Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • gaby_fh16

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2001 y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine daca se poate am o vecta b 2000 dti din 2001 si mia mancat capu nu imi mai porneste dimineata decat trasa am schimbat filtru iam pus supapa unisens iam sch furtunasele de la injectoare iam pus alt furtun de tur de la rezervor la filtru iam decalit seibile de cupru de la pompa de injectie numai stiu ce sa ii mai fac numai am somn din cauza la masina asta ma zapacit ma omorat , daca o trag porneste si toata ziua numai am trba cu ea daca o las peste noapte numai vrea iam fct tot ce am stiut si eu , precizez ca iam scos turu si returu lam bagat intro sticla si dimineata mia pornit .... numai stiu ce sa ii mai fac bujiile imi lucreaza electromotru imi invarte bine dar numai stiu ce sa ii mai fac .... va rog ajutatima si pe mine va rog ca stau cu ea demontata si nu ma pot folosi de ea va rog ......
Skip ads

  • Ducati1100

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
iti prinde aer pe undeva poate pe la garnitura de la filtru sau pe la furtunase eu am schimbat filtru si am umblat la furtunasele de la capac si nu mai etansau bine m-am dus la dezmebrari si am cumparat capacu si cu clemele la furtun si nu am mai avut probleme (incearca sa verifici pe la tot ce ai umblat si vezi daca etanseaza corect)
  • gaby_fh16

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2001 y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
nu are nici o treaba ca iam dat filtru ei jos si iam pus unu clasic cu o intrare si o iesire ... si lam eliminat din schema ....
  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
raspunsu-l cred ca ti l-ai dat singur din moment ce ai spus ca atunci cand ai folotit sticla a pornit. Trage aer undeva pe traseul de la rezervor la filtru
  • victor tanasa

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Trebuie sa ai in vedere si senzorul de temperatura a motorului. La motorul rece, senzorul decalibrat da eroare de motor cald si nu mai ajuta electronica la pornire. Eu am patit-o dar la motor pe benzina...
  • gaby_fh16

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2001 y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
mersi mersi dar cred ca nu e vorba de asa ceva ptr ca daca o pornesc o las 2 min pornita si dupa aia o las oprita 30 de min o ia .....
  • gaby_fh16

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2001 y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
pe unde sa traga ca iam schimbat si furtunul de tur tot de la rezervor la filtru de motorina si tot nu porneste ...
  • gaby_fh16

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2001 y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
chear nu ma poate ajuta nimeni cu un sfat cu ceva ?
  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Omule , circuitul tau se dezamorseaza. Vezi pe unde . Pe la rezervor garnituri . Pe undeva sigur trage aer. Din moment ce se dezamorseaza numai peste noapte inseamna ca ai un por undeva si ii trebuie mai mult timp
  • giorgian stoica

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 ydth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2011

  • Mesaj Privat
gaby_fh16 a scris:Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine daca se poate am o vecta b 2000 dti din 2001 si mia mancat capu nu imi mai porneste dimineata decat trasa am schimbat filtru iam pus supapa unisens iam sch furtunasele de la injectoare iam pus alt furtun de tur de la rezervor la filtru iam decalit seibile de cupru de la pompa de injectie numai stiu ce sa ii mai fac numai am somn din cauza la masina asta ma zapacit ma omorat , daca o trag porneste si toata ziua numai am trba cu ea daca o las peste noapte numai vrea iam fct tot ce am stiut si eu , precizez ca iam scos turu si returu lam bagat intro sticla si dimineata mia pornit .... numai stiu ce sa ii mai fac bujiile imi lucreaza electromotru imi invarte bine dar numai stiu ce sa ii mai fac .... va rog ajutatima si pe mine va rog ca stau cu ea demontata si nu ma pot folosi de ea va rog ......
scimba capacul de sus de la carcasa filtrului de motorina
  • radu_mp

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Deci,problema ta am avut-o si eu.Si nu am vrut sa cred nici o secunda ca e pompa de injectie si am schimbat tot ce era de schimbat,carcasa filtru motorina,toate furtunele de motorina,tur-retur,oringuri si simeringuri la injectoare,furtunase de retur,saibele de cupru.Si m-a ajuns toata chestia asta in jur de 10-11 milioane.Ca sa aflu pana la urma ca e pompa de vina,senzorul de turatie din pompa plus axul pompei are joc si trage ulei pe langa ax.Cel mai bine,du-te la un service bosch,spune-le sa iti dea pompa jos si sa ti-o puna pe bancul de test sa iti zica ce are,atat.Si daca iti spune ca are ceva te duci la altii sa ti-o repare,pentru ca sunt garla care repara.Dar poate ai noroc si ai altceva.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
radu_mp a scris:Deci,problema ta am avut-o si eu.Si nu am vrut sa cred nici o secunda ca e pompa de injectie si am schimbat tot ce era de schimbat,carcasa filtru motorina,toate furtunele de motorina,tur-retur,oringuri si simeringuri la injectoare,furtunase de retur,saibele de cupru.Si m-a ajuns toata chestia asta in jur de 10-11 milioane.Ca sa aflu pana la urma ca e pompa de vina,senzorul de turatie din pompa plus axul pompei are joc si trage ulei pe langa ax.Cel mai bine,du-te la un service bosch,spune-le sa iti dea pompa jos si sa ti-o puna pe bancul de test sa iti zica ce are,atat.Si daca iti spune ca are ceva te duci la altii sa ti-o repare,pentru ca sunt garla care repara.Dar poate ai noroc si ai altceva.


Spui ca tragea ulei pe langa ax. Asta ce inseamna? Ce simptom specific avea? Si de curiozitate unde ai reparat pompa si cat te-a costat?
  • radu_mp

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu am reparat pompa.Si acum merg la fel cu ea.Simpton specific e unul singur.Motorina nu mai era verde-galbui,era neagra.Si de la senzorul de turatie si problema asta imi porneste doar accelerata si sa o tin putin turata dimineata.Dimineata imi dadea sa o ia,si daca nu o acceleram murea si nu mai pornea decat trasa,sau amorsata si cu spray.Reparatia am gasit sa o fac la buzau la niste baieti specializati in pompe de injectie si injectoare si mi-au spus ca o reconditionare completa ma ajunge maxim 250 de euro si garantie 3 luni.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am citit raspunsul tau, dar parerea mea este ca vinovatul principal pentru "contaminarea" motorinei cu ulei sunt simeringurile din capetele injectoarelor. Acestea in timp datorita variatilor de temperatura si in special datorita constructiei lor fragile sunt expuse la casare, cauciucul se intareste si uleiul ajunge in circuitul motorinei.
Tu ai schimbat aceste simeringuri?
Atentie nu confundati simeringurile cu oringurile ! Oringurile se pun pe corpul rampei injectorului cu scopul precis de a izola, etansa rampa injectoare care trece prin chiulasa si a nu lasa uleiu sa iasa pe langa corpul rampei.

Parerea mea este ca acolo ai tu probleme. Uzura de la axul pompei de care pomenesti tu nu cred ca este atat de mare. In ceea ce priveste scaparile de ulei in motorina eu nu imi fac probleme, motorina fiind si asa destul de uscata iar uleiul semisintetic pe care il bagam in motor are capacitatea de a arde fara cenusa. Benefic este faptul ca lubrifiaza mai bine pompa de motorina si injectoarele.

Eu ti-asi recomnada un up grade cu o pompa externa de combustibil care sa o actionezi inainte de pornire 6-8 secunde, care sa iti aduca combustibilul pana in pompa de injectie si abia apoi sa pornesti motorul. Motorul de 1,7 TD de pe Vectra si Astra au de exemplu asa ceva.
  • radu_mp

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am schimbat tot ce inseamna etansare injector.Sunt 4 chestii.oringurile de cauciuc,simeringurile,saibe de cupru plus niste chestii de metal care etanseaza diuza.Masina mea are destul de multi km ca sa aiba joc axul ala.Si mai stiu o persoana care a patit asa la un bmw.
  • B700NDO

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2011

  • Mesaj Privat
am avut aceasi problema k si tine si sa rezolvat prin skimbarea filtrului de motorina cu tot cu soclu + curatarea atenta a tuturor furtunaselor aferente...incearca si asta...poate te ajuta.
  • B700NDO

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2011

  • Mesaj Privat
revin si spun k si eu am tot o vectra b tdi din 2001 74kw y20dth. B34KPA astia care va mai strangeti pe la biotera si drumul binelui poate ma stiti.
  • B79KHR

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut am un prieten care a avut o astra 2000DTI si aceiasi problema a avut ca tine pornea numai trasa sau cu sticla
El a schimbat furtunasele de pe la motor care erau crapate si tragea aer fals(dezamorsa pompa) du-te cumparati 1 2 metri de furtun si incepe sa le schimbi si pe urma da-mi un Pm sa imi zici simptomele
  • flavy16

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2000 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Bujiile le-ai verificat? E cel mai usor de facut inainte de complicatii costisitoare, asta nu costa nimic. Daca sunt ok, treci la chestii mai complicate, despre ce ziceau colegii.
  • coldhart3d

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
aceleasi simtome ca si a ta....am o vectra x20dth din 2000, care dimineata nu mai pornea. eu am montat o pompa de amorsare din caucicuc pe circuit si cu ajutorul mecanicului am gasit buba. La mine a fost un surub de pe pompa de injectie care avea o garnitura de cacuciuc. garnitura se intarise si nu mai etansa (prindea aer fals). surubul respectiv se afla pe partea din fata a pompei central cumva si are o saiba ciudata. defapt e o tabla ascutita ca forma( in V).pt a vedea pe unde pierde aer am tinut pompa de amorsare in presiune mai mult timp. (pompa e 30 lei). vezi poate dai de el ca nu am posibilitatea sa fac poze.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR