Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • BOA

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2006

  • Mesaj Privat
O problema care poate fi nasoala...

Rulam cu vreo 60 km/h cind turometrul + vitezometrul au "cazut" la zero.
Motorul inca mergea si cind apasam acceleratia indicatorul revenea la indicatia corecta pt aprox 10-20 de secunde.
Am tras pe dreapta am oprit si repornit motorul : citeva sute de metri a rulat in conditii bune dupa care povestea s-a repetat.A treia oara dupa ce-am oprit iar pe dreapta am observat ca bordul nu mai afisa nimic : nici indicatorul luninos pentru lumini de avarie pornit,nici kilometraj...nimic..si nici motorul nu a mai pornit.
Dupa vreo jumate de ora de stationat bordul si-a revenit brusc.Desi din cind in cind se stingea pt o fractiune de secunda ca sa-si revina din nou.Totodata am reusit sa pornesc si motorul.Am turat motorul la 3000 timp de vreo 4 min si mers ok.Dupa care bordul s-a stins iarasi ( vitezometru,turometru,kilometraj moarte...) si am oprit si eu motorul.Evident nu am mai putut sa-l repornesc.
m fost nevoit sa o sui pe o platforma sa-l transport.Cind am ajuns la destinatie(ieri seara) bordul afisa normal asa ca am coborit masina de pe platforma utilizind motorul propriu.Azi dimineata iarasi bordul "mort" si motorul asemenea.

A mai patit cineva ceva asemanator? Ceva idei? Ma intreb oare la ce sa ma stept si cit ma va costa treaba asta.....
Skip ads

  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Beleaua cu bordul care se opreste sau se reseteaza nu e o problema necunoscuta "corsarilor" se pare ca e un contact de masa prost conceput care se oxideaza in timp si nu-si mai face datoria, o mai patesc si eu din cand in cand, dar prefer sa ii dau cate un bobarnac si isi revine, pe de alta parte la mine si la restul la care am mai auzit povestea asta nu afecta si functionarea motorului.... asa ca in acest aspect al problemei nu stiu cum sa te ajut.
  • BOA

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am undeva la bord un contact imperfect.E posibil ca conectorul afisajului sa fie un pic cam " larg" sau un contact rece pe undeva pe placa.Sper sa nu mai imi apara desi cu soselele pline de gropi de la noi cred ca oricind afisajul poate sari din contact atit cit sa se stinga.
Motorul era ok!Dar o data oprit boordul impreuna cu immobilizer-ul nu mai permitea ECU-ului sa porenasca motorul.Asta era explicatia.
Am povestit astea pentru cine va mai intilni vreodata problema.Niste pumni zdravani sub bord sau ,si mai elegant, o surubelnita in cruce + un torx T20 rezolva problema la fata locului .
  • idiceanu

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: timisoara cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2005

  • Mesaj Privat
nu stiu daca termenul e corect in schimb la corsa e o tampenie de proiectare.. adica bordul este legat in serie cu celalate calculatoare prezentre pe masina si in mometul in care bordul din cauza mufarii de rahat se decupleaza calculatorul sesizeaza ca nu e in regula si nu mai porneste masina de loc. problema rezolvata prin taierea capului mufei de plastic, in care se infige borful, si inaltarea ei ( partea de pe masina nu cea de pe ceasuri) cam cu 6-8 mm.
Eu am patit-o dupa o gropa mai mare.
  • BOA

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Cum anume ti-ai "reparat" bordul ? Eu ma gindeam sa dublez contactul de masa al bordului : in paralel o alta sarma
  • toalecs

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
eroarea este p1616 referitoare la ceasurile de bord, intradevar!!! mi s a intamplat si mie de cateva ori cand am vrut sa pornesc masina dar si a revenit sg!
  • danut4u2003

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: galati
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
salut baieti, am si eu aceiasi problema cu bordul mort.La mine se intampla destul de rar dar cateodata cand pun contactul nu mi se aprinde niciun martor si cand ii dau cheie electromotorul se invarte dar nu porneste motorul ca si cand nu ar avea benzina.Singura solutie pe care am incercat-o cu succes a fost sa ii dau un bobarnac in indicatoare si imediat si-a revenit.Alteori in mers bordul este mort in sensul ca nici un indicator nu se misca,aceasta problema o rezolv tot cu un bobarnac.
Imi este teama de momentul cand solutia mea ingenioasa nu o sa mai dea rezultatele scontate.Daca a mai avut cineva problema si daca a gasit rezolvarea sa ne trimita si nopua detalii ,preturi etc.MUltumesc
  • biba_lionclaw

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara.Am si eu o problema,daca ma poate ajuta cineva.
Am mai patit odata asta.Sa o iau cu inceputul.
Cu ceva timp in urma,in timpul mersului mi-au coborat la zero toti indicatorii:de la viteza,turometru,temperatura,etc si s-a aprins martorul la frana.Nu s-a schimbat luminozitatea la faruri sau la bord ,semn ca nu mai incarca alternatorul.Am oprit,am tras frana de mana de 2-3 ori,si s-au aprins din nou toate,reluand firul normal.Am zis atunci ca poate a intrat apa pe la senzorul la placute sau abs.Asta a fost prima data.A doua oara idem,din mers au coborat toate la zero,numai ca nu a mai ramas indicatorul de frana aprins,luminozitatea bordului s-a stins de tot,inclusiv indicatorul de la km facuti si ceasul.Am tras pe dreapta,am miscat potentiometrul de luminozitate a bordului si minune,si-au revenit toate.Specific ca motorul mergea impecabil,cu sau fara indicatoarele functionabile.A treia oara astazi dimineata.Am pus contactul,s-au aprins toti martorii pe bord,s-au stins pe rand cum se sting de obicei,ramanand bateria si avaria pana la pornirea motorului.Am pornit ,am mers vreo 300 metri dupa care aceeasi problema,s-au lasat toate acele indicatoarelor la zero ,nu s-a modificat nici intensitatea bordului,nici a farurilor,nici nu s-a aprins nici un martor.Am tras pe dreapta,am oprit motorul ,am pus contact si minune:nu s-au mai aprins martorii toti,decat ulei .Deci repet unul singur.A repetat operatiunea si acelasi lucru doar martorul ulei,restul nici unul.Dau cheie si nimic.Nu a vrut sa mai porneasca.Specific iluminozitatea farurilor normala,electromotorul invartea normal si rapid deci eliminam tensiune slaba in baterie.Am incercat de mai multe ori si nimic.Simtom de chin la cheie ca in momentul cand se duce calculatorul la pompa.Martor doar cel de la ulei si motorul nu porneste.I-am "facut o poza"si am plecat in graba la servici,lasand masina acolo in strada.
Cand m-am intors de la servici,i-am pus contactul si s-au aprins toti martorii si a pornit la sfert.
Am verificat toate mufele,inclusiv cele de la ECM,am verificat toate sigurantele,bune toate,totusi de ce pierd martorii si indicatorii ?
Ma poate ajuta cineva?Un tester ar rezolva problema?
Sau poate sa fie un contact imperfect in bord undeva?
Sunt disperat,nu stiu ce sa fac. Sad
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
intrebarile dvs contin si raspunsul.
Este problema tipica la corsa,contact defectuos la instrumentul de bord,la mufa,si cum asta contine si informatie necesara pt imobilizator,nu mai porneste in starea cu conexiune slaba.Desfacut,dat putin cu wd40,fixat la loc bine si gata.
  • cronny

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
O sa te miri da chiar este bateria slaba incearca alta baterie, un prieten a patit la fel motorul pornea fara probleme da ii picau mereu acele a schimbat bateria si voila.
  • Cristian_Seven

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
In principiu ai dreptate. Dar ce facem daca -de exemplu- , cele doua fire CAN+ si CAN- au fost lipite direct si tot asa face? Tot bordul se aprinde, mai putin Becul cu cheita si Uleiul de deasupra lui. Cand se aprind, pleaca si masina. In mers aceeasi problema semnalata si de colegul. Cad acele si se aprinde becul de baterie. Daca acele isi revin, becul de baterie tot ramane aprins. Daca scoti mufa de la debitmetru nu se intampla absolut nimic. Nici o schimbare de turatie sau de orice altceva si nici acele nu-si revin. La pornire, cu mufa de la debitmetru scoasa, tot nu se aprind becul cu cheita si uleiul decat dupa multe insistente si atunci pleaca linistit fara debitmetru. Idei?
  • valiccc

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nu a fost nici debitmetru (dupa 4 zile iar a facut) am schimbat cititorul de sus de la motor,a trecut o saptamana si nu a mai facut, se pare ca asta e problema,iar cu ceasurile, am dat ceasurile jos si am observat ca mufa din spate nu facea bine contact,(cred ca atunci cand a vrut sa se curete au dat cu spray de ungere in loc de spray de contacte, ca se facuse ca un clei pe mufa) au trecut 4 zile si nu a mai facut nimic.multumesc pentru pareri.

vorbeste dom'le cu litere mici!
editat de maiandrei

  • biba_lionclaw

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2007

  • Mesaj Privat
De la baterie slaba,ai dreptate,se sting indicatorii,si se opreste motorul.In schimb cand dai cheie,diferenta este ca nu invarte normal ci in rate.La mine invarte rapid.In timp ce cad indicatoarele daca nu o opresc nu este o problema,daca am oprit-o nu mai porneste.Am sa incerc sa dau bordul jos sa vad care este treaba
  • biba_lionclaw

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Daca o duc la tester este posibil sa imi indice o eroare unde sa umblu.?
  • Cristian_Seven

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Au dat probabil cu un spray care contine si ulei. Uleiul previne oxidarea si impiedica formarea arcului electric. Nu-mi dau seama despre ce senzor vorbesti. Este vorba de senzorul de turatie?
  • valiccc

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
este vorba despre senzorul de langa axul cu came
  • master opel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cristian_Seven a scris:In principiu ai dreptate. Dar ce facem daca -de exemplu- , cele doua fire CAN+ si CAN- au fost lipite direct si tot asa face? Tot bordul se aprinde, mai putin Becul cu cheita si Uleiul de deasupra lui. Cand se aprind, pleaca si masina. In mers aceeasi problema semnalata si de colegul. Cad acele si se aprinde becul de baterie. Daca acele isi revin, becul de baterie tot ramane aprins. Daca scoti mufa de la debitmetru nu se intampla absolut nimic. Nici o schimbare de turatie sau de orice altceva si nici acele nu-si revin. La pornire, cu mufa de la debitmetru scoasa, tot nu se aprind becul cu cheita si uleiul decat dupa multe insistente si atunci pleaca linistit fara debitmetru. Idei?


sistemul de imobilizare la corsa c merge de la imobilzer(cutiuta cea mica de pe casa de contact) instrument ,BCM(body control module) si ECM(engine control module)calc de motor.
daca sau lipit firele pe mufa bordului incalzirea excesiva a circuitului nu ajuta deloc. Firele alb si verde sunt cele de can si orice intrerupere de contact chiar si pentru ms intrerupe comunicatia. ECM ul nu vede cerinta de pornire motor,instrumentul ,BCM ul si imobilizer ul nu recunosc cheia, pe scurt nu este permisa pornirea.
Rezolvarea ar fi verificare instalatiei amanuntite,oxizi ,contacte imperfecte,puncte de masa si alimentarile de ,30 (inainte de contact)15A (accesorii)15 (dupa contact).schimbarea acestor componente se face numai la reprezentanta deaorece necesita programare cu testerul.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
schimbarea acestor componente se face numai la reprezentanta deaorece necesita programare cu testerul.

Eu am programat la un Combo si BCM si IMO+chei, si intruments P1610,1615,1616, sic. Cei cu tech2 stateau si dadeau cu presupusul, ca trebuie ECU nou (rezolvat ala vechi), ca trebuie cod, ca tra la la, nu mai zic de sume ca mai bine isi cumpara de banii aia una cu dauna totala.
Se pare ca voi stiti cite ceva de contacte, altii tot programeaza degeaba si plimba clientii aiurea.
Daca te duce capul nu iti trebuie buletine de informare. Cei din TM au citit buletinul si repede la senzorul camshaft, numai ca au facut o greseala acolo.
Un simptom asemanator, cad ceasuri, nu ai aprins nimic in bord si nu porneste este de la contact masa ala de la ECU, se formeaza oxid si iti maninca nervii. Oxizii (ca o sare pe aluminiu si rugina pe fier) le gasesti mai ales la masinile provenite de la malul marii, Coasta Atlantic, Marea Nordului. Tot la ele radiatoarele sunt terminate, cel de AC pierde peste tot.
  • bastard

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2002 z12xe 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2007

  • Mesaj Privat
chiar in seara asta mi sa intamplat si mie.mai citisem dar nu credeam ca o sa se intample si la mine...cand am vrut sa pornesc masina sa plec in oras nu se mai aprindeau becurile decat cel care zici cai "elicopter"Smile scuze de exprimare nu stiu cum sai zic altfel.in cartea masinii care nu o inteleg asa bine pentru ca e in spaniola scrie ca becul e de la evacuarea de gaze si ar putea fi din cauza ca ar creste valoarea admisa ceva de genu sau de la catalizator.acum nu stiu si inca ceva chestia cu ceasurile mi sa intamplat si mie de 2 ori.pare un simptom comun cu ceasurile.chiar as vrea o parere de la cineva care se pricepe.
  • umblaretz

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut
Am vazut ca mai au si altii probleme de genu dar parca niciuna nu se aseamna cu a mea.
Am un Opel Corsa 2002 , motor Z12XE . E adusa din germania de 2 luni . Care e problema ? : Mi s-a intamplat prima oara stand la semafor sa imi cada toate acele la 0 si sa mi se stinga ecranul mic din bord care indica km (in rest tot ce tinea de natura electrica mergea) Motorul se comporta normal in acea clipa ! dupa ce l-am oprit nu a mai vrut sa porneasca si imi statea aprins tot timpul martorul "Exhaust emission" sau Check Engine cum ii spun altii ( nu stiu care e corect - in cartea ei scrie Exhaust emission) . A pornit din senin dupa vreo 15 min .
A doua oara cand mi-au cazut eram in mers aveam cam 60km/h , am mers aproximativ 5 min cu ea asa si si-a revenit dar mi-a stat ledul de la frana de mana aprins vreun minut .
mi-a mai facut de 2 ori asa si m-am rugat de ea sa porneasca .. a pornit
In seara asta am facut o diagnoza la un prieten si mi-a gasit urmatoarele erori :
P1616 ( aparat comanda eroare prog. hardware )
P1530 (compresor aer dereglare - defect in functiune)
P0650 ( ceva cu gaze esapament MIL circuit comanda)
astea fiind interpretarile programului folosit ... nu corespun toate cu ce e pus pe forum
A incercat sa-mi stearga erorile si pe prima(p1616) nu a putut iar masina nu a mai vrut sa porneasca ( acele in bord cazand )... dupa ce i-am luat borna de la baterie a incercat iar si a mers sa stearga ... doar ca am ramas fara radio casetofon ( imi apare SAFE pe display si nu am nici un cod la el Sad( )
Dupa ce a reusit sa stearga tot cand puneam contactu imi dispareau martorii pe rand si se comporta normal ...
Bucuros am plecat spre casa DOAR CA au picat acele si masina a manifestat acelasi defect.Nu a mai vrut sa porneasca (eram la 500 de casa ) m-am hotarat dupa 10 min sa o las acolo unde era doar ca atunci cand m-am dat jos din ea s-a aprins ecranul mic cu km din bord , am incercat si a pornit ....

Am scris probabil cea mai lunga "problema " ... multumesc celui care a avut rabdare pana la final si va rog daca e cineva care ma poate ajuta intainte de a face pasu ... SERVICE OPEL . Multumesc !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR