Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • sosocata1

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salutare!
Opel Vectra B, motor X20DTH;
1.
Mi-a picat pompa de injectie la Iasi acum o luna;
Am gasit sa o repar in Buzau la Autotest(era calculatorul);
Problema este ca mecanicii care au demontat pompa de injectie nu au lasat masina pusa la punct;
Am reparat pompa si am mers la aceeasi mecanici sa o puna la punct(nu avea sculele necesare se pare) au reusit dupa 2 zile de munca sa faca distributia si sa puna motorul la punct, a pornit, dar are avans la pornire(cu motorul rece porneste la prima sau a doua cheie dupa 10-15 secunde si scoate mult fum alb la inceput);

Unde as putea sa reglez avansul sa porneasca ca la inceput(daca asta e problema)?

2.
Cand au refacut distributia au dat jos si capacul de la blocul motor de la distributie si a mai aparut o problema: imi pierde apa din circuit pe la o garnitura de la capacul de la blocul motor de la distributia sau pe la pompa de apa cred(am luat o solutie care se pune in apa sa astupe pori sau ceva de genul si am reusit sa ajung la Bucuresti de la Iasi, am completat pe drum cu 4 litri de apa in 3 opriri, am mers si incet ca se ridica temperatura la apa);
Am mai mers putin prin Bucuresti in ultimele zile si nu mai pierde apa(am mers tot asa usor si sa nu turez mult motorul) dar temperatura se ridica undeva la 92 grade;

trebuie sa schimb pompa de apa? sau e vreo garnitura mai sus mentionata?(mai adaug ca nu baga apa in baia de ulei daca e garnitura aia cum ziceau mecanicii);
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu se poate regla avansul decat dand in fata sau in spate cu 1-2 dinti pompa de injectie.
  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Nu cred ca se poate da sau lua avans la pompa ,avansul este comandat electronic si oricum suruburile d prindere a pompei se desfac din interiorul motorului nu din exterior ca la o pompa normala. Nu trebuia desfacut capacul la distributie ca sa schimbi pompa,este un capac de vizitare in partea dreapta a motorului Smile totul dureaza cateva ore si nu trebuie nici o scula speciala. De o saptamana tot dau jos si o pun la loc(pompa) de am ajuns sa o pun cu ochii inchisi Crying or Very sad Astazi am montat pompa dupa ce a fost la reparat la Buzau si am avut surpriza sa vad ca pompa merge mai rau ca inainte de reparatie.
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Haideti sa va spun cum se regleaza avansul fix la o pompa VP44, nu cu dinti decalati de la lant, vorbiti prostii domnilor moderatori, mai degraba daca nu stiti nu vorbiti dar asemenea prostii nu am mai auzit de mult, deci daca nu puteti sa va tineti pliscul mai degraba scrieti NU STIU.
Si acum sa va spun cum se regleaza avansul: pinionul de antrenare al pompei se monteaza pe o flansa prin intermediul a patru suruburi (pana aici totul clar cred) acea flansa montata pe axul pompei de injectie pe con si este stransa (pe conul axului pompei) prin intermediul unei piulite asigurate cu o saiba grover. Pentru a modifica avansul la pompa se pune la punct distributia (pinioanele sa vina la semne) se blocheaza flansa pompei in corpul acesteia prin folosirea unui bolt de 10mm, apoi se desface doar piulita din capul flansei si se poate roti foarte putin axul pompei (de retinut ca daca se misca un mm axul pompei, avansul deja s-a modificat ), apoi se strange la loc piulita pe ax (acum ea va bloca si flansa pe care e montat pinionul), se scoate boltul din flansa si se verifica prin diagnosticare cu cat s-a modificat avansul.
P.S. Pentru cei care nu au desfacut niciodata o pompa si nu au cunostinte de mecanica solide nu recomand sa umblati la pompa de injectie pentru ca in final o sa va coste mai scump!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR