sare pe aluminiu si rugina pe fier) le gasesti mai ales la masinile provenite de la malul marii, Coasta Atlantic, Marea Nordului. Tot la ele radiatoarele sunt terminate, cel de AC pierde peste tot.
bastard
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2002 z12xe 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2007
- Mesaj Privat
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Am vazut ca mai au si altii probleme de genu dar parca niciuna nu se aseamna cu a mea.
Am un Opel Corsa 2002 , motor Z12XE . E adusa din germania de 2 luni . Care e problema ? : Mi s-a intamplat prima oara stand la semafor sa imi cada toate acele la 0 si sa mi se stinga ecranul mic din bord care indica km (in rest tot ce tinea de natura electrica mergea) Motorul se comporta normal in acea clipa ! dupa ce l-am oprit nu a mai vrut sa porneasca si imi statea aprins tot timpul martorul "Exhaust emission" sau Check Engine cum ii spun altii ( nu stiu care e corect - in cartea ei scrie Exhaust emission) . A pornit din senin dupa vreo 15 min .
A doua oara cand mi-au cazut eram in mers aveam cam 60km/h , am mers aproximativ 5 min cu ea asa si si-a revenit dar mi-a stat ledul de la frana de mana aprins vreun minut .
mi-a mai facut de 2 ori asa si m-am rugat de ea sa porneasca .. a pornit
In seara asta am facut o diagnoza la un prieten si mi-a gasit urmatoarele erori :
P1616 ( aparat comanda eroare prog. hardware )
P1530 (compresor aer dereglare - defect in functiune)
P0650 ( ceva cu gaze esapament MIL circuit comanda)
astea fiind interpretarile programului folosit ... nu corespun toate cu ce e pus pe forum
A incercat sa-mi stearga erorile si pe prima(p1616) nu a putut iar masina nu a mai vrut sa porneasca ( acele in bord cazand )... dupa ce i-am luat borna de la baterie a incercat iar si a mers sa stearga ... doar ca am ramas fara radio casetofon ( imi apare SAFE pe display si nu am nici un cod la el 😢( )
Dupa ce a reusit sa stearga tot cand puneam contactu imi dispareau martorii pe rand si se comporta normal ...
Bucuros am plecat spre casa DOAR CA au picat acele si masina a manifestat acelasi defect.Nu a mai vrut sa porneasca (eram la 500 de casa ) m-am hotarat dupa 10 min sa o las acolo unde era doar ca atunci cand m-am dat jos din ea s-a aprins ecranul mic cu km din bord , am incercat si a pornit ....
Am scris probabil cea mai lunga "problema " ... multumesc celui care a avut rabdare pana la final si va rog daca e cineva care ma poate ajuta intainte de a face pasu ... SERVICE OPEL . Multumesc !