Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am observat de mai mult timp, am pus si poze, e ceva ce lipseste la piesa aceea? Nu ar trebui sa aibe un capac sau asa ceva? Pe ea scrie Pierburg - West Germany, interesant nu? Pe acolo nu se pierde din vacuum?




Ultima modificare făcută de BAC la Mar 19 Sep, 2006 5:57 pm
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Da, lipseste cealalta jumatate de capsula cu furtun cu tot (este filtrul de pe circuitul vacuumatic).
Vezi aici poate te lamuresti:

  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
ldivora, conform schitei circuitului, e OK. In acel solenoid intra doua furtunuri, unul de la o derivatie din circuitul pompei de vacuum, insemnat cu un inel galben, si celalat de la acel "wastegate unit" care comanda printr-o parghie turbina. Ceea ce am aratat eu, ar fi un al treilea furtun, care are in capat piesa despre care intreb. Daca o are cineva completa, sa-i faca o poza, sa vad si eu despre ce e vorba.
Am vazut ca la motoarele din 2003 incoace, cum ai si tu, valva EGR este inlocuita cu un dispozitiv mai voluminos care nu mai incape sub masca motorului. Poti sa-mi dai niste detalii, cum functioneaza, ce imbunatatiri aduce?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR