Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Senzorik

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Va salut, sunt din Ploiesti si tocmai am achizitionat un Opel Tigra motor 1,4 x14xe.
Mentionez ca nu am toba finala, uruie destul de tare dar am inteles ca normal ar trebui sa fuga mai tare, si nu cred ca am termostat pentru ca nu mi se ridica niciodata la 90 de grade.
Problema ar fi ca ma cam deranjeaza consumul, este cam exagerat de mare, am scos la drum intins 8 - 8,5 si + de asta cand e rece motorul, adica cand o pornesc nu trage mai deloc deja cand o dau pe a 3-a abia mai trage de ea masina merge ca drujba, parca ar merge in 3 bujii, am mai verificat odata bujiile si intradevar nu mergea una, am schimbat-o, a mers putin bine si dupa asta tot asa imi face .

A 2-a problema ar fi indicatorul de la kilometraj, care nu merge, si-a revenit odata dupa ce am mers vreo 60 de kilometrii in rest sta nu mai pe 0, am impresia ca este electric asa din cate am inteles ca porneste de la 0 si nu de la 20, si in masalier tot indica viteza .... HELP MEEEEE !

Cat ar trebui sa consume o tigra de 1,4 ?Neutral
Skip ads

  • VASYLE

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Arad
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut ,a mea in oras ia 10 iar la drum intins ia6
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi cred ca ai termostat dar poate sta tot timpul deschis... creste iute temperatura pana la 80 Grade?
si toba finala are si ea rostul ei... sonda lambda "simte" ca nu este si iti da consumul peste cap...
s-au inregistrat erori?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
vezi ca problema de km iti poate genera si alte probleme in mersul motorului. fugi de schimba senzorul de pe cutie ca sa scapi de belele . asa ca idee tigra mea 1.6xe in bucuresti iarna trecuta mi-a luat cam 15%, mers mai tot timpu pe distante scurte(cam 14km/zi)
  • Senzorik

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2011

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:poi cred ca ai termostat dar poate sta tot timpul deschis... creste iute temperatura pana la 80 Grade?
si toba finala are si ea rostul ei... sonda lambda "simte" ca nu este si iti da consumul peste cap...
s-au inregistrat erori?


Nu am reusit inca sa o bag pe tester, nu mi se aprinde nici un bec in bord nimic, insa problema e ca are momente cand merge si momente cand nu merge, am fost si am bagat benzina acum din aia de 6 lei si vad ca mergea motoru mai bine, eu zic sa nu fie de la vreun injector ceva. La relanti cand am pornito acum dimineata pana sa ma duc sa pun benzina scoteam fisa se auzea cum dadea scanteie dar nu functiona bujia aia, nush care ar fi problema.
  • Senzorik

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2011

  • Mesaj Privat
[quote="Senzorik"]
luciraica a scris:poi cred ca ai termostat dar poate sta tot timpul deschis... creste iute temperatura pana la 80 Grade?
si toba finala are si ea rostul ei... sonda lambda "simte" ca nu este si iti da consumul peste cap...
s-au inregistrat erori?


Nu am reusit inca sa o bag pe tester, nu mi se aprinde nici un bec in bord nimic, insa problema e ca are momente cand merge si momente cand nu merge, am fost si am bagat benzina acum din aia de 6 lei si vad ca mergea motoru mai bine, eu zic sa nu fie de la vreun injector ceva. La relanti cand am pornito acum dimineata pana sa ma duc sa pun benzina scoteam fisa se auzea cum dadea scanteie dar nu functiona bujia aia, nush care ar fi problema.... Sad
E posibil sa inunde injectorul ala, sau nu stiu ce sa zic .... o sa incerc sa le curat !
Temperatura nu se ridica deloc foarte foarte putin nici la 50 nu ajunge, nu am vazut masina asta sa se ridice la 90 niciodata. de asta zic k nu cred k are termostat.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nu exista ca in timpul fuctionarii, chiar cu termostatul deschis, sa nu creasca temperatura peste de 50.. poi daca indicatorul ala nu arata mai mult de 50 grade atunci calculatorul baga amestec mai gras.. de unde consumul, bujiile...
e suficient lichid de racire, senzorul de temp. este bun? Vezi ca ambele sunt unu' langa celalalt pe partea stanga a chiuloasei.. dupa furtunul gros ce vine de la radiator..
  • Senzorik

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2011

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:nu exista ca in timpul fuctionarii, chiar cu termostatul deschis, sa nu creasca temperatura peste de 50.. poi daca indicatorul ala nu arata mai mult de 50 grade atunci calculatorul baga amestec mai gras.. de unde consumul, bujiile...
e suficient lichid de racire, senzorul de temp. este bun? Vezi ca ambele sunt unu' langa celalalt pe partea stanga a chiuloasei.. dupa furtunul gros ce vine de la radiator..


Pai, m-am uitat acolo, le-am gasit, ce sa zic, de unde imi dau seama daca este senzorul bun, se incalzeste in masina dar se incalzeste mai greu dupa ce merg mult timp cu ea, si lichid de racire ar avea, tocmai azi am pus antigel in ea ....
Pe mine ce ma doare este ca merge des in 3 bujii, are momente cand functioneaza bine dar nu mereu foarte putin,
din ce cauza ar putea fi, cand scot bujia este umeda, ori baga combustibil prea mult si o ineaca ori ulei..... nu stiu din ce cauza ar putea sa fie, posibil de la injectoare ?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi senzorul ala este un termistor, se poate masura cu un ohm-metru.,.. scoti fisa si legi un capat al ohm-metrului la borna senzorului si celalalt la masa.. cand motoru e rece.. apoi pornesti motoru si trebuie sa creasca rezistenta progresiv.. in cateva minute cu 2-300 sute de ohmi... Poate este si firul belit... Da carcasa termostatului jos si baga-l in apa rece... ar trebui sa se inchida... ai grija ca o sa curga antigel... Eu inainte sa fac operatiuni de felul asta scot de la supapa de golire a radiatorului fo 1 litru de lichid de racire
  • Senzorik

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2011

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:poi senzorul ala este un termistor, se poate masura cu un ohm-metru.,.. scoti fisa si legi un capat al ohm-metrului la borna senzorului si celalalt la masa.. cand motoru e rece.. apoi pornesti motoru si trebuie sa creasca rezistenta progresiv.. in cateva minute cu 2-300 sute de ohmi... Poate este si firul belit... Da carcasa termostatului jos si baga-l in apa rece... ar trebui sa se inchida... ai grija ca o sa curga antigel... Eu inainte sa fac operatiuni de felul asta scot de la supapa de golire a radiatorului fo 1 litru de lichid de racire



Uhm, am sa incerc varianta ta Very Happy sa rezolv problema asta Wink)) dar sper sa o rezolv si pe asta cu pistonul 3 care nu functioneaza .
  • Senzorik

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Senzorik a scris:
luciraica a scris:poi senzorul ala este un termistor, se poate masura cu un ohm-metru.,.. scoti fisa si legi un capat al ohm-metrului la borna senzorului si celalalt la masa.. cand motoru e rece.. apoi pornesti motoru si trebuie sa creasca rezistenta progresiv.. in cateva minute cu 2-300 sute de ohmi... Poate este si firul belit... Da carcasa termostatului jos si baga-l in apa rece... ar trebui sa se inchida... ai grija ca o sa curga antigel... Eu inainte sa fac operatiuni de felul asta scot de la supapa de golire a radiatorului fo 1 litru de lichid de racire



Uhm, am sa incerc varianta ta Very Happy sa rezolv problema asta Wink)) dar sper sa o rezolv si pe asta cu pistonul 3 care nu functioneaza .

  • Senzorik

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Tocmai am reusit sa rezolv problema, i-am pus un carton in fata la radiator pana imi cumpar termostatul, o ridic pana la 90 - 95 de grade si functioneaza perfect motorul, si cand am zis ca nu se ridica am avut dreptate nu trecea nici de 50 de grade statea ff rece si cred ca ramanea blocat socul, in fine ... acum problema cu kilometrajul daca pun mana pe sigurante se aude un "click" un sunet de releu, si isi revine kilometrajul si dezaburitorul de pe spate ca nici ala nu functioneaza cand nu functioneaza kilometrajul. O fi vreun scurt sau ..... ?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
din cate stiu eu este un releu acolo pe panoul cu sigurante pantru dezaburirea spate... cred ca este albastru...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR